Joo aattelin että joku puuttuu. Mutta minun papereissa Laurell ja Kos> KappeUtunen ja Björkqvist uupuu tästä, mutta allekirjoitan noi hyökkäysketjut tollasina. Itellä oli samanlaiset ajatukset noista hyökkäysketjuista.
Eikä jossain kohtaa puhuttu, että Kuivila olisi kakkosena ensi kaudella? Vai puhunko taas läpiä päähäni?X-Mänty-Lööke
Rati-Schnarr-Svej
Török-Borg-Calle
Kos-Näde-Laurell
Friman(?)-X
Kucerik-Simme
Pelli-Parikka
Latvala
Domino
X
Taisi olla enemmän haaveilua.Eikä jossain kohtaa puhuttu, että Kuivila olisi kakkosena ensi kaudella? Vai puhunko taas läpiä päähäni?
Yksi käyttäjä sanoi näin ja ainakin kolme muuta käyttäjää että Ilvekseen. Näissä ilvekseen huhuajissa oli mukana myös hyvin luotettavia nimimerkkejäTörök oli menossa Tshekkeihin?
Erholtz oli tosiaan lehdissä asti sittemmin että menisi Kärppiin tuhoamaan uraansaErholtz minulle kerrottiin että olis tulossa silloin kun vihjailin..mut kai sekin sitten Kärppiin menee..
Eikös tämäkin jo kumottu? Meneekin Tsekkiin tms.E: Török unohtui mikä nyt monen suusta on tullut.
Onkos teikäläisellä heittää mitään sellaisia tietoja, jotka pitäisi paikkansa. Vai oletko pudonnut sisäpiiristä ulos? Erholz/Marjala huhu taisi jo mennä pieleen. Mutta ehkä olet kuullut jotain luotettavampaa?Erholtz minulle kerrottiin että olis tulossa silloin kun vihjailin..mut kai sekin sitten Kärppiin menee..
Fantasiointi ketju.Liigan taso ja pelaajabudjetit jyrkässä nousussa, kun näitä Ilveksen ja muiden pelaaja huhuja katselee.
Meilläkin +200k ukko nelosen keskellä.
Toivotaan parasta, pelätään pahinta.Erholtz minulle kerrottiin että olis tulossa silloin kun vihjailin..mut kai sekin sitten Kärppiin menee..
Liigan taso ja pelaajabudjetit jyrkässä nousussa, kun näitä Ilveksen ja muiden pelaaja huhuja katselee.
Meilläkin +200k ukko nelosen keskellä.
Kyse enemmänkin ketjukemioista, ei siitä missä kentässä kukakin pelaa. Jos tuolla logiikalla menee niin onko svejkovsky neloskentän peluri?Ei todellakaan mitään Ratista kakkoskentän laituriks. Ihan maksimissaan kolmoseen ja sinnekin mielellään joku tasonsa todistanut peluri.
Tuolla on oma ketju Török huhulle. Siellä on mm. Beni sanonut että tulee, kuten myös muutama muu. Vain yksi nimimerkki on laittanut että menisi Tsekkeihin, kenenkään muun en ole nähnyt tätä tsekkeihin menoa tuovan esiin. Tuo tsekkeihin huhuaja taitaa olla KooKoo-asioista perilläEikös tämäkin jo kumottu? Meneekin Tsekkiin tms.
Aku RätyJos Järventie/Haapala menee ohi, niin ei varmaan ole oikein ketään edes teoriassa vapaana.
Eikös tämä sama Beni huhuillut Petmania Ilvekseen?Tuolla on oma ketju Török huhulle. Siellä on mm. Beni sanonut että tulee, kuten myös muutama muu. Vain yksi nimimerkki on laittanut että menisi Tsekkeihin, kenenkään muun en ole nähnyt tätä tsekkeihin menoa tuovan esiin. Tuo tsekkeihin huhuaja taitaa olla KooKoo-asioista perillämielenkiintoinen tapaus, katsotaan miten käy.
Taisi mainita että ollaan kyselty. Siitä on pitkä matka sopimukseenEikös tämä sama Beni huhuillut Petmania Ilvekseen?