Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

IhanJuniori

Junioripelaaja
Ehkä naapurin keskinen on hyvä siinä kun meidän mänty on loistava.
Naapurilla on 2 kakkossentteriä, 1 kolmossentteri ja 1 nelossentteri

Meillä on 1 ykkössentteri, 2 kolmossentteriä ja 1 nelossentteri

En ymmärrä miten me nyt hävitään tämä sentteripeli naapurille? Meillä on muuten 19 pistettä enemmän kun heillä tuolla sarjataulukossa.

ipa1970

Luottopelaaja
Naapurilla on 2 kakkossentteriä, 1 kolmossentteri ja 1 nelossentteri

Meillä on 1 ykkössentteri, 2 kolmossentteriä ja 1 nelossentteri

En ymmärrä miten me nyt hävitään tämä sentteripeli naapurille? Meillä on muuten 19 pistettä enemmän kun heillä tuolla sarjataulukossa.
Onko joku nyt väittänyt että hävitään??
Itse ainakin juuri kirjoittanut että voitetaan.

Beast

Luottopelaaja
Tuli heitettyä pientä rapalaa humalassa tänne ja poistin viestin.. :D siis se huoh Timo...

Oikeesti olen ihan positiivisella mielellä kokoonpanosta ja joukkuehenki on ainakin hyvä. Katsotaan mihin riittää ja arvostellaan sitten kauden jälkeen.

Toki toivon, että näemme toisemme suihkulähteellä. Itse odotellut vuodesta 86..

Reijo

Vakiokokoonpanossa
Onko muuten @Reijo kuullut Schnarrin tulevasta sopimuksesta mitään? Jatkoajassa muutama on kuullut ja sitten muutama taas ei.
Muutama viikko sitten olen viimeksi keskustellut aiheesta erään toisen henkilön kanssa. Silloin tilanne oli se, että Schnarrin agentti oli neuvotteluyhteydessä usean eri seuran kanssa, joista osa oli liigaeuroja ja osa ulkomaalaisia seuroja. Tiedän vain yhden seuran nimen, jonka kanssa hän neuvotteli. Silloin ei kuitenkaan ollut mitään allekirjoitettuna. En tiedä onko asia muuttunut sen jälkeen.