Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

El Reino

Tähtipelaaja
En minä usko että kaikki on sitä mieltä, että hyvien pelaajien tulee siirtyä pois. Se on vaan se realismi ja fakta, että pelaajat hakevat uusia haasteita ja samalla isompaa rahaa, eikä siinä ole mitään väärää.

Suomen ja Parikan kaltaiset pelaajat ovat harvassa, se pitää tosin sanoa, että ilman koronaa ja sotaa olisivat ainakin omien tietojeni mukaan molemmat jo lähteneet aiemmin kokeilemaan. Mutta tämmöiset tapahtumat muokkaavat paitsi kaikkien omaa ajatusmaailmaa, myös pelaajamarkkinaa.

Levtchilläkin oli jo KHL-kuvio sovittuna. NHL-kokeilu tuli käsittääkseni vasta tämän jälkeen.

Michallero

Ilves365
Ylläpidon jäsen
Vaikka Supi mahtava onkin niin yhdessä joukkueessa pelaa kerrallaan. Paitsi maajoukkueen pelit.
Kyllä kyllä, silloin ei tarvitse kahta sarjaa mainita vaihtoehdoiksi.

El Reino

Tähtipelaaja
Täällä joudutaan elämään riskien kanssa. Jos Palve olisi tosiaankin saatu pidettyä, olisi voinut olla rahat tiukassa Mäntykiven pitämiseen. Olisiko tämä edes nähnyt jatkosopimusta järkeväksi, jos olisi katsonut, ettei ykkösylivoimaan ole asiaa.

Janko

Luottopelaaja
No eipä tos oo ku kaks vaihtoehtoo sarjaks ni toinen niistä. Joukkueesta en puhu mitään.
No et tietenkään puhu kun et tiedäkkään mitään.

Teikäläisen palstatuotanto on melkosta jokasuuntaan mouhoamista ja uhriutumista niin et ottaisi siihen päälle tuollaista "haikuritietäjä" rooliakin.

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Näin tyhjällä vastauksella tuollaiset heitot menee ihan trollailukategoriaan itselläni, mutta tuskin sillä väliä on.
Siis mitä täällä saa sitten sanoa? Täytyykö täällä kertoa kaikki yksityiskohdat Supin siirrosta ettei ole sekin trollia?

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
No et tietenkään puhu kun et tiedäkkään mitään.

Teikäläisen palstatuotanto on melkosta jokasuuntaan mouhoamista ja uhriutumista niin et ottaisi siihen päälle tuollaista "haikuritietäjä" rooliakin.
En tiedä eikä tuollaisella lapsellisella tempulla saa minua kertomaankaan. Katsellaan sitten joskus kun Supin seura tiedottelee. Mutta joo trollia jos on niin pidän mölyt mahas.

Michallero

Ilves365
Ylläpidon jäsen
No sellaisen sinikeltaisen lipun alla oleva sarja. Jos et siitä saa kiinni niin en osaa auttaa valitettavasyi.
Oho, täysin yllärinä tuli itselle!

Toutain

Luottopelaaja
Siis mitä täällä saa sitten sanoa? Täytyykö täällä kertoa kaikki yksityiskohdat Supin siirrosta ettei ole sekin trollia?

Ei tarvitse, mutta ei kannata myöskään esittää, että tietäisi. Edes ne, jotka ovat ensimmäisinä kertoneet Suomen lähtevän eivät tiedä vielä osoitetta. Mulle on asioista tietävä nimimerkki yv:llä maininnut agentinkin lähteenä siihen, että viimeinen kausi Ilveksessä tältä erää, mutta hänkään ei osoitettu tiennyt. Ei taida olla vielä edes selvillä. Sitä Luleåta voit tietysti arvailla.

Michallero

Ilves365
Ylläpidon jäsen

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Ei tarvitse, mutta ei kannata myöskään esittää, että tietäisi. Edes ne, jotka ovat ensimmäisinä kertoneet Suomen lähtevän eivät tiedä vielä osoitetta. Mulle on asioista tietävä nimimerkki yv:llä maininnut agentinkin lähteenä siihen, että viimeinen kausi Ilveksessä tältä erää, mutta hänkään ei osoitettu tiennyt. Ei taida olla vielä edes selvillä. Sitä Luleåta voit tietysti arvailla.
juu kävi selväksi. Mölyt mahassa. En minä ole mitään joukkuetta arvaillut?

Torski

Tähtipelaaja
Ei ole sopimusta vielä kirjoitettu Ruotsiin, mutta hyvin suurella todennäköisyydellä sinne menossa kun useampi seura SHL:stä kiinnostunut.

Janko

Luottopelaaja
Ainoa huhu minkä olen jakanut ja kuullut on paluumuuttaja ensi kaudelle ja siihen painoin lähteeni. Ei tuo ole mikään huhu että Supi lähtee. Pitkälle niin toivoin.
Tämäkin vain ja ainoastaan siksi koska olet lukenut huhut/toiveet Jokipakasta ja/tai Leinosta.

Kyllä täälä on sinunkaltaisesi nähty jo. Räksytys on kovaa ja tietoa ei oikeasti ole nimeksikään, tämä siis tiedoksi muille.

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Tämäkin vain ja ainoastaan siksi koska olet lukenut huhut/toiveet Jokipakasta ja/tai Leinosta.

Kyllä täälä on sinunkaltaisesi nähty jo. Räksytys on kovaa ja tietoa ei oikeasti ole nimeksikään, tämä siis tiedoksi muille.
Täh? No en todellakaan ole lukenut. Mutta ei minua kiinnosta uskotko vai et.