Jäähykuningas18
Luottopelaaja
Jaksa koko ketjua selailla mutta oliko taas joku hieno useamman vihjeen arvoitus?EFM:ltä hyvä huhu.
Jaksa koko ketjua selailla mutta oliko taas joku hieno useamman vihjeen arvoitus?EFM:ltä hyvä huhu.
Liikkusko siitä Frimanin tilanteesta jo huhuja?Samoja höpinöitä kuulunut. Huhuja liikkuu.
No se ”eiku…” kuvasti sitä siinä, että mitään huhua ei ole häneltä tullut. Ja tuskin tuleekaan.Jaksa koko ketjua selailla mutta oliko taas joku hieno useamman vihjeen arvoitus?
Joo ei Nyberg ole vahvistuksen kriteereitä täyttänyt missään nimessä. Taitaa olla itseluottamus kaverilla aika matalalla.Nybergiä ei mun käsittääkseni mitenkään varmuudella oltu pitämässä ennen tätä iltaa. Tilanne voi olla hyvin eri nyt.
Frimanin korvaaminen Nybergillä on kyllä sama ku korvais wagyu-pihvin vegaanipihvillä.
Eipä tuo nyt yllätä kun on itse maestro opettamassa miten homma hoituu.Vai Petmanin Ville. Kyllähän tuo menettelisi.
Aloitusprosentti tällä kaudella 57,5%. Mitä se tommonen aloittaminen on?
On vaan sen luokan peluri että perässä taitaa olla puoli Eurooppaa. Ilvekseen? Uskon ku julkistetaan.Vai Petmanin Ville. Kyllähän tuo menettelisi.
Tippuisi täällä jos tulee.Vai Petmanin Ville. Kyllähän tuo menettelisi.
Holmströmiä on haaveiltu Ilvekseen. Taidot kyllä riittää komeasti kakkossentterin rooliin, mutta henkilökohtainen vaatimukseni on, että miehelle hommataan oikean kokoinen kypärä. Nykyinen on kaksi kokoa liian pieni ja näyttää päässä siltä, että pitää kenkälusikalla kiskoa paikalleen.
Joo, joku sellainen Carl Klinberg-profiilin pakki, oon vähään tyytyväinen.Nyberg kotio ja Tillu töihin, ei tässä sen isompaa yhtälöä tarvitse ratkaista.