Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Saarelan myötä Lukko on selvä ykkössuosikki etenkin, jos tämä tekee vielä koko kauden sopimuksen ilman optioita. Yksi suosikeista se oli jo ennen Saarelaakin.
Samaa mieltä. Lukon laajuus on sarjan paras. Laatua riittää neljään ketjuun, puolustus on erinomainen ja maalivahdit myös, vaikka Raantaan varmaankin jonkinlainen riski sisältyy.

Lukko on kyllä tässä kohtaa keulilla. Lukko, Kalpa, Ilves, Tappara.
Ei Kalpa suora jatkumo ole Karjalaisen aikakaudelle, vaikka tottakai on mahdollista, että on yhtä kova kuin viime kaudella.

Lukko

Ilves, Tappara, KalPa

HIFK, Kärpät

SaiPa, Ässät, KooKoo, TPS, JYP

K-Espoo, Pelicans, Sport, HPK, Jukurit

Tuossa on minun silmissäni kauden alun voimasuhteet nykypelaajien vertailussa. Lukko on ainoana jo ylittänyt budjettinsa eli voimasuhteet voivat hyvinkin muuttua kauden edetessä.

Saarelan myötä Lukko on selvä ykkössuosikki etenkin, jos tämä tekee vielä koko kauden sopimuksen ilman optioita. Yksi suosikeista se oli jo ennen Saarelaakin.
Epäilyt tuntuu osuvan Lämsään ja kykyyn luotsata joukkue mestaruuteen saakka.

Hyvä runkosarja alla, mutta olis sinne välieriin rehellisesti voinut tulla kovempikin jengi kuin Saipa ja silti tippuivat. Ekalla Lämsän kaudella jäivät sääleihin.

Lämsän pärjääminen yleensä pleijarisarjoissa aika nolla. Itse en usko, että merkittävää muutosta tulee lähivuosinakaan. Kylmä fakta on, että on voittavia ja ei-voittavia valmentajia.

Lämsän pärjääminen yleensä pleijarisarjoissa aika nolla. Itse en usko, että merkittävää muutosta tulee lähivuosinakaan. Kylmä fakta on, että on voittavia ja ei-voittavia valmentajia.

Tuota alleviivaa se, että ensimmäisen kerran sitten vuoden 2013 runkosarjan voittaja ei päässyt finaaliin. Kukas silloin Jokereita valmensikaan. Vihje: Ihan poika vielä.

Takaisin