Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Pelisilmä

Vakiokokoonpanossa
Onhan se ihan mahdollista että Aatu tulee maitojunalla takasin eurooppaan kun ei saa farmissa peliaikaa. Se että tuleeko meille on hyvin epätodennäköistä vaikka hölön tunteekin. Kyllä se Pelsuissakin muutaman ukon tuntee.

Asylum

Luottopelaaja
Onhan se ihan mahdollista että Aatu tulee maitojunalla takasin eurooppaan kun ei saa farmissa peliaikaa. Se että tuleeko meille on hyvin epätodennäköistä vaikka hölön tunteekin. Kyllä se Pelsuissakin muutaman ukon tuntee.

Tuntee, mutta kun katsoo sen joukkueen peliä Ylli penkin takana, niin SAATTAA vaikuttaa Hölön Ipa vähän mielenkiintoisemmalta...

Mutta joo, uskon kun näen että tulee.

Keltavihreä

Luottopelaaja
Ny ku mietin näitä tamperelaisten viimeaikaisia huhuja, ni ite en osaa olla älyttömän pettynyt vaikka Järventie meniskin naapuriin. Sama pätee Jämseniin, etten ole pettynyt jos ei meille tule.

Foorumeiden mukaan Järventiellä pitkä saikku polven takia takana ja paluun jälkeen uudestaan saman polven takia taas saikulla.

Jämsen taas loukkialtis eikä oikein mun mielestä sovi meille. Tää sopiminen meille saattaa olla oman pääni sisäisiä juttuja. En oo ikinä oikein tykänny pelaajasta. Loukkialtis kumminkin.

Meklari

Luottopelaaja
Ny ku mietin näitä tamperelaisten viimeaikaisia huhuja, ni ite en osaa olla älyttömän pettynyt vaikka Järventie meniskin naapuriin. Sama pätee Jämseniin, etten ole pettynyt jos ei meille tule.

Foorumeiden mukaan Järventiellä pitkä saikku polven takia takana ja paluun jälkeen uudestaan saman polven takia taas saikulla.

Jämsen taas loukkialtis eikä oikein mun mielestä sovi meille. Tää sopiminen meille saattaa olla oman pääni sisäisiä juttuja. En oo ikinä oikein tykänny pelaajasta. Loukkialtis kumminkin.
Järventiellä toki tuo pelikunto on kysymysmerkki. Ehjänä on varmasti kyllä tekijä. Nuorella iällä painanut jo lähes 140 Ahl peliä 0.65ppg ja 18 vuotiaana Liigassa oli jo pelimies. Kyllä mä Järventietä aika pirusti kovempana pidän kuin Jämseniä. On itseasiassa nuorempi ja ihan eri tason meriitit Amerikasta ja toki Robyn liigataipaleen aikana Jämsen oli junnusarjassa.

Keltavihreä

Luottopelaaja
Järventiellä toki tuo pelikunto on kysymysmerkki. Ehjänä on varmasti kyllä tekijä. Nuorella iällä painanut jo lähes 140 Ahl peliä 0.65ppg ja 18 vuotiaana Liigassa oli pelimies. Kyllä mä Järventietä aika pirusti kovempana pidän kuin Jämseniä. On itseasiassa nuorempi ja ihan eri tason meriitit Amerikasta.
Joo ehjänä pidän itsekkin tottakai Järventietä huomattavasti kovempana tekijänä. Mutta...

Soho

Tähtipelaaja
Ei Roby mikään varma kortti Liigaan olisi tuon polvivammansa jäljiltä. Liikehän noissa yleensä kärsii. Toki ilman noita vaivoja ei edes katselisi Eurooppaan tässä kohtaa uraansa.