Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Keltavihreäpeto

Vakiokokoonpanossa
Olin kuulevinani ILV-JYP pelin erätavvolla pelatussa erittäin intensiivisessä jauhesammuttimen kokoisten näytösmatsissa, että kentällä olisi viilettänyt sukunimen Halloran haltija?

Varmaan Björkqvistin ruudun täyttää, mutta kahteen ensimmäiseen ketjuun toivoisi vähän kokeneempaa pelaajaa.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Tulee piiiitkä tauko peleistä kun ei oo kipinäsekoiluakaan. @Rauno Repomies miltä sun Are-kansio näyttää?
IMG_6171.jpeg

Aina valmiina. Luulen että myös @Cigaro on myös valmis kamiinan ääressä.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Eikös täälläkin joku kertonut, että suomeen palatessaan seura olisi todennäköisesti Kärpät? Olikohan @IhanJuniori joka näin sanoi, voin muistaa väärinkin, ei olisi ensimmäinen kerta :D
Tässä siis viesti vielä pahaa oloa tuottamaan. :(
Ikävä kyllä hommahan on niin, että jos/kun Ruotsalainen tulee takaisin liigaan niin taitaa ikävä kyllä mennä Kärppiin.

Luottopelaaja
Itse en usko, että R22 tuonne Havun sekasortoon olisi sopimusta kirjoittanut juuri kun menee henkilökohtaisella tasollakin vaisusti. Itse haluan uskoa, jos Liigaan ensi kaudeksi palaisi lähtisi hakemaan positiivisia fiiliksiä sieltä missä on aiemmin kulkenut ja ollut hyvä meininki. Klingberg jo näyttänytkin hyvää esimerkkiä miten sä täällä lähtee rullaamaan vaisun jakson jälkeen.

Asylum

Luottopelaaja
Todella vaikea nähdä Ruotsalaista tuossa Oulun roskispalossa. Ei uran kannalta mitenkään päin järkevä vaihtoehto, vaikka näädät koittaisi rahanipulla viskata ukon nurin.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Itse en usko, että R22 tuonne Havun sekasortoon olisi sopimusta kirjoittanut juuri kun menee henkilökohtaisella tasollakin vaisusti. Itse haluan uskoa, jos Liigaan ensi kaudeksi palaisi lähtisi hakemaan positiivisia fiiliksiä sieltä missä on aiemmin kulkenut ja ollut hyvä meininki. Klingberg jo näyttänytkin hyvää esimerkkiä miten sä täällä lähtee rullaamaan vaisun jakson jälkeen.
Ei tarvitse Havua ensi kaudella sielä katsella. Eiköhän Karjalaisen nimellä saa houkuteltua ihan pelureitakin.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Todella vaikea nähdä Ruotsalaista tuossa Oulun roskispalossa. Ei uran kannalta mitenkään päin järkevä vaihtoehto, vaikka näädät koittaisi rahanipulla viskata ukon nurin.
Aren koko perhe asustelee edelleen oulun seudulla ja onhan Aren "kierros" muualla jo aikas pitkä.

Luottopelaaja
Aren koko perhe asustelee edelleen oulun seudulla ja onhan Aren "kierros" muualla jo aikas pitkä.
Mitä tämä perhe siis kattaa? Kai hänellä tyttöystävä remmissä kulkee, jos hänellä on, vai asuuko Oulussa vakituisesti?
En usko taas, että vanhempien asuinpaikkakunnalla on niin suurta merkitystä, jos ei lapsia ole. Enhän minäkään nää omia vanhempiani kuin muutaman kerran vuodessa, vaikka asun samassa kaupungissa ja Are sentään reissailee tuonne Ouluunkin pelasi missä tahansa Liigassa.

Edit. Onko tämä tietosi siis tähän perheeseen liittyvää loogista päättelyä, vai jotain Aren sisäpiiristä kuultua tietoa?

Viimeksi muokattu: