Kukas tää on? Ainakin rasvaprosentti on alempi kuin Kappella joten pakko olla kova reenaamaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä sen hyvin vähän oon KooKoon pelejä katsonut niin taitaa olla pelaajatyypiltäänkin sellainen köyhän miehen Ikonen. Jos kehitysäyrä jatkuu ylöspäin voi olla loistavakin. Ainakin niitä tällä kaudella kaivattuja jalkoja tuo.Ja tulee hyvään aikaan meille, pelannut juuri selvästi parhaan Liigakautensa. Lopetti kauden Kookoon ykkösessä, josta jatkoi MM-leiritykseen. Pelasi siellä Tikan ja Iksan ketjussa ja av:ta.
Mielestäni Svejkovsky on ykkösen, tai kakkosen laituri heittämällä, sitä kiekollista kakkosen sentteriä huutaa ja 20maalin hyökkääjää, Kossia sijoittelelisin kanssa automaatisesti pelaavaan kok.panoon.Olen eri mieltä täältä negatiiviselta sektorilta. Engberg varmasti tuo energiaa kentälle mitä olen nähnyt parempi versio Ratisesta. JOS taso pysyy samana tai paranee ensi kaudella voi olla hyväkin palanen.
Mutta loput hankinnat sitten sinne kärkiketjuihin näitä 3 & 4 kentän jannuja saa myöhemminkin.
XXX - Mäntykivi - Lööke
XXX - XXX - Klingberg
Engberg - Nättinen - Svejkovsky
Ratinen - Borg - Kos/Laurell/Björkqvist
Ei kyllä ole Lööken tasoa kokonaisvaltaisessa pelaamisessa. Hyökkäyspään taidoissa on toki ykköskentän "tasolla". Jos kätisyydet halutaan pitää optimaalisena, niin 2./3. rw:t ovat Klinberg ja Svejkovsky. Tarvittaessa tietty Calle vasempaan laitaan, kuten menneelläkin kaudella.Mielestäni Svejkovsky on ykkösen, tai kakkosen laituri heittämällä...
Kuka tänne kelpaa? Ei kelvannu Horse, Aho jne ja siellä ne painaa finaaleitaSarjassa, ei käyttöä.
Meinaatko että Kalpa ja Saipa on finaaleissa näiden kahden pelaajan ansiosta? Meni muuten Horsen eka finaali eilen hienosti, taisi vetää -3 vai oliko jopa enemmän?Kuka tänne kelpaa? Ei kelvannu Horse, Aho jne ja siellä ne painaa finaaleita
Vissiin ei kukaan, ainakin omat junnut kiertää kaukaa, miksi näihin bottom6 pelaajiin haaskataan resursseja? Sielä on Kappea ja kumppaneita, Laurell voisi ihan hyvin pelata 4ketjussa kauden läpi, samoin Kos ja jos noilla ei riitä, niin sinne on kesken kauden helpompi hankkia vahvistusta, kuin tuonne kärkeen. Meinaan kohta on O’leary kakkosen keskellä tai sitten nää kaksi nykyistä ahtamatonta dieseliä, josta toisella ajettu jo mittari ympäri kerran.Kuka tänne kelpaa? Ei kelvannu Horse, Aho jne ja siellä ne painaa finaaleita
Luulen että saat sen pykälän-kaks nostaa noita vasemman laidan laitureita.Olen eri mieltä täältä negatiiviselta sektorilta. Engberg varmasti tuo energiaa kentälle mitä olen nähnyt parempi versio Ratisesta. JOS taso pysyy samana tai paranee ensi kaudella voi olla hyväkin palanen.
Mutta loput hankinnat sitten sinne kärkiketjuihin näitä 3 & 4 kentän jannuja saa myöhemminkin.
XXX - Mäntykivi - Lööke
XXX - XXX - Klingberg
Engberg - Nättinen - Svejkovsky
Ratinen - Borg - Kos/Laurell/Björkqvist
Luulen että saat sen pykälän-kaks nostaa noita vasemman laidan laitureita.
Kyllä kohta joku tulee valittamaan kuinka täälä ollaan näin negatiivisiä ennen yhtäkään sopimusjulkaisua, juuri kuten samat kaverit olivat valittamassa aiemmin tällä kaudella kuinka väärin oli sanoa kesken kauden ettei nämä könösratikkaväisäsbjörkqvistit välttämättä riitä mestaruuteen asti.Ja kyllä, onhan tuo jälleen kerran sarjassamme potentiaalinen pelaaja. Mutta lopputulos on jo nähtävissä, niinkun @Janko totesi.
Engberg - Mäntykivi - Lööke
Ratinen - X - Klingberg
Björkqvist - Nättinen - Svejkovsky
Kos - Borg - Laurell
Torilla tavataan!