Tuohonhan on vaihtoehtoja, Jokipakka ja Robert Leino sopivat aika hyvin.Kaveri joka joskus ollut töissä Ilveksessä huhuili paluumuuttajaa ensi kaudeksi ymmärtääkseni. Että sopii jotenkin aiheeseen.
Tuohonhan on vaihtoehtoja, Jokipakka ja Robert Leino sopivat aika hyvin.Kaveri joka joskus ollut töissä Ilveksessä huhuili paluumuuttajaa ensi kaudeksi ymmärtääkseni. Että sopii jotenkin aiheeseen.
Leinolta olisi hieman erikoinen ratkaisu ainakin nykyisen vireen perusteella palata Liigaan. Toki henkilökohtaiset syyt voivat vetää takaisin.Tuohonhan on vaihtoehtoja, Jokipakka ja Robert Leino sopivat aika hyvin.
Joo. En kysellyt pelipaikkaa tai ikää. Toivottavasti kova paluumuuttaja.Tuohonhan on vaihtoehtoja, Jokipakka ja Robert Leino sopivat aika hyvin.
Toivottavasti joku Raju.Joo. En kysellyt pelipaikkaa tai ikää. Toivottavasti kova paluumuuttaja.
Leinohan aloitti kauden todella räväkästi, mutta on hiukan hiipunut pelien edetessä. Viimeiseen kymmeneen peliin 3+1. On noi tehot tosi hyvät silti, mutta ehkä tämä voisi olla mahdollisuuksien rajoissa. Eikös joku huhuillut, että siellä on pieni lapsi perheessä ja ehkä tosiaan haikailevat siksikin kotiin.Leinolta olisi hieman erikoinen ratkaisu ainakin nykyisen vireen perusteella palata Liigaan. Toki henkilökohtaiset syyt voivat vetää takaisin.
Raju-Eki?Toivottavasti joku Raju.
Mikäs tää juttu on?Eikös Robert Leinolla ole sopimus sveitsiin ensi kaudeksi?
Olen melkein varma, että olen jostain tällästä kuullut tai lukenut.Mikäs tää juttu on?
Meniköhän mulla Leino ja Bjööööööninen sekasin.Ite en ole muualta lukenut Leinon Sveitsin sopimuksesta. Björnisen siirrosta Sveitsiin on ollut juttuja kyllä.
Se kävi mielessäMeniköhän mulla Leino ja Bjööööööninen sekasin.
Tuokin tietysti on tulkittavissa.. palata maitojunalla. Itse miellän sen niin, että palaa pakosta. Jos taas haluaa Liigaan palata vaikka jatkoakin tarjottaisiin Ruotsissa... ehkä siis tarkoittaa vaan ettei halua epäonnistua SHL:ssä. Tiedä näitä taas näitäkään.Tuskin on Leino ainakaan Suomeen palaamassa.
Tämä olisi kiva päästä kuuntelemaan:
Robert Leino ei aio palata maitojunalla takasin Ruotsin SHL:stä – Leijoniin paluu siintää silmissä | Aitio
Robert Leino istahtaa Sihvonen 1 vs 1 -podcastin vierasjakkaralle ja kertoo mitä prikulleen vaatii pelata Liigaa kovemmassa sarjassa SHL:ssä.www.apu.fi
Eikös tuo Jokipakka korvaisi ennemmin Frimanin? Niin kätisyydeltään, pelaajaprofiililtaan kuin palkkapussiltaan?Aika suurella todennäköisyydellä paluumuuttaja on juurikin Jokipakka. Eiköhän suunnitteilla ole Gazda <-> Jokipakka vaihto. Kuitenkin kiekollisia on Pelli ja Johansson ensi kaudeksi.
Ei sitä kapteenia vaan korvataEikös tuo Jokipakka korvaisi ennemmin Frimanin? Niin kätisyydeltään, pelaajaprofiililtaan kuin palkkapussiltaan?
Eikös tuo Jokipakka korvaisi ennemmin Frimanin? Niin kätisyydeltään, pelaajaprofiililtaan kuin palkkapussiltaan?
Sanoisin, että Jokipakka on pelaajaprofiililtaan inasen kiekollisempi kuin mitä Friman. Friman on puhtaasti oman pään luuta, Jokipakalla riittää eväät myös ylivoimaan.Eikös tuo Jokipakka korvaisi ennemmin Frimanin? Niin kätisyydeltään, pelaajaprofiililtaan kuin palkkapussiltaan?
Niin no, mielipiteensä kullakin. Eipä itselle jäisi ikävä Frimania.Ei sitä kapteenia vaan korvata