Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Toutain

Luottopelaaja
Juu valistunut arvaus siis on.

Onko sulla jotain muita tietoja kuin esim. mulla?

Oon kyllä kuullut, kun Artulta kysytään ykköskaupunkia Suomessa ja vastasi, että Oulu on vielä ennen Tamperetta tjms. Sehän nyt ei tarkoita yhtään mitään. Mitä meinasit noilla perhejutuilla: vanhempiako? Kai aikuisen miehen kohdalla enemmän on kiinni ihan omista seurustelu-/ tulevaisuuden perhesuhteistaan kuin lähisukulaisista?

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Kovarcik lähtee Oulusta kauden päätteeksi niin siellä on se ykkössentterin paikka vapaana. Toki Ilveksessäkin voitaisiin laittaa Mäntykivi vihdoin sinne laidalle :)

IhanJuniori

Junioripelaaja

Oon kyllä kuullut, kun Artulta kysytään ykköskaupunkia Suomessa ja vastasi, että Oulu on vielä ennen Tamperetta tjms. Sehän nyt ei tarkoita yhtään mitään. Mitä meinasit noilla perhejutuilla: vanhempiako? Kai aikuisen miehen kohdalla enemmän on kiinni ihan omista seurustelu/- tulevaisuuden perhesuhteistaan kuin lähisukulaisista?
Samat tiedot meillä taitaa olla.

EDIT: Niin siis perhejutuilla meinasin sitä, että oli vähän "koti-ikävä" jo Ilves vuosina. Toki voi olla tottunut kun onhan siellä käyty sen jälkeen p-amerikassa, sveitsissä ja ruotsissa.

Toutain

Luottopelaaja
Ja kun instagram nykyään kaiken määrittää, niin todettakoon vielä, että Are seuraa vain Ilvestä ja Kärppiä Liigasta, eikä siis esim. Ässiä, vaikka sielläkin pelannut junnuissa sekä Liigassa (toisin kuin Kärpissä, joissa ei ole Liigaa pelannut). Ja olihan mies innostunut, kun Klingberg lähtenyt juuri Ilvekseen :)

Ilves on Arelle varmasti todella merkittävä. Täällä huipulle ja täältä Pohjois-Amerikkaan. En yllättyisi, jos päätyisi Ouluun, mutta kai tässä meidän vajailla tiedoilla tässä vaiheessa ainakin samalla viivalla ollaan.

Peikonjahtaaja

Vakiokokoonpanossa
Samat tiedot meillä taitaa olla.

EDIT: Niin siis perhejutuilla meinasin sitä, että oli vähän "koti-ikävä" jo Ilves vuosina. Toki voi olla tottunut kun onhan siellä käyty sen jälkeen p-amerikassa, sveitsissä ja ruotsissa.

Eikös Aren tyttöystävä opiskellut vielä silloin Oulussa? Nyt jo varmaan valmistunut joten sen puolesta ei Ouluun tarvitse haikailla.

Ilves97

Luottopelaaja
Päävalmentaja. Edes Kärpät ei ole niin sekaisin, että lähtee Havulla ensi kauteen.
Ei välttämättä ole niin sekaisin, että Havulla lähtee joo. Kärppien Jatkoajassa toki vähän aikaa sitten oli puhetta, että Karjalainen itse ei haluaisi olla päävalmentaja, vaan nimenomaan haluaisi noihin valmennuspäällikön tms. hommiin.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Ei välttämättä ole niin sekaisin, että Havulla lähtee joo. Kärppien Jatkoajassa toki vähän aikaa sitten oli puhetta, että Karjalainen itse ei haluaisi olla päävalmentaja, vaan nimenomaan haluaisi noihin valmennuspäällikön tms. hommiin.
Näinhän tuolla on kirjoiteltu, lapsin tähden haluaisi tällaisen järjestelyn. Ei varmaan haluaisi koko aikaa matkustella kauden aikana.

Mobutu Sese Seko

Vakiokokoonpanossa

Oon kyllä kuullut, kun Artulta kysytään ykköskaupunkia Suomessa ja vastasi, että Oulu on vielä ennen Tamperetta tjms. Sehän nyt ei tarkoita yhtään mitään. Mitä meinasit noilla perhejutuilla: vanhempiako? Kai aikuisen miehen kohdalla enemmän on kiinni ihan omista seurustelu-/ tulevaisuuden perhesuhteistaan kuin lähisukulaisista?
Muutamia jääkiekkoilijoiden tapauksia läheltä seuranneena sanoisin, että kun puhutaan parisuhteesta/avioliitosta niin aikuinen mies ei siinä aina yksin sanele kaikkea, vaan siinä on se toinenkin osapuoli olemassa. Jossain vaiheessa voi olla edessä lasten hankkiminen ja tuolloin isovanhempien lähellä oleminen on monelle aika tärkeää. Omien kokemusten perusteella erityisesti lapsen äidille. Myös sellaisia tapauksia tiedän, jossa ihan "vaan kotiäidillekin" alkaa ne neljä seinää kaatumaan vähän päälle, jos ollaan vieraassa paikassa ilman kunnollisia tukiverkkoja / sosiaalisia menoja ja tällöin sillä voi ola vaikutusta myös pelaajan suorittamiseen ja hyvinvointiin.

Jos en väärin muista niin Aren puoliso taitaa olla oululainen lääkäri tai opiskelemassa sellaiseksi, joten en tällaisessa tapauksessa itse ihmettelisi yhtään, jos asemapaikaksi valikoituisi Oulu, varsinkin jos molemmilla on myös vahva tausta kyseiseen kaupunkiin ja kun työajat näissäkin ammateissa vähän epäsäännöllisiä voi olla. Hyvin yksilöllisiä asioitahan nämä ovat, se mikä toimii yhdelle ei välttämättä toimi jollekin toiselle. Sanotaan nyt näin, että itse ymmärtäisin tässä tilanteessa valinnan ihan hyvin.

Asylum

Luottopelaaja

Silti tuo seura tulee olemaan aika sekaisin, niin kauan kun Myllykoski myös siellä taustalla häärää. Tuo kaveri ei tunnu olevan mitenkään päin pätevä tuohon pestiin.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Silti tuo seura tulee olemaan aika sekaisin, niin kauan kun Myllykoski myös siellä taustalla häärää. Tuo kaveri ei tunnu olevan mitenkään päin pätevä tuohon pestiin.
Olihan samaan pestiin ehdolla mm. Ari Vallin. Varmaan Mylikin mukava tarinamies saunassa.

Pöllö

Vakiokokoonpanossa
Kai nyt jokainen omaa kotikaupunkiaan liputtaa kysyttäessä, mutta aika paljon saa vetää mutkia suoraksi, että pelkästään sen perusteella valikoituu seuraava joukkue jossa pelaa. Turha sen perusteella on alkaa foorumilla spekuloimaan näitä niin, että otetaan mukaan myös puolison mahdolliset työpaikat ja työajat :rolleyes:

Ja uskon, että Arelle Ilves on varmasti vahva vaihtoehto kun joskus palaa kotimaahan. Sen verran lämpimät muistot täältä on. Mies esimerkiksi valkkasi omaksi maalibiisikseen Hands Upin Buffalossa pelatessaan. Ei Routasydäntä.

bxl-man

Share Ilves #18
Mies esimerkiksi valkkasi omaksi maalibiisikseen Hands Upin Buffalossa pelatessaan. Ei Routasydäntä.
Mutta kun ei enää edes soi hallissa Hands Up! Jos ei Are meille tule, niin syyt DJ Juissin niskaan..