JärvisenPera
Luottopelaaja
Shh, koirankopissa se on nyt ja kohta on ilveksenkopissa.Miten tuo koirankopissa on? Loukkaantuneena tällä hetkellä, ja sitä ennen sai pitkään painaa ykkösketjussakin.
Shh, koirankopissa se on nyt ja kohta on ilveksenkopissa.Miten tuo koirankopissa on? Loukkaantuneena tällä hetkellä, ja sitä ennen sai pitkään painaa ykkösketjussakin.
Olin kuulevinani ILV-JYP pelin erätavvolla pelatussa erittäin intensiivisessä jauhesammuttimen kokoisten näytösmatsissa, että kentällä olisi viilettänyt sukunimen Halloran haltija?
Tulee piiiitkä tauko peleistä kun ei oo kipinäsekoiluakaan. @Rauno Repomies miltä sun Are-kansio näyttää?
Jatkoajassa huhun tynkää Oulusta ensi kaudeksi.Tulee piiiitkä tauko peleistä kun ei oo kipinäsekoiluakaan. @Rauno Repomies miltä sun Are-kansio näyttää?
Eikös täälläkin joku kertonut, että suomeen palatessaan seura olisi todennäköisesti Kärpät? Olikohan @IhanJuniori joka näin sanoi, voin muistaa väärinkin, ei olisi ensimmäinen kertaJatkoajassa huhun tynkää Oulusta ensi kaudeksi.
Juu kyllä se minä olin.Eikös täälläkin joku kertonut, että suomeen palatessaan seura olisi todennäköisesti Kärpät? Olikohan @IhanJuniori joka näin sanoi, voin muistaa väärinkin, ei olisi ensimmäinen kerta
Tässä siis viesti vielä pahaa oloa tuottamaan.Eikös täälläkin joku kertonut, että suomeen palatessaan seura olisi todennäköisesti Kärpät? Olikohan @IhanJuniori joka näin sanoi, voin muistaa väärinkin, ei olisi ensimmäinen kerta
Ikävä kyllä hommahan on niin, että jos/kun Ruotsalainen tulee takaisin liigaan niin taitaa ikävä kyllä mennä Kärppiin.
Ei tarvitse Havua ensi kaudella sielä katsella. Eiköhän Karjalaisen nimellä saa houkuteltua ihan pelureitakin.Itse en usko, että R22 tuonne Havun sekasortoon olisi sopimusta kirjoittanut juuri kun menee henkilökohtaisella tasollakin vaisusti. Itse haluan uskoa, jos Liigaan ensi kaudeksi palaisi lähtisi hakemaan positiivisia fiiliksiä sieltä missä on aiemmin kulkenut ja ollut hyvä meininki. Klingberg jo näyttänytkin hyvää esimerkkiä miten sä täällä lähtee rullaamaan vaisun jakson jälkeen.
Karjalaisen pestin työnkuva on vaan vielä vissiin epäselvä?Ei tarvitse Havua ensi kaudella sielä katsella. Eiköhän Karjalaisen nimellä saa houkuteltua ihan pelureitakin.
Aren koko perhe asustelee edelleen oulun seudulla ja onhan Aren "kierros" muualla jo aikas pitkä.Todella vaikea nähdä Ruotsalaista tuossa Oulun roskispalossa. Ei uran kannalta mitenkään päin järkevä vaihtoehto, vaikka näädät koittaisi rahanipulla viskata ukon nurin.
Päävalmentaja. Edes Kärpät ei ole niin sekaisin, että lähtee Havulla ensi kauteen.Karjalaisen pestin työnkuva on vaan vielä vissiin epäselvä?
Voikko poistaa tän täältäTässä siis viesti vielä pahaa oloa tuottamaan.
@modet pistäkääs vähän huiliaikaa jäsenelle @IhanJunioriVoikko poistaa tän täältä
Aren koko perhe asustelee edelleen oulun seudulla ja onhan Aren "kierros" muualla jo aikas pitkä.
Mitä tämä perhe siis kattaa? Kai hänellä tyttöystävä remmissä kulkee, jos hänellä on, vai asuuko Oulussa vakituisesti?Aren koko perhe asustelee edelleen oulun seudulla ja onhan Aren "kierros" muualla jo aikas pitkä.