Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Soho

Tähtipelaaja
Sinähän sanoit, että ko. pelimies on jo Tampereella. Mitä se sielä lennolla nyt tekee.
Unohti varmaan mailat kotiin. Vähän niinkuin Ruohomaa aikanaan jätti ne Hakametsään.

Eipä silti, Tracey kyllä kelpaisi. Ei tuo ole minnekään muuallekaan vielä sopimusta tehnyt, joten mistäs näistä tietää.

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Kunhan ei oo vaan paluumatkan aikana kadonnut ”without a trace” Tillun tutkalta.
Eiköhän tämä kausi mennä tuolla "without Tracey".

Edelleen toivoisi eniten sentteriä, mutta laituria vähintään huutaisi tuloksentekoon nykyinen rosteri.

Pelisilmä

Vakiokokoonpanossa
Ei sillä ole.
Olen huhuni kertonut jo. Katsotaan nyt onko niissä mitään mikä johtaa sopimukseen.
Edellinen kuulemani tulija osui kyllä aika hyvin…..

Liitteet

• e1573f2d-3f8f-4765-a5d0-671fef354309.jpeg
    e1573f2d-3f8f-4765-a5d0-671fef354309.jpeg
    94,7 KB · kertaa luettu: 518

Luikaus

Luottopelaaja
Olen huhuni kertonut jo. Katsotaan nyt onko niissä mitään mikä johtaa sopimukseen.
Ei tuo ole mikään huhu. ”Olisiko meillä varaa tähän?” viittaa nimenomaan fantasiointiin :D

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja

Höpö höpö. Samana päivänä kun tuli ilmoitus sopimuksen purkamisesta laitoit tuon heittosi. Tuo kertoo vain siitä, että käyt EP:n sivuilla.

Ihan nollatason juttuja sanon minä...

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Lähinnä ihmettelin muiden joukkueiden huhuketjussa että missä ilveksen huhuketju on. Onhan tämä sentään ilves foorumi.
Sanoit että "Ptää mennä sitten jatkoajan sivulle huhuamaan". Eli onko sulla huhuja vai ei vai mennäänkö tällä samalla mistä nyt olet huudellut jo mitä, reilun viikon? Vai odotellaanko me 14 päivää?