Juu mielellään sellaisia ettei peikko nhl koko ketjua veis..Ilvekseen on turha ottaa tällä hetkellä. Meillä on nyt niin monta pelaaajaa vielä sisäänajettavana. Hyvät kaudet pelanneet Lepaus ja Ikonen mukaanlukien. Ikonen tulee ottamaan askelia eteenpäin varmasti, Lepaus toivottavasti. Samoin Haapaselta odotan ensi kaudella tuloksellisempaa kautta.
Nyt tarvitaan kentällinen niitä kunnollisia pelimiehiä, tämä ilmeisesti onneksi hyvällä mallilla. Pysyn myös edellisessä kannassani, että joukkue tarvisi pari vähän kokeneempaa duunaria tuonne hyökkäykseen. Siellä ne vaan painaa tulosta näin keväisin.
Niin, että kun Jalo oli pari viikkoa sitten Plattiin yhteydessä, keskustelivat että jos Ruotsalainen lähtee, sitten olisi sentterinroolia tarjolla. Voihan se noinkin mennä.Jalo sanoi jossain lehtijutussa, että jos Ruotsalainen lähtee änäriin, niin sen varalta on olemassa b suunnitelma. Voisikohan se olla sitten se Platt se b suunnitelma
Niin, että kun Jalo oli pari viikkoa sitten Plattiin yhteydessä, keskustelivat että jos Ruotsalainen lähtee, sitten olisi sentterinroolia tarjolla. Voihan se noinkin mennä.
Itse kuitenkin uskon, että Jalo haluis Plattin joka tapauksessa, lähtee Ruotsalainen tai ei, mutta Platt vaan ei halua pelata Ilveksessä.
No eiköhän se halua kun vaan maksetaan riittävä korvaus.Niin, että kun Jalo oli pari viikkoa sitten Plattiin yhteydessä, keskustelivat että jos Ruotsalainen lähtee, sitten olisi sentterinroolia tarjolla. Voihan se noinkin mennä.
Itse kuitenkin uskon, että Jalo haluis Plattin joka tapauksessa, lähtee Ruotsalainen tai ei, mutta Platt vaan ei halua pelata Ilveksessä.
Jalo sanoi jossain lehtijutussa, että jos Ruotsalainen lähtee änäriin, niin sen varalta on olemassa b suunnitelma. Voisikohan se olla sitten se Platt se b suunnitelma
Ilves on varmasti käyttänyt jo pelaajabudjetin melko tappiin. Platt on Liigatasolla 200-300 000 euron ukko jota ei Ilveksen tasoinen seura palkkaa ihan tosta vaan.
Kyllä noita summia pitää löytyä jos tekijöitä meinaa saada.... Kyllä muutama kokenut pelaaja tarvittaan enkä tarkoita näitä viimeisen tilin tekijöitä mitä muutama kausi on ollut....Ilves on varmasti käyttänyt jo pelaajabudjetin melko tappiin. Platt on Liigatasolla 200-300 000 euron ukko jota ei Ilveksen tasoinen seura palkkaa ihan tosta vaan.
Ei varmasti ole. Kyllä siellä on rahaa hankintoihin vielä. Olisi hölmöä käyttää koko budjetti ennen kauden alkua.
Pointti nyt se, että ei Ilves voi hankkia varastoon Plattin tasoista pelaajaa. Juurikin sen vuoksi, että pystytään reagoimaan myös kauden aikana.
Jalo juuri kertoi että näillä kolmekymppisillä kanukeilla on tapana katsella rauhassa mitä seuraavalla kaudella tekee. Jalo kertoi myös että tällä hetkellä ei ole näköpiirissä että Platt pelaisi Ilveksessä, joten varmaan katsoo KHL-kortin ennenkuin tekee päätöksiä. Platt on itse sanonut että jos joskus pelaa Suomessa niin seura on Ilves.Mä en usko, että Ilveksen budjetissa on enää Plattiin varaa. Mitä jos pyynti on luokkaa 300 000? Ja mistä tiedät, että Platt haluaa Ilvekseen? Taitaa olla kysyntää vielä muuallakin.
Mä en usko, että Ilveksen budjetissa on enää Plattiin varaa. Mitä jos pyynti on luokkaa 300 000? Ja mistä tiedät, että Platt haluaa Ilvekseen? Taitaa olla kysyntää vielä muuallakin.