masa_90
Vakiokokoonpanossa
Mikäs sitä Ilveksessä rissaa?
Tai ketkä? Ei nämä tälläiset päätökset yleensä tyhjästä tule. Kuten esim. Hintzin suhteen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäs sitä Ilveksessä rissaa?
Sitä nyt tuskin tietää Heponiemi itsekkään varmuudella noin nuorella iällä tässä kohtaa, että pelaako koskaan Ilveksessä.Ei taida pelata ikinä enään Ilveksessä, mikäli olen ymmärtänyt oikein.
Onko sillat palaneet niin pahasti?Ei taida pelata ikinä enään Ilveksessä, mikäli olen ymmärtänyt oikein.
Vaikuttaa kyllä varsin tod.näköiseltä seuralta. Kiinnostus varmaankin molemminpuolista. Seuranakin ok, kun ei ole se bottom 5 seura lähtökohtaisesti.Seppänen huhuilee Meskasta KooKooseen. Tämä toki taisi olla täälläkin jo esillä.
Samaan syssyyn mainitsee jonkun naapurin pelaajista siirtyvän Kouvolaan.
Tai mikä yleensä tässä touhussa mättää kun yllättävän moni kasvatti ei ole takaisin tulossa ?Mikäs sitä Ilveksessä rissaa?
Tähän ei ole varaa. Kakkossentteri Männyn takan pitää olla tasoltaan selkeästi lähempänä häntä kuin kolmosessa hääräävää Nättistä. Jos tuohon rooliin tuodaan joku arpa mistä päin maailmaa vain, niin osoittaa vain ja ainoastaan Ilves-johdon puusilmäisyyttä sekä sitä, ettei menneestä kaudesta opittu oikeasti juuri mitään.Suoranainen pommi.
Tiputtaa kyllä omaa mielenkiintoa jos/kun tuohon ruutuun ei ensi kaudeksi kovaa nimeä saada.
Tämä vaikuttaa hyvältä hankinnalta. Sähäkkä jätkä, joka oli MM-leiriryhmässäkin mukana. Erittäin vahva av-pelaaja hyvällä luistelulla varustettuna. Vahvistaa meidän runkoa kyllä. Potentiaali tehoissa varmaankin juuri siellä 25-30 paikkeilla.Engberg on varma. Voi alkaa sijoitella rosteriin.
Sarjassa, ei käyttöä.Engberg on varma. Voi alkaa sijoitella rosteriin.
Tulet yllättymään.Sarjassa, ei käyttöä.
Juu, 0+0=0 linjalla jatketaan, Tillu ei petä.Enbergin hankinta on lähtökohtaisesti hyvää jatkumoa Ratisen, Könösen, Väisäsen ja Björkqvistin lisäksi.
Tämä vaikuttaa hyvältä hankinnalta. Sähäkkä jätkä, joka oli MM-leiriryhmässäkin mukana. Erittäin vahva av-pelaaja hyvällä luistelulla varustettuna. Vahvistaa meidän runkoa kyllä. Potentiaali tehoissa varmaankin juuri siellä 25-30 paikkeilla.
Tästä varmaan saadaan se mitä Könösestä ajateltiin, ainakin toivottavasti.Sarjassa, ei käyttöä.
No on kyllä eri tasolla kuin nämä veljetEnbergin hankinta on lähtökohtaisesti hyvää jatkumoa Ratisen, Könösen, Väisäsen ja Björkqvistin lisäksi. Tämä hankinta vain vahvistaa sitä fiilistä että mitään kärkilaituria ei ole eikä tule kesän aikana hankittua. Luotetaan siihen sisäiseen kasvuun jne.
Kärkihankintoja odotellaan, mutten dumaa Engbergiä niinkuin moni tuntuu tekevän. Neljäs nopeamman pään luistelija laitaan Lööken, Ratisen ja Svejkovskyn kanssa. Näitä tarvitaan, koska tän kauden porukka oli kankeahko.Tästä varmaan saadaan se mitä Könösestä ajateltiin, ainakin toivottavasti.
Yksi palanen lisää sinne bottom6-koriin.
Itse odottelen vain miltä ne kärkihankinnat näyttävät.
Itse odottelen vain miltä ne kärkihankinnat näyttävät.