Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Olen huhuni kertonut jo. Katsotaan nyt onko niissä mitään mikä johtaa sopimukseen.
Edellinen kuulemani tulija osui kyllä aika hyvin…..

Höpö höpö. Samana päivänä kun tuli ilmoitus sopimuksen purkamisesta laitoit tuon heittosi. Tuo kertoo vain siitä, että käyt EP:n sivuilla.

Ihan nollatason juttuja sanon minä...

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Lähinnä ihmettelin muiden joukkueiden huhuketjussa että missä ilveksen huhuketju on. Onhan tämä sentään ilves foorumi.
Sanoit että "Ptää mennä sitten jatkoajan sivulle huhuamaan". Eli onko sulla huhuja vai ei vai mennäänkö tällä samalla mistä nyt olet huudellut jo mitä, reilun viikon? Vai odotellaanko me 14 päivää?

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Olen huhuni kertonut jo. Katsotaan nyt onko niissä mitään mikä johtaa sopimukseen.
Edellinen kuulemani tulija osui kyllä aika hyvin…..
Tämähän ei ollut huhu vaan mutuilu kun kerran kyselet että "olisiko meillä tähän varaa?". Mäkin voin mennä eliten sivulle ja ottaa sieltä pelaajia joita sitten heittelen tänne. Kun tarpeeksi hutkii niin sitten joskus osuu.

Cuculus canorus

Tulokas

Suuntaakohan tämä takaisin amerikkoihin
Kyllä. Ainakin tämän mukaan.

King98

Vakiokokoonpanossa
Ilveksen IG:ssä näyttää minulla uusimpana seuraajana klingberganna niminen käyttäjä, ja kävin katsomassa voisiko liittyä jotenkin Frölundassa pelaavaan Carl Klingbergiin. Hän seuraa klingberganna nimistä käyttäjää.. Osaisko @#68 sanoa, onko tuore seuraaja? Vai näyttääkö minulla jotenkin väärin, näkyy siis ylimpänä nyt.. aiemmin en ole huomannut.

ilves1

Vakiokokoonpanossa
Ilveksen IG:ssä näyttää minulla uusimpana seuraajana klingberganna niminen käyttäjä, ja kävin katsomassa voisiko liittyä jotenkin Frölundassa pelaavaan Carl Klingbergiin. Hän seuraa klingberganna nimistä käyttäjää.. Osaisko @#68 sanoa, onko tuore seuraaja? Vai näyttääkö minulla jotenkin väärin, näkyy siis ylimpänä nyt.. aiemmin en ole huomannut.
Ei mulla ainakaan näy että olis seuraajissa