Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

FightBackIpa

Luottopelaaja
Onko kenelläkään mitään oikeaa huhua Rantakarista? Vai alkoiko tää spekulointi vaan tuosta Karjalaisen sopimuksesta?
Kirjoitin tästä jo johonkin, mutta Rantakarin kaverin suusta kuultuna ainoa velvoite on treenata muutama kerta vk junnujen kanssa ja palkka (iso) juoksee. Ihan kuulemma tyytyväinen tilanteeseensa:)

Eli tällainen Ipaan!

Cigaro

Luottopelaaja
Olen samaa mieltä.

Mitäs näistä ehdotteluista laitetaan? :D
Ehdit lainata ennen kuin poistin turhan spämmäily-viestini. :D

Anna kakkua, anna sakkoa, saatana. Minullahan oli selvä huikea visio tuossa. Säälipleijarit kutsuu, jos tahti ei muutu jne.

Rantakari Ilvekseen on täysin sietämätön ajatus.

Meklari

Luottopelaaja
Oliko niitä järkeviä huhuja kellään? Ollu vähän hiljaista kun pitäis jotain siirtoja alkaa tapahtumaan...
Mitä siirtoja? Itse en nää realistisena tällä hetkellä odottaa tuonne ketään. Ehkä, pakki jos tilanne näyttää huonolta ja sitä se kyllä saattaa olla. Sentterihaaveilut voi lopettaa, kun O Leary saapui. Ja Svej on palaamassa laituri osastolle.

Ja miksi hemmetissä täällä puhutaan puolustavien pakkien maalimääristä.

Mitä siirtoja? Itse en nää realistisena tällä hetkellä odottaa tuonne ketään. Ehkä, pakki jos tilanne näyttää huonolta ja sitä se kyllä saattaa olla. Sentterihaaveilut voi lopettaa, kun O Leary saapui. Ja Svej on palaamassa laituri osastolle.

Ja miksi hemmetissä täällä puhutaan puolustavien pakkien maalimääristä.
Tää oli aika vanha lainaus, mut en tällä hetkellä juurikaan odota ketään enään mut en pahakseni laita jos joku tulis.

Toutain

Luottopelaaja
Alkaa näemmä olla jutut sitä luokkaa, että eiliset @ilves1 :nkin sepustukset nousevat edelle. Ja se on jotain se.

Mutta joo, tuskin tässä juuri nyt kannattaa pelaajia odotella. Tuo pakkitilanne tietysti kannattajien näkökulmasta auki, kun ei tiedetä loukkaantumistilannetta tarkkaan.

Rantsukoff

Luottopelaaja
Kirjoitin tästä jo johonkin, mutta Rantakarin kaverin suusta kuultuna ainoa velvoite on treenata muutama kerta vk junnujen kanssa ja palkka (iso) juoksee. Ihan kuulemma tyytyväinen tilanteeseensa:)

Eli tällainen Ipaan!
Miksei olisi? 10k€ per kuukausi palkka, ja se tulee kun jaksat nousta pari kertaa viikossa sängystä aamulla. Ehtii sitä ensi kaudella Slovakiaan tms. jos motia riittää.

Miika Lundin

Luottopelaaja
Me ei tarvita kiekollista pakkia. Jos Friman loukissa tarvitaan jotain muuta…;):D Vai mitä muut on mieltä?
Mä oon aina ollu lajista huolimatta vähän sitä mieltä, että jos pallo/kiekko tjsp on koko ajan omilla, ei puolustusosaamista niin tartteta.

(läppävaroitus)