Koko ketjun idea on spekuloida ja arvostella. Koskela -kultille voi perustaa oman ketjun, jossa kaikki muu on kielletty paitsi palvonta. Hyvin Tillu on vetänyt, mutta kannattajilla on oikeus spekuloida, arvostella ja olla jopa eri mieltä hankinnoista.Ne tulee jotka tulee ja nimistä voidaan olla aina mitä mieltä tahansa, mutta mielestäni Koskela on näyttänyt ammattimaisuutensa ja ansaitsee luottamuksen, että jokaiselle hankinnalle on perustelunsa.
Jos Taavi onkin saanut 40k niin Jasse 80k? Voin melkein väittää, että Jasse on ollut lähempänä 100k mies kuin 50k mies.
Jos nimenomaan alivoimaan haetaan vahvistusta, ettei ykkös-kakkoskentät sinne joudu, niin sitten tämä siirto on minusta järkevä. Tällä kaudella mm. Suomi joutui paiskimaan ihan liikaa av-ketjussa.Vartiainen on hyvä av-pelaaja. Blokkaa ja raastaa. Lahdessa todella suosittu pelaaja.
Itsekin olisin Jassen jatkon liputtaja, mutta mehän ei tiedetä Jassen päätöksiä. Voihan olla, että mies itse ei halua jatkaa Ilveksessä.Itse olen sitä mieltä, että Jasse pystyy antamaan saman panoksen isommilla maali ja pistemäärillä ja pienemmillä jäähyminuuteilla
Nyt näyttää jo että menee Lukkoon.Vaikuttaa kyllä fraudilta
Molemmilla sopparit ja niiden purkaminen on aina kallista puuhaa.Lepaus ja miksei Antonenkin toivottavasti saadaan toisten harmiksi. Nähty jo.
Molemmilla sopparit ja niiden purkaminen on aina kallista puuhaa.
Tosin olen vähän samaa mieltä Lepauksen kohdalla. Pahasti alisuoritti viime kaudella. Antonen sen sijaan pelasi mielestäni paremmin kuin vuosi sitten.
Vaikea pähkinä pohdittavaksi.
Samaa mieltä, tarvitsemme rotaatiota jo CHL:n takia ja parivaljakosta tietää mitä saa kun kentälle laittaa.Lepauksella tuli heikompi kausi, mutta pelasi kurinalaisemmin kuin aiemmin. Antaisin molemmille ilman muuta ensi kauden sopimustensa mukaisesti aikaa.
Pakki=Tommi Kivistö?Joose oli Ilveksen pistepörssin 8. ja Lepi 12.
Ihan ok 3. ketjun miehille.
En oikein ymmärrä jatkuvaa itkua herroista.
Mennään ilon kautta kesää kohti.
Julkaistut hankinnat junnuosastolle ihan mielenkiintoisia.
Katsotaan ja itketään sitten syksyllä, jos ykköskorin miehiä ei tullutkaan, vaikka koko kesä on hakattu F5:sta
Omalla odotuslistalla yllättäen:
- ykkössentteri
- maalivahti
- oikea käsi alhaalla pelaava peliä tekevä pakki
posia: toivelista on joka vuosi ihan sama
100% varmuudella roskaa. Poistan kirjoitusoikeuteni mikäli muuta ilmenee, mutta tätä vaaraa ei ole.
Jos/kun liigakausi 2020-21 alkaa pelaa Saarela Ilveksessä.