Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Itseasiassa Kangasniemi jopa maistuisi. On meillä noita mörskäleitä. Nopea leftin laituri joka on pelinrakennustaitojen lisäksi osannut tehdä myös maaleja Liigassa aiemmilla kausilla.
Tällähän on ollut tapana onnistua maalinteossa Ilvestä vastaan. Olis muitten riveistä pois pahanteosta.

Luotan vain mestariin.

@Häijään muurari miten on?
Joo ei nyt kannata näitä mun juttuja kovin varmaks ottaa vaikka henkilökohtaisesti onkin aikas hyvä osumisprosentti, mutta toivotaan että näin olisi. Itse luotan tähän huhuun kyllä, tästä lähteestä tullut niin paljon oikeaa tietoa

Joo ei nyt kannata näitä mun juttuja kovin varmaks ottaa vaikka henkilökohtaisesti onkin aikas hyvä osumisprosentti, mutta toivotaan että näin olisi. Itse luotan tähän huhuun kyllä, tästä lähteestä tullut niin paljon oikeaa tietoa
Luotettava lähde mutta ei kannata varmaksi ottaa mutta hyvä osumisprosentti sekä luottoa löytyy. Ota ny si selvää

Ennen julkaisua: Palve, Mike x2, Calle, Domino, Stranan purku, Hölö, Utu ja Kappe. Nuo ainakin, sitten myös aikaisemmilta vuosilta yksittäisiä.
Lisään tähän: Ainoa huti minkä oon kuullut tältä oli että Mese olisi jatkanut. Tosin sen kuulin joskus alkuvuodesta tai viime vuoden lopulla

Luotettava lähde mutta ei kannata varmaksi ottaa mutta hyvä osumisprosentti sekä luottoa löytyy. Ota ny si selvää
Joo no aika näyttää, mun selvitys taidot taas on hieman heikot. Kyseessä siis luotettava lähde, ei kannata silti heti alkaa varmana pitää sopimusta mutta itse luotan.

Melkonen rekordi nimimerkiltä, joka on liittynyt palstalle tammikuussa 2025.
Jep. Foorumia tullut seurailtua jo ennen koronaa sitten tämän vuoden alkuun vieraana ja alkuvuodesta sitten tajusin että sitähän vois liittyä tänne. En siis ole näitä tänne pahemmin julkaissut

Takaisin