Luikaus
Luottopelaaja
Kiinnostaa siinä vaiheessa, kun saat porttikieltoa perättömistä huhuista. Varsinkin näistä ”musta tuntuu” huhuista.Täh? No en todellakaan ole lukenut. Mutta ei minua kiinnosta uskotko vai et.
Kiinnostaa siinä vaiheessa, kun saat porttikieltoa perättömistä huhuista. Varsinkin näistä ”musta tuntuu” huhuista.Täh? No en todellakaan ole lukenut. Mutta ei minua kiinnosta uskotko vai et.
En ole näsäviisas. Minulle ei ole vaihtoehtoja. Joskus sitten selviää.Ei kannata olla Näsäviisas kun muitakin vaihtoehtoja kun sinun sinikeltainen..oma käsitys on ettei sopimusta ole mihinkään vielä..
En ole näsäviisas. Minulle ei ole vaihtoehtoja. Joskus sitten selviää.
EiPavlat Sporttiin ja Holmström meille. Kun Ässät vapauttaa Ortion, niin tehdään " Jypit " ja napataan loppukaudeksi meille. Malek hoitaa siihen asti ja Kuivila on varalla.
Lyödäänkö lukkoon...
Syy ?
Miksi Pavlat pitäisi ulostaa?Syy ?
Ortio ei jää Suomeen.Syy ?
Sport ei etsi maalivahtiaSyy ?
No mitä helvettiä tuut tänne pätemään tiedolla jos et uskalla edes mitään kertoa ei jumalauta.No eipä tos oo ku kaks vaihtoehtoo sarjaks ni toinen niistä. Joukkueesta en puhu mitään.
Ei ollu tarkoitus päteä en edes ehtinyt ajatella kun painoin viestin kun Supista spekuloitiin.No mitä helvettiä tuut tänne pätemään tiedolla jos et uskalla edes mitään kertoa ei jumalauta.
Aa ok my bad.Ei ollu tarkoitus päteä en edes ehtinyt ajatella kun painoin viestin kun Supista spekuloitiin.
Scouttaus-, fantasiointi- ja mutuiluketjuhan tämä on! Sellaisia saa tottakai tänne tuoda ja vaikka fantasioida hänen tulemisestaan tänne, mutta ei huhuiluja siirrosta, jos sille ei ole lähdettä. Lisäksi olisi hyvä perustella vaikka miksi haluaisi hänet tähän joukkueeseen tms.Miten on sellaiset ns "skouttaukset" jotka ei liity Ilvekseen, eikä oikeastaan muihinkaan, mutta on esim Elitessä näyttä lähtevän johonkin seuraan. Tässä vaan kattelin Valtteri Puustisen lähtöä Pittsburghista.