Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

-mesag

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
970
Eikä pelkästään veikattu Kodytekiksi, vaan toisella nimimerkillä oli huhu nimenomaan Kodytekistä, mikä sopisi kuvioon, kun blegi huhuili tsekkiä.

Lisätään vielä Joni Jurmo, jota on tuotu tänne sekä täällä että jatkoajassa. Muuallekin on viety, mutta puolivahvalta tuntuu Ilves-huhu.
Missä viestissä joku on huhunnut nimenomaan Kodytekiä? Eikä vain etsinyt kiinnostavia pelaajia?
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 751
Missä viestissä joku on huhunnut nimenomaan Kodytekiä? Eikä vain etsinyt kiinnostavia pelaajia?
Tässä huhuttu:

Petr Kodytek. Epäilin itse ensin oman lähteeni luotettavuutta, mutta kun Blegi tuli tänne puhumaan tsekkiläisestä sentteristä niin kummasti luotto nousi tähän huhuun. Vaikuttaa hyvältä haulta, mutta tuo koko pelottaa.
 

Karpovtsev

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
354
Kyllähän Haapalan kohdalla toteutuu seuraavassa sopimuksessa iso tilipussi ja ulkomaan optio. Voipi myös Pennanen sanoa että ei aleta odotteleen pelaajan päätöstä pitkälle kesään kun on epävarmaa jääkö. Varmasti jahkaillaa kattellaan ihmetellään.
 

Marcelinho

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
112
Ifk vai Kärpät?
En kommentoi :) kuten sanoin, ei parane enempää kertoa. Samaa täällä olen ennenkin sanonut, että nämä ovat aina vähän sellaisia hyshys juttuja. Huhuja mieluummin ampuu alas jos asiasta jotain tietää, koska siinä ei varmastikaan ole mitään väärää. Mutta eihän esim Punakone täällä näistä asioista hirveästi huutele tai kerro nimiä, koska yleensä näistä asioista ei paranisi juuri puhua :D
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 352
Lisäksi on huhuttu myös Sebastian Repoa Ilvekseen.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 352
Parista tuutista olen kuullut, mutta saapa nähdä.
 

Pentti Annanen

Luottopelaaja
Viestejä
1 766
Jos nyt esim Konna, Haapala ja Räty lähtee niin kyllä näiden tilalle on vaan oltava valmiita hommaamaan liigan kärkiosaamista. Ja se yllätys yllätys maksaa. Eiköhän se toimistollakin tiedosteta.
Muuten taas mennään näillä "mäntykivillä" ja muilla toivotaan toivotaan potentiaalisilla kavereilla ja tulos (urhrilullinen) tulee olemaan epätodennäköistä. Kyllä ne kaksi kärkiketjua vaan pitäisi ainakin olla tasonsa todistaneita, valmiita pelimiehiä, ja taustalle näitä potentiaalisia taustalta tulijoita.
Juuri niin. Ns tehtaan takuulla oleva kärkiosaminen maksaa ja siitä on oltava valmis maksamaan. Itse olen sitä mieltä, että Haapalasta kannattaa tarvittaessa maksaa se kuuluisa euro enemmän muihin liigaseuroihin verrattuna. Turha kuvitella että saadaan saman tasoinen kaveri halvemmalla, ellei hankinnoissa käy satumainen tuuri.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 935
Ihan oli asiallinen vastaus. Kai tuo nyt on ihan yleisesti tiedossa mistä ne yleensä tulee? Joku seuran lähellä oleva on kuullut jotain. Sieltähän ne yleensä tulee.

Kieltämättä tuo Strömwall kuulostaa lähinnä siltä, että joku on lukenut tämän palstan juttuja viime keväältä ja luulee niiden koskevan tulevaa kautta. Kaiken järjen mukaan Strömwall pelaa ensi kaudella Ruotsissa tai Sveitsissä.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
5 341
Kieltämättä tuo Strömwall kuulostaa lähinnä siltä, että joku on lukenut tämän palstan juttuja viime keväältä ja luulee niiden koskevan tulevaa kautta. Kaiken järjen mukaan Strömwall pelaa ensi kaudella Ruotsissa tai Sveitsissä.
Ei kyllä tuo on tullut foorumin ulkopuolelta. Itsellä toisen käden tietoa tästä mutta kuulemma tämän huhuilija on asioista ainakin jollain tasolla perillä. Itse uskon kuitenkin vasta kun näen kaverit Ilveksen nutussa kehissä.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 934
Ei kyllä tuo on tullut foorumin ulkopuolelta. Itsellä toisen käden tietoa tästä mutta kuulemma tämän huhuilija on asioista ainakin jollain tasolla perillä. Itse uskon kuitenkin vasta kun näen kaverit Ilveksen nutussa kehissä.
Näin, onnistuit vastaamaan sitten sellaiselle kuka ei edes kysynyt. Kiitos minunkin puolestani.
 
Ylös