Juu valistunut arvaus siis on.Mä en kyllä löydä Ruotsalaisen kohdalla yhtäkään syytä nostaa Kärppiä Ilveksen edelle, kun mahdollisesta tulevasta Liiga-seurasta puhutaan. Eiköhän tuo @IhanJuniori :lta vain hänen omaa arvailuaan. Perhesyille ei suurta merkitystä voi laskea, jos vain vanhemmista puhutaan. Vai mitä @IhanJuniori meinasi?
Juu valistunut arvaus siis on.
Samat tiedot meillä taitaa olla.Onko sulla jotain muita tietoja kuin esim. mulla?
Oon kyllä kuullut, kun Artulta kysytään ykköskaupunkia Suomessa ja vastasi, että Oulu on vielä ennen Tamperetta tjms. Sehän nyt ei tarkoita yhtään mitään. Mitä meinasit noilla perhejutuilla: vanhempiako? Kai aikuisen miehen kohdalla enemmän on kiinni ihan omista seurustelu/- tulevaisuuden perhesuhteistaan kuin lähisukulaisista?
Samat tiedot meillä taitaa olla.
EDIT: Niin siis perhejutuilla meinasin sitä, että oli vähän "koti-ikävä" jo Ilves vuosina. Toki voi olla tottunut kun onhan siellä käyty sen jälkeen p-amerikassa, sveitsissä ja ruotsissa.
Ei välttämättä ole niin sekaisin, että Havulla lähtee joo. Kärppien Jatkoajassa toki vähän aikaa sitten oli puhetta, että Karjalainen itse ei haluaisi olla päävalmentaja, vaan nimenomaan haluaisi noihin valmennuspäällikön tms. hommiin.Päävalmentaja. Edes Kärpät ei ole niin sekaisin, että lähtee Havulla ensi kauteen.
Näinhän tuolla on kirjoiteltu, lapsin tähden haluaisi tällaisen järjestelyn. Ei varmaan haluaisi koko aikaa matkustella kauden aikana.Ei välttämättä ole niin sekaisin, että Havulla lähtee joo. Kärppien Jatkoajassa toki vähän aikaa sitten oli puhetta, että Karjalainen itse ei haluaisi olla päävalmentaja, vaan nimenomaan haluaisi noihin valmennuspäällikön tms. hommiin.
Muutamia jääkiekkoilijoiden tapauksia läheltä seuranneena sanoisin, että kun puhutaan parisuhteesta/avioliitosta niin aikuinen mies ei siinä aina yksin sanele kaikkea, vaan siinä on se toinenkin osapuoli olemassa. Jossain vaiheessa voi olla edessä lasten hankkiminen ja tuolloin isovanhempien lähellä oleminen on monelle aika tärkeää. Omien kokemusten perusteella erityisesti lapsen äidille. Myös sellaisia tapauksia tiedän, jossa ihan "vaan kotiäidillekin" alkaa ne neljä seinää kaatumaan vähän päälle, jos ollaan vieraassa paikassa ilman kunnollisia tukiverkkoja / sosiaalisia menoja ja tällöin sillä voi ola vaikutusta myös pelaajan suorittamiseen ja hyvinvointiin.Onko sulla jotain muita tietoja kuin esim. mulla?
Oon kyllä kuullut, kun Artulta kysytään ykköskaupunkia Suomessa ja vastasi, että Oulu on vielä ennen Tamperetta tjms. Sehän nyt ei tarkoita yhtään mitään. Mitä meinasit noilla perhejutuilla: vanhempiako? Kai aikuisen miehen kohdalla enemmän on kiinni ihan omista seurustelu-/ tulevaisuuden perhesuhteistaan kuin lähisukulaisista?
Ei välttämättä ole niin sekaisin, että Havulla lähtee joo. Kärppien Jatkoajassa toki vähän aikaa sitten oli puhetta, että Karjalainen itse ei haluaisi olla päävalmentaja, vaan nimenomaan haluaisi noihin valmennuspäällikön tms. hommiin.
Olihan samaan pestiin ehdolla mm. Ari Vallin. Varmaan Mylikin mukava tarinamies saunassa.Silti tuo seura tulee olemaan aika sekaisin, niin kauan kun Myllykoski myös siellä taustalla häärää. Tuo kaveri ei tunnu olevan mitenkään päin pätevä tuohon pestiin.
Mitä nyt yhdestä Aresta kun Tillu roudaa meille Aarne Intosen.
Mutta kun ei enää edes soi hallissa Hands Up! Jos ei Are meille tule, niin syyt DJ Juissin niskaan..Mies esimerkiksi valkkasi omaksi maalibiisikseen Hands Upin Buffalossa pelatessaan. Ei Routasydäntä.