Täällä näköjään osa kuvittelee että kun Sami lyö luistimet jalkaan vanha tahti palaa. 2 vuotta taitaa nyt vaan olla jo liian pitkä aika....valitettavasti.Pelikunnolla tarkoitan että on täydessä kunnossa.
Missäs kohtaa niin sanoin? Kuinka vaikea tuota "pelikunnossa" sanaa on ymmärtää? Tottakai ottaisi aikansa että peli löytyisi mutta ammattilainen on kyseessä, en usko hetkeäkään että Ässän ollessa TÄYDESSÄ PELIKUNNOSSA ei olisi vahvistus mille tahansa seuralle suomessa ja kyllä siihen täysi mahdollisuus on jos polvi vain kuntoon tulee.Täällä näköjään osa kuvittelee että kun Sami lyö luistimet jalkaan vanha tahti palaa. 2 vuotta taitaa nyt vaan olla jo liian pitkä aika....valitettavasti.
En tarkoittanut sinua. Vaan jokusella muulla se kuva...Missäs kohtaa niin sanoin? Kuinka vaikea tuota "pelikunnossa" sanaa on ymmärtää? Tottakai ottaisi aikansa että peli löytyisi mutta ammattilainen on kyseessä, en usko hetkeäkään että Ässän ollessa TÄYDESSÄ PELIKUNNOSSA ei olisi vahvistus mille tahansa seuralle suomessa ja kyllä siihen täysi mahdollisuus on jos polvi vain kuntoon tulee.
Niin, no kysymys onkin että tekeekö Joonalla mitään? Viime visiitillään oli ainakin ihan hyödytön. Varmasti kehittynyt siitä, mutta onko kehittynyt riittävästi, kun ei varmasti ihan ilmaiseksi oo tulossa.Miten olisi Joona Koppanen, tuntuu että tie jenkeissä on tukossa joten olisiko aika tulla hakemaan vauhtia euroopasta?
Miksi Saarela lähtis?Koppanen olisi hyvä kolmossentteri, jos Saarela lähtee.
Huhua on ollut sopimuksen purustaMiksi Saarela lähtis?
Täällä onkin tosi hyviä huhuja ollut. Osumaprosentti uuden omistuksen aikana todella kehno. Varsinkin ensi kauden huhut ollut ihan pehmosia valtaosin.Huhua on ollut sopimuksen purusta
No oli kyllä todella köykäne "huhu" jatkoajan lukko osiossa. En kyllä itse noteerannut semmosta mitenkään. Ois kyllä todella erikoista, jos Saarela mihinkään lähtis ja oon kyllä 100% varma ainakin ton "huhun" mukaan, että meillä jatkaa.Huhua on ollut sopimuksen purusta
No oli kyllä todella köykäne "huhu" jatkoajan lukko osiossa. En kyllä itse noteerannut semmosta mitenkään. Ois kyllä todella erikoista, jos Saarela mihinkään lähtis ja oon kyllä 100% varma ainakin ton "huhun" mukaan, että meillä jatkaa.
Saarelan taustavoimat (mm isä) tunnetaan nopeista liikkeistä, mikäli oman pojan kehittymiseen ei olla tyytyväisiä. Antin kausi ei ollut Ilveksessä mitenkään nappisuoritus ja nuorten kisoissa hän oli joukkueensa heikoimpia. Itse en siis olisi yllättynyt, mikäli tältä sektorilta uutisia kuuluisi. Ilveksen suunnalta en ole kuullut mitään, mutta Rauman kiekkopiireissä tästä puhutaan. Näissä puheissa ollaan Anttia palauttamassa Raumalle.
Selvä juttu, itselle tämä tuli yllätyksenä, että noin malttamatonta on porukka siellä suunnassa. Näkisin kuitenkin, että mahdollisesti isompaa roolia olis Ilveksessä tarjolla, kun ensi kauden Lukossa, jossa tunnetusti isolla rahalla ostellaan pelaajia. No mut aika näyttää miten käy.Saarelan taustavoimat (mm isä) tunnetaan nopeista liikkeistä, mikäli oman pojan kehittymiseen ei olla tyytyväisiä. Antin kausi ei ollut Ilveksessä mitenkään nappisuoritus ja nuorten kisoissa hän oli joukkueensa heikoimpia. Itse en siis olisi yllättynyt, mikäli tältä sektorilta uutisia kuuluisi. Ilveksen suunnalta en ole kuullut mitään, mutta Rauman kiekkopiireissä tästä puhutaan. Näissä puheissa ollaan Anttia palauttamassa Raumalle.
Näkisin kuitenkin, että mahdollisesti isompaa roolia olis Ilveksessä tarjolla, kun ensi kauden Lukossa, jossa tunnetusti isolla rahalla ostellaan pelaajia.
Niin silti aika erikoista veivaamista, jos meinaa sinne palata. Nyt kauden taas tossa meidän hommassa mukana olleena luulis, että olis helpompi jatkaa täällä ja saada sitä kautta napattua isompi rooli. Tietysti, jos isukki päättää mitä tekee, niin minkäs teet. Muistelin vaan ennen viime kauden alkua lukeneeni isä Saarelan haastattelun, missä sanoi Antin aivan itse päättäneensä siirrosta ja halusta pelata meillä. Siksi hieman yllätti tämä.Lukon kauden alussa ilmoitettu pelaajabudjetti oli 2,5 miljoonaa, eli ensi kaudella seurojen budjetit saattavat olla jo aika lähellä toisiaan.