Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

punakone

Luottopelaaja
Onkos teikäläisellä heittää mitään sellaisia tietoja, jotka pitäisi paikkansa. Vai oletko pudonnut sisäpiiristä ulos? Erholz/Marjala huhu taisi jo mennä pieleen. Mutta ehkä olet kuullut jotain luotettavampaa?
Ensinnäkään en ole koskaan kuulunut mihinkään Ilves sisäpiiriin vaikka sieltä nyt melkein kaikki tunnen..sanotaan näin että joka päivä jotain luulee mut eri asia mihinkä luottaa..

Soho

Tähtipelaaja
Taisi mainita että ollaan kyselty. Siitä on pitkä matka sopimukseen
Jep. Siitä kuitenkin vedettiin tällä foorumilla ns. varma huhu koska nimimerkki Beni ei turhaan huutele. Aika moni, mm. meikäläinen kommentoi, että ei kuulosta yhtään uskottavalta siirrolta. Petman jatkaa joko Saipassa tai lähtee ulkomaille. Siitä kommentista tuli paskaa niskaan, koska Beni ei turhaan huutele.

Nyt pitäisi sitten tietää, että missä kohtaa tämä Benin kommentointi Tärökistä olisi uskottavampi kuin tämän Kookoon kaverin, joka selvästi on perillä jenginsä tilanteesta.

Edelleenkin nämä Ipan ensi kauden huhut on kevyellä pohjalla. Kucerik ainoa uskottava.

Torski

Tähtipelaaja
Jep. Siitä kuitenkin vedettiin tällä foorumilla ns. varma huhu koska nimimerkki Beni ei turhaan huutele. Aika moni, mm. meikäläinen kommentoi, että ei kuulosta yhtään uskottavalta siirrolta. Petman jatkaa joko Saipassa tai lähtee ulkomaille. Siitä kommentista tuli paskaa niskaan, koska Beni ei turhaan huutele.

Nyt pitäisi sitten tietää, että missä kohtaa tämä Benin kommentointi Tärökistä olisi uskottavampi kuin tämän Kookoon kaverin, joka selvästi on perillä jenginsä tilanteesta.

Edelleenkin nämä Ipan ensi kauden huhut on kevyellä pohjalla. Kucerik ainoa uskottava.
Koska hän mainitsi törökin kohdalla että pitää paikkaansa” kun puhe oli siitä ettö Török tänne saapuu.

Petmanin kohdalla hän ei maininnut mitään sopimuksesta.

Soho

Tähtipelaaja
Koska hän mainitsi törökin kohdalla että pitää paikkaansa” kun puhe oli siitä ettö Török tänne saapuu.

Petmanin kohdalla hän ei maininnut mitään sopimuksesta.
Eli Törökin voi varmasti kirjoitella ensi kauden hahmotelmiin?

El Reino

Tähtipelaaja
Onko se vain minä vai onko Ilveksen osalta seuraavan kauden huhut ollut vähenemään päin?
Ei noita toki viime vuosina ihan hirveästi ole toki ollutkaan, mutta nyt tuntuu vielä vähemmän olevan minun mielestäni.

Kucerik taitaa olla ainut mediassa ollut huhu ja foorumeilla sitten Schnarria yms.
Ainahan tietysti isoihin seuroihin huhutaan pelaajia kauden aikana eri foorumeilla paljonkin joista vain pieni osa toteutuu.

Ja toki hyvä huomioida sekin, että Ilveksen ensi kauden joukkueessa myös tosi paljon jatkuvuutta eli uusia pelaajia ei ihan rekkalastillista ole tulossa. :D

Huhujen määrä jää vähäiseksi, kun vaihtuvuus on pientä. Jatkosopimusten kanssa on tehty hyvää työtä.

ipa1970

Luottopelaaja
Noh, kai tässä muutakin huhua voisi ensi kauteen liittyen laitella.

Meskanen ei välttämättä jatka, tähyilee Ruotsiin. Ilvekseen kuulemani huhun mukaan tulee tshekkipelaaja Kucerikin lisäksi. Haapala ei näillä näkymin meidän syöttiin tarttunut.

Laitetaan nyt tänne. Tänään erään palaverin kahvitauolla sain yhteistyökumppanin edustajan kanssa keskusteltua, joka tietää yhtä sun toista. Hän kertoi omiin tietoihinsa perustuen, että Schnarr palaa takaisin Hölön valmennukseen. Kitkerästi onnittelen teitä. Hyvä pelimies, mutta suhteellisen kallis. Olisi kelvannut pitää JYPissä, mutta rajalliset resurssit jne.

Miten mää ton Törökin unohdin kans. :D
Török tosiaan foorumihuhuista ehdottomasti se vahvin.
Oon pidempään huudellut ilves kasvattien ja ilvestaustaisten perään.
Onko tässä joukkueessa edes suomalaisia ensikaudella?
Hullutteluksi ja mauttomaksi touhu menossa.

Soho

Tähtipelaaja
Itse en voi mitään varmaksi sanoa niin en osaa sanoa.
Niinpä. Itse käytit argumenttina sitä, että mm. Beni on tätä Törökiä kompannut. Mun pointti oli se, että Beni heitti jo aiemmin ilmoille melko absurdin huhun Petmanista, mikä lähti täällä elämään omaa elämäänsä.

En pitäisi kovin uskottavana lähteenä tässä kohtaa. Varsinkin kun Törökistakin on kuulunut ihan yhtä uskottavia juttuja muuhun suuntaan.

Torski

Tähtipelaaja
Niinpä. Itse käytit argumenttina sitä, että mm. Beni on tätä Törökiä kompannut. Mun pointti oli se, että Beni heitti jo aiemmin ilmoille melko absurdin huhun Petmanista, mikä lähti täällä elämään omaa elämäänsä.

En pitäisi kovin uskottavana lähteenä tässä kohtaa. Varsinkin kun Törökistakin on kuulunut ihan yhtä uskottavia juttuja muuhun suuntaan.
Beni nyt on ollut koko ajan oikeassa. Tässä nyt kuitenkin kaksi eri asiaa. Törökin kohdalla sopimus meille ja Petmanin kohdalla vaan kyselty eli toisin sanoen sopimusta tarjottu

Ei se Benin vika ole että lähtee huhu elämään omaa elämäänsä ja muuttuu matkan varrella erilaiseksi.

Soho

Tähtipelaaja
Beni nyt on ollut koko ajan oikeassa. Tässä nyt kuitenkin kaksi eri asiaa. Törökin kohdalla sopimus meille ja Petmanin kohdalla vaan kyselty eli toisin sanoen sopimusta tarjottu

Ei se Benin vika ole että lähtee huhu elämään omaa elämäänsä ja muuttuu matkan varrella erilaiseksi.
Ok eli Törökilla on sopimus meille. Tätähän mä just kysyin. On hyvä hankinta kyllä.

Asylum

Luottopelaaja

Kai se tarkoitus on saada mahdollisimman kilpailukykyinen joukkue jalkeille. Jos ei vaan ole tarjolla sellaisia Ilves-kasvatteja tai Ilves-taustaisia, niin minkäs teet. Jotka kärkijengiin siis kävisivät.

Tähän varmaan joku heittää Leinoja ja Ruotsalaisia, mutta ei se tarkoita, että vaikka pahvi katkolla niin välttämättä tänne tulisivat. Leino varmasti haluaa jatkaa Ruotsissa ja mikäli Are menee Ouluun, niin veikkaan että sieltä lyöty sellainen nippu pöydälle, jota ei ole järkeä lähteä nokittamaan.

King98

Luottopelaaja
Kaveri laitto kuvan tapparan foorumilta, jossa nimimerkki kirvesmafia kertoo että Marjala ois meidän mies ensi kaudella. Täällä tietoa onko kyseisellä nimimerkillä tietoa vai huuteleeko huvikseen :D ?

Blackhawk

Luottopelaaja
Teehän realistinen lista Ilves-taustaisista pelaajista mitkä pitäisi saada ensi kauden rosteriin. Et sinä ainoa noin ajatteleva ole, eli sillä nyt ei omaa häntää saa nostettua, mutta tee listaa niin pohditaan! Helppo sanoa, että ”pitäisi olla”.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Kai se tarkoitus on saada mahdollisimman kilpailukykyinen joukkue jalkeille. Jos ei vaan ole tarjolla sellaisia Ilves-kasvatteja tai Ilves-taustaisia, niin minkäs teet. Jotka kärkijengiin siis kävisivät.

Tähän varmaan joku heittää Leinoja ja Ruotsalaisia, mutta ei se tarkoita, että vaikka pahvi katkolla niin välttämättä tänne tulisivat. Leino varmasti haluaa jatkaa Ruotsissa ja mikäli Are menee Ouluun, niin veikkaan että sieltä lyöty sellainen nippu pöydälle, jota ei ole järkeä lähteä nokittamaan.
Tämä. Millä helvetillä sä otat niitä omia poikia jos niitä ei ensinnäkään ole vapaana ja toisekseen heillä on se omakin halu päättää minne menevät. Ei niitä nyt noin vain oteta vaikka joku nimimerkki kuinka haluaisi.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Teehän realistinen lista Ilves-taustaisista pelaajista mitkä pitäisi saada ensi kauden rosteriin. Et sinä ainoa noin ajatteleva ole, eli sillä nyt ei omaa häntää saa nostettua, mutta tee listaa niin pohditaan! Helppo sanoa, että ”pitäisi olla”.
Veikkaan että listaan tulee ylihintaista Jokipakkaa ja Mattiloita.

Blackhawk

Luottopelaaja
Veikkaan että listaan tulee ylihintaista Jokipakkaa ja Mattiloita.
Annetaan mahdollisuus suorittaa. Sitä vartenhan nämä palstat ovat..:D Ja lähinnä hyökkääjät on haastavia, pakkeja löytyisi ehkä helpommin.