Hyvönen - Stefan - Kariya
Luottopelaaja
Jos Tillu yrittää samaan aikaan sorvata Supille jatkopahvia (tai etsiä jo Supille korvaajaa) ja sen lisäsi etsiä Najmanille korvaajaa, kyllä siinä Timo saa tehdä palkkansa eteen duunia.
Eiköhän mene osastoon " ei korvattavissa yksyhteen " vaan otetaan samalla rahalla kolme " Björqvistiä ". Leveyttä ja neljä tasaista ketjua, nyt on vain kolme.Kuten foorumilla jo ollutkin esillä, niin myös omiin korviin on kantautunut se, että Eemeliä ei kannata ensi kauden rosteriin ikävä kyllä sijoitella.
Itse odotan isoimmalla mielenkiinnolla sitä, että minkä tason herralla saadaan korvattua.
Juu vaikeahan se on korvata, siksi kirjoitinkin, että mielenkiintoinen seurata minkä tasoista kaveria siihen tuodaan.Eiköhän mene osastoon " ei korvattavissa yksyhteen " vaan otetaan samalla rahalla kolme " Björqvistiä ". Leveyttä ja neljä tasaista ketjua, nyt on vain kolme.
Juu vaikeahan se on korvata, siksi kirjoitinkin, että mielenkiintoinen seurata minkä tasoista kaveria siihen tuodaan.
Mukana.Jos Timo meinaa Suomen korvata jollain "toivotaantoivotaan"-haulla, niin käyn itse kantamassa hänet ulos sieltä toimistosta.
Minkäs hän tilanteelle mahtaa. Eemeli ei ole korvattavissa eikä voida velvoittaa häntäkään jäämään koko uransa loppuun asti.Jos Timo meinaa Suomen korvata jollain "toivotaantoivotaan"-haulla, niin käyn itse kantamassa hänet ulos sieltä toimistosta.
Minkäs hän tilanteelle mahtaa. Eemeli ei ole korvattavissa eikä voida velvoittaa häntäkään jäämään koko uransa loppuun asti.
Eemeli olisi kyllä ollut palauttamassa Ilvestä mestariksi, muu on pettänyt. Tämä kausi on viimeinen mahdollisuus tarjota Eemelillekkin ansaitsemansa. Nyt asiat kuntoon, mestaruus 2025 ja ensikautta sekä tulevaa murehditaan sen jälkeen. Otetaan sitten se kovin korvaaja mitä löydettävissä on.
Eemeli on vähän kuin Raipe valmentajana. Vasta tämän kauden jälkeen kaikki ymmärtävät tason ja kovuuden. Joko Eemeli vihdoin kelpaisi esim. MM-kisoihin.
Mää en tiedä lasketaanko Utusta tuohon kategoriaan, mutta Utunen me napattiin Tapparan nenän edestä.Krannila on Tapparan junnuja ja milloin viimeksi Ilves on oikeasti Tapparan edestä napannut jonkun heidän oman vanhan ison profiilin junnunsa?