IhanJuniori
Junioripelaaja
Niin siis noi asiat mitä yellowgreen toi esille ei kai kumoa sitä mitä mää sanoin.Tähän oli nyt tartuttava
Tuosta olen erimieltä, että oltais molemmat oikeassa.
No etiäppäin
Niin siis noi asiat mitä yellowgreen toi esille ei kai kumoa sitä mitä mää sanoin.Tähän oli nyt tartuttava
Niin, en mä mielestäni väittänytkään, että oot väärässä. Vaan, että oot oikeassa siltä osin. Mutta en leimaisi @Moraalinvartija kommenttia täysin perusteettomaksi. Tiedän itsekin pelaajan, joka ei ihan niin positiivisesti puhunut Oulan loppukaudesta. Yritin ehkä sanoa, että voi olla erittäin hyvä jätkä, mutta silti osassa voi toimintatavat herättää mielikuvaa esimerkiksi itsekkyydestä jo vaikka kulttuurierojen takia. Ja loppukaudella taas jos on asennoitumisessa tai sitoutumisessa vikaa, se voi aiheuttaa ongelmia ryhmädynamiikkaan ja luottamukseen ja joku voi henkilöittää sitä yhteen yksilöön.Eihän tämä kumoa mitään mitä mää sanoin?
Ihmisiähän ne pelaajatkin ovat ja oli tilanne ollut mikä vaan niin Oula jaksoi hymyillä kaikille, kysellä kuulumiset yms yms.
Tähän oli siis pakko tarttua ihan sen takia, että en ole kenestäkään pelaajasta ikinä kuullut puhuttavan noin positiiviseen sävyyn. Ihan siis todellisen velikullan kuvan olen saanut ja lähteitä on siis monta tähän.
En kyllä usko sekuktiakaan, että Palveella olis ollut ongelmia asenteen/sitoutumisen kanssa.Niin, en mä mielestäni väittänytkään, että oot väärässä. Vaan, että oot oikeassa siltä osin. Mutta en leimaisi @Moraalinvartija kommenttia täysin perusteettomaksi. Tiedän itsekin pelaajan, joka ei ihan niin positiivisesti puhunut Oulan loppukaudesta. Yritin ehkä sanoa, että voi olla erittäin hyvä jätkä, mutta silti osassa voi toimintatavat herättää mielikuvaa esimerkiksi itsekkyydestä jo vaikka kulttuurierojen takia. Ja loppukaudella taas jos on asennoitumisessa tai sitoutumisessa vikaa, se voi aiheuttaa ongelmia ryhmädynamiikkaan ja luottamukseen ja joku voi henkilöittää sitä yhteen yksilöön.
Todellakin kelpaisi. Olihan Palve parhaimmillaan ihan uskomattoman hyvä. Palve kiekollisten taitojensa ja ratkaisukykynsä lisäksi osaa myös aloittaa.Ihan hyvin kelpais kakkossentteriksi Oula Palve. Täälä porukka vähän repii verkkareita omilla tulkinnoillaan Palven haastattelusta