Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Ai ihan oikeasti eniten? Kyllä minäkin ottaisin ensi kaudeksi Aren tänne taistelemaan ykkössentterin paikasta Männyn kaveriksi mutta ei kyllä mene Are edes tuohon top-vitoseen jonka näkeminen jossain muualla sattuisi ja kuinka paljon.
No en tiedä eniten, enkä mihinkään järjestykseen osaa laittaa, mutta kärkipäähän ehdottomasti. Varsinkin kun täälläkin kovasti on Area rummutettu enemmän ja vähemmän tosissaan.

Torski

Tähtipelaaja
Are menossa ensi kaudeksi Kärppiin tietää kertoa McTorso.
Tätähän se ei siellä sanonut suoraan mutta lainaus menee näin :

”Mutta kun ensi kauden huhuketjussa ollaan, niin huhutaan sen verran, että Kärpät kyykytti Ilvestä ainakin kahden pelaajan kohdalla. Varmasti satuttaa kannattajia jonkin verran.”

Luulen että kyseessä Marjala ja Erholz

Kanuuna66

Luottopelaaja

”Mutta kun ensi kauden huhuketjussa ollaan, niin huhutaan sen verran, että Kärpät kyykytti Ilvestä ainakin kahden pelaajan kohdalla. Varmasti satuttaa kannattajia jonkin verran.”

Rubin luultavasti toinen? Kun perässä oltiin ilmeisesti

Janko

Luottopelaaja

Voi olla tai voi olla olemata. Itse yhdistin tuon heti Areen kun häntä on aiemmin tässä kuussa sinne huhuttu.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Eikö tuosta Aren tilanteesta ole täälläkin jotain spekuloitu että kun siellä Oulun seudulla on se suku yms. niin helpompi sinne sitten perhettä perustaa? Että olisiko ollut niin että tällä kertaa ei rahallakaan oikein olisi tullut? Toki Kärpät varmasti maksaa kärkipalkkaa kuitenkin.

En kyllä noistakaan oikein osaa olla pettynyt, Marjala aika varmasti lähtee NHLään ja Erholz on kyllä pätevä pelaaja mutta niin. Onhan noita päteviä pelaajia muitakin.

Rubin luultavasti toinen? Kun perässä oltiin ilmeisesti
Ja jos Rubinia tosiaan tarkoittaa niin olisi ollut aika maalivahtiosasto kun olisi ollut Pavlat ja Rubin. Eiköhän tuo kuntoon tule ilman häntäkin.

Jorman Kivet

Luottopelaaja

Jos "satuttaa" kannattajia, niin pelaajilla on varmaankin Ilves-taustaa.

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Ja jos Rubinia tosiaan tarkoittaa niin olisi ollut aika maalivahtiosasto kun olisi ollut Pavlat ja Rubin. Eiköhän tuo kuntoon tule ilman häntäkin.

Niin eiköhän tuolloin olisi jätetty Pavlatin optio lunastamatta. Enivei hyvä näin päin. Kummatkin Liigan kärkeä, mutta Pavlat varmasti aika paljon edullisempi.

Muutenkin mitä noihin huhuihin tulee, niin siinä vaiheessa noita kannattaa noteerata kun media niistä uskaltaa kirjoittaa.

Toutain

Luottopelaaja
Kyseessä kun on McTorso niin voihan nuo pelaajat olla myös vaikka Teemu Lepaus ja Samuli Vainionpää.

Ja räkänaurua, jos toinen noista on Rubin. Uskon siis täysin, että Ilves oli joskus alkukaudesta perässä, mutta ei taatusti sen jälkeen, kun Pavlat nosti tasoaan ja optio lunastettiin. Rehellisesti sanon, että jos Rubinin perässä oltiin ja ohi meni, niin hyvä juttu. Mielenkiintoinen tilanne olisi nyt, jos Rubin tarttunut haaviin :D

Don Corleone

Luottopelaaja
Uskon miehen menevän ennemmin Ässiin, kuin Kärppiin.

Janko

Luottopelaaja
Sanoiko suoraan noin vai oliko oma tulkinta? Itse löysin vaan tuon viestin, että 2 pelaajaa menisi Kärppiin, mikä kirpaisee Ilves-faneja.
No ei ihan hirveästi ole pelaajia jotka kirpaisisivat Ilves-kannattajia paitsi Are.