Toivottavasti liksa on nykykunnon mukainen. Eipä tuonne kyllä Friman ja Jokipakka molemmat mahdu millään.Veikkaanpa Frimanin tekevän jatkon..
Olis ihan hyvä pakkipari…Toivottavasti liksa on nykykunnon mukainen. Eipä tuonne kyllä Friman ja Jokipakka molemmat mahdu millään.
Toivottavasti liksa on nykykunnon mukainen. Eipä tuonne kyllä Friman ja Jokipakka molemmat mahdu millään.
Näyttää halvalta. Hyökkäykseen sitten Okko ja Puupponen.Utunen-Johansson
Friman-Jokipakka
Parikka-Pelli
Latvala
Kyllä tää ihan menettelis…
Näyttää halvalta. Hyökkäykseen sitten Okko ja Puupponen.
Vaikuttaisi laadukkaalta. Posia kahdesta omasta kasvatista, eli JJ:stä ja Parikasta.Utunen-Johansson
Friman-Jokipakka
Parikka-Pelli
Latvala
Kyllä tää ihan menettelis…
Selvä, ole sitä mieltä. Minun mielestäni Friman saa otteisiinsa nähden aivan liian isoa liksaa, samoin oli toissa kaudella JJ:n laita. Yhteensä vajaa 400k noille herroille ensi kaudesta, niin kuulostaisi hyvältä. Enpä usko, että tuo summa riittää. Enkä myöskään ymmärrä miksi nuo pelaisi samassa parissa, mutta jokaiselle suotakoon omat märät päiväunet.En nyt ymmärrä mikä tässäkin on ongelma, jos yksi ulkomaalainen palkkasoturi sattuisi vaihtumaan omaan kasvattiin? Frimanin uskon tekevän jatkon, koska en nyt tiedä halutaanko Ilveksessä TAAS vaihtaa kapteenia johonkin toiseen. Varsinkin, jos se Suomi on lähtökuopissa. Ei Gazdakaan nyt varmaan Ripalta saaduilla pullokuitella pelaa.
Kyllä Ilveksen budjetilla tuollainen pakisto on ihan mahdollinen ja silti pystyy kasaamaan hyvän hyökkäyksen.
Kyl mun märät päiväunet on kyllä sellaiset missä ei Friman ja Jokipakka ole mukana….Selvä, ole sitä mieltä. Minun mielestäni Friman saa otteisiinsa nähden aivan liian isoa liksaa, samoin oli toissa kaudella JJ:n laita. Yhteensä vajaa 400k noille herroille ensi kaudesta, niin kuulostaisi hyvältä. Enpä usko, että tuo summa riittää. Enkä myöskään ymmärrä miksi nuo pelaisi samassa parissa, mutta jokaiselle suotakoon omat märät päiväunet.
Äkkiä porukka unohtaa Jyrkin edellisen visiitin. Toki jos Eemeli lähtee, niin pakko saada omia jätkiä kotiin. Tämän kauden jengi on epäkiinnostavin moniin vuosiin.
Paljosta jäät paitsi.Kyl mun märät päiväunet on kyllä sellaiset missä ei Friman ja Jokipakka ole mukana….
Tämä on kyllä raaka fakta. Joukkue on paitsi täynnä puurtajia, niin myös todella hajuton ja mauton. Persoonat uupuu.Tämän kauden jengi on epäkiinnostavin moniin vuosiin.
Totta. Svejkovsky onneksi toi raikkaan tuulahduksen joukkueeseen viikonloppuna. Hänestä voi nousta taustalta mielenkiintoinen seurattava.Tämä on kyllä raaka fakta. Joukkue on paitsi täynnä puurtajia, niin myös todella hajuton ja mauton. Persoonat uupuu.
Joskus mietin, että ihan sama millainen muukalaislegioona on jos pärjätää, mutta olen vähän kääntänyt kelkkaani sen suhteen.
Niin eiköhän kyse ole lähinnä pelaajien tasosta, eikä siitä ovatko ''muukalaisia'', vai omia kasvatteja. Tuskin tämä joukkue sen kiinnostavampi olisi, vaikka Könösen tilalla olisi Nalli ja Björkqvistin tilalla Joona Korhonen.Tämä on kyllä raaka fakta. Joukkue on paitsi täynnä puurtajia, niin myös todella hajuton ja mauton. Persoonat uupuu.
Joskus mietin, että ihan sama millainen muukalaislegioona on jos pärjätään, mutta olen vähän kääntänyt kelkkaani sen suhteen.
Ihan puhdasta scouttausta, mutta mitäs nämä 17-vuotiaat u20-sarjassa loistavat Nokialla syntyneet pojat ovat:
Atte Joki - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Atte Joki, 2007-07-21 Nokia, FIN Finland. Most recently in the U20 SM-sarja with Lukko U20. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Matias Vanhanen - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Matias Vanhanen, 2007-09-11 Nokia, FIN Finland. Most recently in the U20 SM-sarja with HIFK U20. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Kiinnittää huomiota ovat samaa vuosikertaa, syntyneet Nokialla, pelannut Tapparan-junioreissa ja jostain syystä lähtenyt muualle. Olisiko potentiaalia tulla synnyinseudulle, mutta hauiksen näyttönä Ilvekseen? Vanhanen 17-vuotiaana u20 pistepörssin top 5 ja Joki nuorisomaajoukkueiden vakiokasvoja.
Max painaa ihan kovaa tulostakin...Lugu on pitkään hanakasti värvännyt noita junnuja luokseen. Naapurinjätkä -07 lähti mouhoista Luguun joskus 14-v kollina ja pelasi siellä pari kautta ja on nyt Frölundassa pelaamassa. Tietty junnumajuissa mukana ja draftissa odotettavissa 1-2krs huuto.
Samoin lähti nuorena maalivahtikin Ylöjärveltä Raumalle ja siellä pelaa U20 joukkueessa ykkösenä.
Rahaa Raumalla on.