Pelisilmä
Vakiokokoonpanossa
Aika hyvin fantasioitu sitten.Ei tuo ole mikään huhu. ”Olisiko meillä varaa tähän?” viittaa nimenomaan fantasiointiin
Aika hyvin fantasioitu sitten.Ei tuo ole mikään huhu. ”Olisiko meillä varaa tähän?” viittaa nimenomaan fantasiointiin
Olen huhuni kertonut jo. Katsotaan nyt onko niissä mitään mikä johtaa sopimukseen.
Edellinen kuulemani tulija osui kyllä aika hyvin…..
Sanoit että "Ptää mennä sitten jatkoajan sivulle huhuamaan". Eli onko sulla huhuja vai ei vai mennäänkö tällä samalla mistä nyt olet huudellut jo mitä, reilun viikon? Vai odotellaanko me 14 päivää?Lähinnä ihmettelin muiden joukkueiden huhuketjussa että missä ilveksen huhuketju on. Onhan tämä sentään ilves foorumi.
Tämähän ei ollut huhu vaan mutuilu kun kerran kyselet että "olisiko meillä tähän varaa?". Mäkin voin mennä eliten sivulle ja ottaa sieltä pelaajia joita sitten heittelen tänne. Kun tarpeeksi hutkii niin sitten joskus osuu.Olen huhuni kertonut jo. Katsotaan nyt onko niissä mitään mikä johtaa sopimukseen.
Edellinen kuulemani tulija osui kyllä aika hyvin…..
Ööö mitä? Taisi tulla väärällä tämäTuskinpa pelaa enää Liigaa yhtään missään joukkueessa, että sikäli aika sama. Ihan eri organisaatio oli siihen aikaan touhuamassa.
Sori perkule väärään ketjuun. Hintziin tämä vastaus.Ööö mitä? Taisi tulla väärällä tämä
Hyvät statsit on kaverilla. Onko peräti sentteri.Cole Fonstad - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Cole Fonstad, 2000-04-24 Estevan, SK, CAN Canada. Most recently in the DEL with Straubing Tigers. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Suuntaakohan tämä takaisin amerikkoihin
Kyllä. Ainakin tämän mukaan.Cole Fonstad - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Cole Fonstad, 2000-04-24 Estevan, SK, CAN Canada. Most recently in the DEL with Straubing Tigers. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Suuntaakohan tämä takaisin amerikkoihin
Minkälainen on Ilves-muuttoauto?Ilves-muuttoauto nähty Nokia Areenan lähellä.
Kuka menee ja mihin????
Autossa muutama iso Ilveslogo kyljessäMinkälainen on Ilves-muuttoauto?
Mistä sen tunnistaa muuttoautoksi? Eikä esimerkiks huollon autoks?Autossa muutama iso Ilveslogo kyljessä
Se on NääsMuutto -niminen firma; ei liity Ilvekseen sinällään.Mistä sen tunnistaa muuttoautoksi? Eikä esimerkiks huollon autoks?
Ehkä jotain liikettä sitten tapahtuu.
Tillu?Onko joku asunut toimistolla jos sitä areenalta muutetaan
Svejkovsky on asunut toimistossa naisensa kanssa. Vaikka ois hotellikin tarjolla.Onko joku asunut toimistolla jos sitä areenalta muutetaan
Ei mulla ainakaan näy että olis seuraajissaIlveksen IG:ssä näyttää minulla uusimpana seuraajana klingberganna niminen käyttäjä, ja kävin katsomassa voisiko liittyä jotenkin Frölundassa pelaavaan Carl Klingbergiin. Hän seuraa klingberganna nimistä käyttäjää.. Osaisko @#68 sanoa, onko tuore seuraaja? Vai näyttääkö minulla jotenkin väärin, näkyy siis ylimpänä nyt.. aiemmin en ole huomannut.
Eikö sinulla näy ollenkaan?Ei mulla ainakaan näy että olis seuraajissa