Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Niin, onhan sillä Massilla tosin kamppailut 58% ja aloitukset 56% ja sellaisen 20 pistettä tekemässä. Kai tuo edelleen nelossentteriksi ihan käyttökelpoinen olisi :)
Meillä vaan on ne jo omasta takas Nättisen ja Borgin tiimoilta myös ensi kaudeksi.

Kakkossentteriä huutaa, olisiko Hillis siihen? En tiedä, laidassa on nyt pelannut mutta Eliteen merkattu KH.

King98

Luottopelaaja
Meillä vaan on ne jo omasta takas Nättisen ja Borgin tiimoilta myös ensi kaudeksi.

Kakkossentteriä huutaa, olisiko Hillis siihen? En tiedä, laidassa on nyt pelannut mutta Eliteen merkattu KH.
Kyllä täytyy puhdas sentteri olla. Itse en Hillistä siihen paikalle näe Ilveksessä.

Toutain

Luottopelaaja

Joo, Borg ja Massi eivät samaan joukkueeseen mahdu, mutta eikös Borgilla ole 1 + 1, jossa sekä seuran optio että myös pelaajan oma mahdollisuus siirtyä takaisin SHL:ään?

Soho

Tähtipelaaja

Joo ei ehkä enää tarvita tuollaista Massin kaltaista sentteriä. Vaikka onkin Ilves-legenda.

Rohdin menisi myös alemmissa ketjuissa. Ikää alkaa tosin olla, kuten Massillakin.

Hillis noista on selvästi kiinnostavin. On ollut kaikissa keskinäisissä peleissä Espoon näkyvin hyökkääjä. Aika kivasti on kotiutunut Eurooppaan ensimmäisellä kaudellaan ECHL:n jälkeen.

Hillistä en sentteriksi kaavaile, mutta laiturina kakkosessa-kolmosessa voisi olla oikeinkin pätevä sälli. Sitten kun tulee tämän kaltainen loukkaantumissuma, niin voisi stunttailla myös laiturina.

Meklari

Luottopelaaja
Olis aika paljon rightin oikeita laitureita jos Hillis tulisi. Toki en tiedä miten noiden Svejn ja Klingin optioiden kanssa menee.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Hillis on jäänyt itselleni mieleen, että jonkun pitäis opettaa kaverille kuinka otetaan taklaus vastaan.

Goonikivi is it you?

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Joo, Borg ja Massi eivät samaan joukkueeseen mahdu, mutta eikös Borgilla ole 1 + 1, jossa sekä seuran optio että myös pelaajan oma mahdollisuus siirtyä takaisin SHL:ään?
Jotenkin niin se meni, ei Borg mitään kauhean maagista ole tosin esittänyt, että SHL:stä ainakaan suurta kilpailua olisi, niin siksi olen ainakin itse raapinut omiin papereihin, että jatkaa meillä ensi kauden.

Soho

Tähtipelaaja
Jotenkin niin se meni, ei Borg mitään kauhean maagista ole tosin esittänyt, että SHL:stä ainakaan suurta kilpailua olisi, niin siksi olen ainakin itse raapinut omiin papereihin, että jatkaa meillä ensi kauden.
Joo näin varmaankin. Vaikea uskoa, että saisi kovin kummoista sopimusta SHL:ään. Nättinen ja Borg kaiken järjen mukaan ovat meidän kolmos- ja nelossentterit ensi kaudella.

Meklari

Luottopelaaja
Borg ja Näde voisi olla suht ”helppo” ratkaisu ensikin kaudelle. Kovaa kakkosta se ehdottomasti huutaa. Jos halutaan tosi kunnianhimosia olla niin vuoden vanhempi Näde neloseen ja kaksi sentteriä sisään, mutta kai tuo vähän epätodennäköistä on.

Toutain

Luottopelaaja
Joo näin varmaankin. Vaikea uskoa, että saisi kovin kummoista sopimusta SHL:ään. Nättinen ja Borg kaiken järjen mukaan ovat meidän kolmos- ja nelossentterit ensi kaudella.

No mutta kun ei tosiaan ole esittänyt mitään niin kummallista, että olisi selvää, että Ilveskään lunastaisi omaa optiotaan. Jos esim. Ilveksen mielestä parempi alaketjujen sentteri olisi tullut tarjolle, voisi Borg joutua jatkamaan matkaansa.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
No mutta kun ei tosiaan ole esittänyt mitään niin kummallista, että olisi selvää, että Ilveskään lunastaisi omaa optiotaan. Jos esim. Ilveksen mielestä parempi alaketjujen sentteri olisi tullut tarjolle, voisi Borg joutua jatkamaan matkaansa.
Toki mutta jotenkin rakentamisessa ja sopimuksissa on jäänyt sellainen fiilis että pyritään aika samanlaisella jengillä myös ensi kauteen.

Borg on nyt erinäisistä syistä johtuen joutunut vähän ns. liian isoon rooliin ja on kyllä ihan hyvä palanen nelosen keskelle.

Toutain

Luottopelaaja
Borg on nyt erinäisistä syistä johtuen joutunut vähän ns. liian isoon rooliin ja on kyllä ihan hyvä palanen nelosen keskelle.

Tästä mä en ole lainkaan eri mieltä.

Yritin vain selittää miksi esim. Massi voisi olla ensi kauden joukkueessa ilman Borgia :)

(Mä en usko, että Massi Ilveksessä pelaa ensi kaudella, mutta mahdollista se olisi - ja siis niin, ettei Borg olisi).

Meklari

Luottopelaaja
Tästä samaa mieltä. Sinällään jopa mahdollisesti harhaista nelosen keskustan rooliin haaveilla vielä ”kovempaa”. Borg kuitenkin on tosi tunnollinen ja pelaa vähintään ihan hyvää 0-0 mikä ei aina meillä nelosessa ole ollut selvyys.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Tillun täytyis nyt ensiksi hommata meille tälle kaudelle kakkosen sentteri.
Joku kaveri sisään ensi kauden optiolla maistuisi itselle tähän kohtaan.

Noita päteviä kärkiketjun senttereitä kun tunnetusti pyörii vapailla markkinoilla vaikka kuinka paljon :)

Meklari

Luottopelaaja
Tillun täytyis nyt ensiksi hommata meille tälle kaudelle kakkosen sentteri.
Joku kaveri sisään ensi kauden optiolla maistuisi itselle tähän kohtaan.

Noita päteviä kärkiketjun senttereitä kun tunnetusti pyörii vapailla markkinoilla vaikka kuinka paljon :)
Svejkovskyn tasoluokan kaveri pitäisi löytää keskelle. Ja jos laitetaan esimerkiksi Mesen ja Svejkovskyn ketjuun keskelle niin olisi hyvä osata pelata myös omiin.