Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Hommattaisko Westerholm Saipasta meille kakkos maalivahdiksi siirtorajalla?
Olen ymmärtänyt, että HIFK olisi myös Westerholmista kiinnostunut.
Tätä olen itsekin miettinyt. Karhun koulussa voisi tulla vielä paremmaksi.

Kerhosta Joly tietysti olisi kanssa aika täsmähaku, mutta tuskinpa tulee.

Hyrrä

Luottopelaaja
Jos Haapala lähtee, Joly olisi sellainen nimi, joka korvaa. Vaikea keksiä parempaa täsmähakua siihen tyhjiöön.

Mun mielestä Haapalan kannattaisi kuitenkin ihan itsensä takia jatkaa täällä vielä kausi, hakea se 100% fysiikka takaisin ja tilastoihin ehjä kausi kovilla pisteillä. Tältä pohjalta ulkomaille lähtö on fysiikan puolesta turvallisempaa ja sopimuksesta saa parempaa hintaa. Joudumme mielestäni siksi ottamaan molemmat herrat ensi kauden joukkueeseen. Täällä porukka ymmärtää ja hyväksyy loukkihistorian ja täällä saa pelata ja on helppo pelata oman terveytensä ehdoilla. Uudessa seurassa alkaisi taas se todistelu, että pystyy pelaamaan, ja eikö se nyt pelaa, missä se Haapala nyt on plaa plaa.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Jos Haapala lähtee, Joly olisi sellainen nimi, joka korvaa. Vaikea keksiä parempaa täsmähakua siihen tyhjiöön.

Mun mielestä Haapalan kannattaisi kuitenkin ihan itsensä takia jatkaa täällä vielä kausi, hakea se 100% fysiikka takaisin ja tilastoihin ehjä kausi kovilla pisteillä. Tältä pohjalta ulkomaille lähtö on fysiikan puolesta turvallisempaa ja sopimuksesta saa parempaa hintaa. Joudumme mielestäni siksi ottamaan molemmat herrat ensi kauden joukkueeseen. Täällä porukka ymmärtää ja hyväksyy loukkihistorian ja täällä saa pelata ja on helppo pelata oman terveytensä ehdoilla. Uudessa seurassa alkaisi taas se todistelu, että pystyy pelaamaan, ja eikö se nyt pelaa, missä se Haapala nyt on plaa plaa.
Haapala kirjoittaa meille 2+1 vuoden sopparin Eemeli Suomen vanavedessä.

Fantasia ketjuhan tämä on :)

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Hommattaisko Westerholm Saipasta meille kakkos maalivahdiksi siirtorajalla?
Olen ymmärtänyt, että HIFK olisi myös Westerholmista kiinnostunut.
Olisi hyvä haku. Erinomainen nuori maalivahti ja jos pelaisi jossain kovemmassa jengissä niin saisi ihan erilailla palstatilaa.

Siihen Joly Kerhosta kaveriksi ja vain taivas on rajana enää sen jälkeen. ;)

Soho

Tähtipelaaja
Olisi hyvä haku. Erinomainen nuori maalivahti ja jos pelaisi jossain kovemmassa jengissä niin saisi ihan erilailla palstatilaa.

Siihen Joly Kerhosta kaveriksi ja vain taivas on rajana enää sen jälkeen. ;)

Ei kannata Hpk:n pelaajista haaveilla ainakaan vielä. Ovat pisteen päässä Top kympistä. Saipa on ainoa putoamassa oleva joukkue, sieltä Westerholm, Meskanen ja Irving ovat kiinnostavat tapaukset. Pakkia ei tarvita ja jos kerran Tillu ja Mese eivät ole väleissä, niin eipä jää kuin Westerholm.

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen

Tästä meille sentteristöön ensi kaudelle kärkisentteri. Kiekolla erinomainen, muttei luista työnteosta. Tällä hetkellä Kärpissä ilmeisesti heidän paras/kuumin pelaaja.

Varmasti kova kilpailu on, mutta minusta tämän hankkimista pitäisi yrittää.

Mudi

Vakiokokoonpanossa

Tästä meille sentteristöön ensi kaudelle kärkisentteri. Kiekolla erinomainen, muttei luista työnteosta. Tällä hetkellä Kärpissä ilmeisesti heidän paras/kuumin pelaaja.

Sebokilla ei sopparia, Konna lopettamassa ( Ei oo naulaa lyöty seinään, viel mihin saa hokkarit ripustaa ), Tikalla optio ja sitten sentteristöä Virtanen. Tod. näk myöskin ensi kaudella Bau pääsee joitain pelejä kokeileen ylhäällä. Mäntyä taidettu pitää/ajaa enemmän laituriksi ja soppari hänelläkin katkolla...

Eli muutoksia voi isollakin kädellä tulla ja tälläinen Liigassa tasonsa osoittanut monipuolinen sentteri on haluttua tavaraa varmasti tän hetken tilanteenkin takia.

Ottaisin todellakin Codyn jengiin.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.

Pendolle tuttu ukko.

Soho

Tähtipelaaja
Pendolle tuttu ukko.

Olen jo pitkään miettinyt, että voisiko tässä olla meille sentteri ensi kaudelle. Sen verran vaisua on ollut tuloksenteko alkukaudesta ettei ole uskaltanut ehdotella. Riippuu varmasti paljon sentteripalapelin kokonaisuudesta. Kunyk on monipuolinen kuin mikä ja heillä on Pendon kanssa yhteistä historiaa. Pendo taisi mainita joskus, että Kunyk on valmentamistaan pelaajista ollut paras kokonaisvaltaisesti. Mutta onko enää riittävän hyvä hyökkäyspäähän, mene ja tiedä..

Leinoa edelleen hekumoin itse Ilvekseen ensi kaudeksi. Meno on Örebrossa tasaantunut maagisen syksyn jälkeen sellaiseksi, että voisi olla irrotettavissa tänne pitkällä sopparilla. Tikan kanssa pitää sorvata jatkosoppari. Onko Konnan viimeinen kausi sittenkään vielä tämä? Joona Koppanen on vedellyt AHL:ssä 0,5p/p tahdilla. Hänkin olisi meille erinomainen sentteri kakkos-kolmosketjuun.

Paljon on kysymyksiä ilmassa.

JärvisenPera

Luottopelaaja
Oliwer Kaski saanut kenkää Sveitsistä, mutta taitaa verotussyistä Suomeen tulo olla epätodennäköstä. Kyllähän tollaselle toiselle rightin kiekolliselle pakille olisi käyttöä

Slite

Luottopelaaja
Kunyk ei liene ensimmäinen peluri, jolla tehot katoavat Laten ohjaksissa ollessa. Ja onhan nytkin kuitenkin yli 0.50 PPG, enemmän tietysti odottaisi vielä historian tuntien.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Menee ilmeisesti Ruotsiin ja HV71.
Menee 100% varmuudella ruotsiin ja HV71.
Tuonne NL ketjuun jo asiasta kirjoitin. Olikohan ne ihan vaan fanien fantasiointia, mutta eikös Kaskea "huhuttu" tuonne meidän naapuriin?

IhanJuniori

Junioripelaaja
Ainoa juttu vaan, onko Leino mihkään lähdössä Ruotsissa jos siellä on tänä vuonna kerran kulkenutkin.
En ainakaan itse usko, että on suomeen tulossa ihan lähiaikoina. Sitten varmaan kun muksu on vähän vanhempi, mutta eiköhän Bobby nyt nauti kiekkoilijan elämästä ruotsissa muutaman vuoden.