Luikaus
Luottopelaaja
Eiköhän seuraa Kaarlon ja Erikin takia. En näkisi mitään syytä että miksi tulisi, ainakaan tälle kaudelle.
Eiköhän seuraa Kaarlon ja Erikin takia. En näkisi mitään syytä että miksi tulisi, ainakaan tälle kaudelle.
Näköjään oli paljonRuotsalaisia on vino pino. Nythän olisi hyvä hetki hankkia joku toinenkin ruotsalainen, kun ei tuota Göteborgilais savottaa kukaan viitsi stalkata lävitse. Ei tulisi ainakaan niin herkästi spoilattua.![]()
Näköjään oli paljonBengtsson niminen vanhempi nainen seuraa, (varmaan Carlin takia) Eikös näitä Bengtsson nimisiä muutama hyökkääjä ole
Siitä Timo!
Ei mahdu kun ei ole TsekkiEdelleen sitä mieltä että Kari Piiroinen voisi mahtua Ilvekseenkin. Näin kirjoitin jo vuosi sitten.
Kelpaisi - lievästi ilmaisten. Jotenkin Tappara-vibat kyllä tästä, mutta katsellaan nyt...Naapurin forkalla tuodaan Krannilaa Tampereelle ensi kaudelle, mutta kopista ei ole tietoa.
Kelpaisi - lievästi ilmaisten. Jotenkin Tappara-vibat kyllä tästä, mutta katsellaan nyt...
Toki, mutta sinne ollaan jo viemässä Simontaivalta, Levtchiä yms. Että ei sinnekään kaikki mahdu.
E: toki Krannila on C.. zmuistin että laituri.
Mieluummin Repo meille.Toki, mutta sinne ollaan jo viemässä Simontaivalta, Levtchiä yms. Että ei sinnekään kaikki mahdu.
E: toki Krannila on C.. zmuistin että laituri.
Mieluummin Repo meille.
Naapurin forkalla tuodaan Krannilaa Tampereelle ensi kaudelle, mutta kopista ei ole tietoa.
En minä heitä sinänsä vertaile, itse olen vaan useamman vuoden halunnut nähdä Sebun Ilveksessä.En nyt tiedä, kuinka oleellinen vertailu, kun toinen on sentteri ja toinen laituri. Otetaan sitten vaikka molemmat, mutta Krannila olisi kyllä todella kova haku keskustaan.
En minä heitä sinänsä vertaile, itse olen vaan useamman vuoden halunnut nähdä Sebun Ilveksessä.
Suomen korvaajan pitää olla tuota luokkaa ”S. Repo”.
Joo, vaan valovuoden Eemeliä huononpi.Suomen (mahdolliseksi) korvaajaksi kävisi myös Jandric.
Joo, vaan valovuoden Eemeliä huononpi.
Ei pysty ei, mutta Jandric ei ole siellä päinkään...Eemeliä ei mitenkään pysty korvaamaan yksi yhteen, jos lähtee.