Elääkös jääkiekkoiliat kalenterivuosien mukaan vai kausien mukaan? Mä melkein epäilen että aina kun puhuvat seuraavasta vuodesta niin tarkoittavat seuraavaa kautta.Eikös tuo käyty jo läpi. Puhui ensi VUODESTA, ei ensi kaudesta.
Elääkös jääkiekkoiliat kalenterivuosien mukaan vai kausien mukaan? Mä melkein epäilen että aina kun puhuvat seuraavasta vuodesta niin tarkoittavat seuraavaa kautta.Eikös tuo käyty jo läpi. Puhui ensi VUODESTA, ei ensi kaudesta.
Itse uskoisin, että Konna viittasi tuolla heitolla nimenomaan tähän kohta vaihtuvaan vuoteen, kun nyt oli vuoden viimeinen kotipeli.Elääkös jääkiekkoiliat kalenterivuosien mukaan vai kausien mukaan? Mä melkein epäilen että aina kun puhuvat seuraavasta vuodesta niin tarkoittavat seuraavaa kautta.
Itse uskoisin, että Konna viittasi tuolla heitolla nimenomaan tähän kohta vaihtuvaan vuoteen, kun nyt oli vuoden viimeinen kotipeli.
Twiittailiko Huttunen selvin päin vai kännissä?Täälläkin huhuissa pyörinyt Talvitie on ilmeisesti päätymässä Tepsiin, Huttunen twiittailee, ei vielä varmuutta mutta Ahokas olisi isona tekijänä tässä taustalla.
Sitä en tiedä, mutta eipä ainakaan itseä haittaa yhtään että menee sinne. Jos menee.Twiittailiko Huttunen selvin päin vai kännissä?
Onkohan Talvitie katsonut yhtään turkulaisten peliä, jos sinne havittelee…
Koskakohan Ilves saa niitä pelaajauutisia syötettyä. Punakone mainitsi joulukuun alussa että muutaman viikon sisään tulee sopimuksia. Toistaiseksi vain Lancaster tullut.
Koskakohan Ilves saa niitä pelaajauutisia syötettyä. Punakone mainitsi joulukuun alussa että muutaman viikon sisään tulee sopimuksia. Toistaiseksi vain Lancaster tullut.
Kukakohan sieltä tulee ja ennen kaikkea mihin?
Luultavasti. Ellei tässä sitten joku toinen seura ilmoita jotain.Olisikohan tuo Liam Kirk Jukureihin.
Hitto minä jo innostuin, että Ilvekseen joku uusi.