Suppo
Vakiokokoonpanossa
Tiedätkö mikä on piste?En ole trolli enkä tenava
Tiedätkö mikä on piste?En ole trolli enkä tenava
Tässä on hyvä esimerkki siitä kun liian nopeasti ja vähän vahingossa noustaan tähtiin ja tiputaankin nopeasti alas.En ole trolli enkä tenava
Mielummin vaikka jossain ihan muualla kuin tällä foorumillaTätä keskustelua voisi jatkaa jossain ihan muualla kuin tässä ketjussa..
Et tainnut seurata herran otteita Sportissa ennen hyllytystä?Kyllä
Itse asiassa seurasin ja totesin että olisi kiva saada tälläinen pelaaja IlvekseenEt tainnut seurata herran otteita Sportissa ennen hyllytystä?
Kiekollinen rightin yv-pakki joka on kuitenkin huonompi kuin yksikään jo rosterissa olevista saman roolin pelaajista? Nytkään yksi heistä ei mahdu ylivoimalle, niin miksi tarvitsisi huonompi tuoda vielä lisäksi. Frimaniin tai Latvalaan aivan turha verrata kun ovat aivan eri roolin pelaajia, ja Friman eri kätisyyden.Itse asiassa seurasin ja totesin että olisi kiva saada tälläinen pelaaja Ilvekseen
Kuinka monta 10maalin kautta frimanilla on? Ja Rantakari varmempi maalin tekijä kuin Friman tai Latvala
Noi mestaruudet olis tullut silti vaikka Rantakari ois ollu frimanin tilalla. Koska mitä Friman hyödytti joukkuetta??
Ihan en sitä yli kolmea lausetta saanut kysymykseeni.Kerroppas kuule itse mitä Friman hyödytti joukkueessa
Tehdään muuta kuin maalejaIhan en sitä yli kolmea lausetta saanut kysymykseeni.
Ymmärränkö siis oikein näiden viestiesi perusteella, että ottaisit ennemmin Otso Rantakarin joukkueeseen kuin Niklas Frimanin? Pidätkö siis Rantakaria parempana pelaajana kuin Frimania?
Lisäkysymyksenä vielä; Tehdäänkö jääkiekossa mielestäsi muutakin kuin vain maaleja?
Jarkko Parikka on muuten myös tehnyt 10 maalia Liigassa. Tästä suorituksesta on paljon vähemmän aikaa kuin Rantakarin.
Anteeksi nyt vaan, mutta tuli niin mieleen tämä pätkä tuosta vastauksesta.Tehdään muuta kuin maaleja
Ja en ole vaihtamassa frimania pois mutta jos hän on pitkään luokissa nii rantakari paras vaihtoehtoIhan en sitä yli kolmea lausetta saanut kysymykseeni.
Ymmärränkö siis oikein näiden viestiesi perusteella, että ottaisit ennemmin Otso Rantakarin joukkueeseen kuin Niklas Frimanin? Pidätkö siis Rantakaria parempana pelaajana kuin Frimania?
Lisäkysymyksenä vielä; Tehdäänkö jääkiekossa mielestäsi muutakin kuin vain maaleja?
Jarkko Parikka on muuten myös tehnyt 10 maalia Liigassa. Tästä suorituksesta on paljon vähemmän aikaa kuin Rantakarin.
Kiva saada Ilvekseen hasardi, veltto ja epäurheilullinen pelaaja. Selvä. Jos ihannoimasi (haisee pelkkä trollaus) pelaaja olisi tavoittelemisen arvoinen, hän ei olisi ollut kuukausia pelaamatta ja vaihtanut seuraa keskimäärin joka kaudelle.Itse asiassa seurasin ja totesin että olisi kiva saada tälläinen pelaaja Ilvekseen
No ei todellakaan ole paras vaihtoehto, vaikka olisikin saatavilla ja meritoitunut Liigapelaaja. Friman ja Rantakarin vertaaminen sama, kuin korvaisi puntilla kyykyt penkkipunnerruksella.Ja en ole vaihtamassa frimania pois mutta jos hän on pitkään luokissa nii rantakari paras vaihtoehto
Ja en ole vaihtamassa frimania pois mutta jos hän on pitkään luokissa nii rantakari paras vaihtoehto
Ja en ole vaihtamassa frimania pois mutta jos hän on pitkään luokissa nii rantakari paras vaihtoehto
No ei todellakaan ole paras vaihtoehto, vaikka olisikin saatavilla ja meritoitunut Liigapelaaja. Friman ja Rantakarin vertaaminen sama, kuin korvaisi puntilla kyykyt penkkipunnerruksella.
Ei ole mitään huhua siitä ja alkoi.Onko kenelläkään mitään oikeaa huhua Rantakarista? Vai alkoiko tää spekulointi vaan tuosta Karjalaisen sopimuksesta?
Olen samaa mieltä.Rantakarin ehdottelusta Ilvekseen voisi jo laittaa nimimerkkejä kuluttamaan jäähypenkkiä.
Nyt on pakko tehdä munakkaita ratkaisuita, kun ollaan jyrkässä pelillisessä syöksykierteessä. Suomi Espooseen loppukaudeksi, kun lähtee kuitenkin ensi kaudella pois. Tilalle Ikonen ja Rimpinen. Malekin voi lähettää leikkimään mailallansa vaikka Kerhoon.