Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 223
No joo Joly ja Strömwall nyt ovat ihan omassa kastissaan ja Repo vastaavasti realismia. Varsinkin mitä Repoon tulee, niin paperilla kovempi kaveri on jo kiinnitetty (Pelli).

Toki noin ja jos lähtöpuolella nyt on jo varmuudella Kontiola ja mahdollisesti Haapala, niin pitäähän sisäänkin tulla joku "tähtistatuksella", kun tavoite kaiketi on että ensi kauden joukkue on parempi kuin tämän kauden.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 935
Miten Strömwall ei voisi olla realismia? Ja Pelli on pakki, Repo hyökkääjä.

Strömwallin papereilla pääsee helposti SHL:ään ja todennäköisesti myös Sveitsiin, joten vaikea nähdä Liigaa jo ihan puhtaasti rahan takia osoitteena. Vielä kun otetaan huomioon, että kaiken järjen mukaan muutenkin suosii Ruotsia Suomen ohi, niin ei oikein keksi syytä miksi Ilves ja Tampere? Toki mielelläni olen tässä väärässä.

Pelli on pakki ja Repo on hyökkääjä, mutta tarkoitinkin statusta. Väitän että 15/15 Liigan päävalmentajista ottaisi Pellin ennen Repoa, jos tulisi eteen valinta tilanne. Enkä nyt dissaa tässä Repoa vaan lähinnä kehun Pelliä.
 
Viimeksi muokattu:

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 753
Itse olen sitä mieltä, että Haapala pitäisi pitää "hinnalla millä hyvänsä". Eli jos liigan sisällä muualle siirtyy olen äärimmäisen pettynyt.

Haapala vaikuttaa myös henkisellä puolella olevan todella iso tekijä tähän Ilveksen menestykseen, ja on kyllä aivan kuin tehty Pennasen kiekkoon. Saanut myös vetää nyt terveenä jo pidempään, eli ensi kaudella voisi olla vielä parempaa luvassa.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
5 027
Itse olen sitä mieltä, että Haapala pitäisi pitää "hinnalla millä hyvänsä". Eli jos liigan sisällä muualle siirtyy olen äärimmäisen pettynyt.

Haapala vaikuttaa myös henkisellä puolella olevan todella iso tekijä tähän Ilveksen menestykseen, ja on kyllä aivan kuin tehty Pennasen kiekkoon. Saanut myös vetää nyt terveenä jo pidempään, eli ensi kaudella voisi olla vielä parempaa luvassa.

Haapala on kyllä hankala tapaus. Kyllähän hän sen 300.000€ arvoinen on, MUTTA jos nuo loukkaantumiset tulevatkin takaisin, niin siinähän onkin mukava maksella katsomoon tuota palkkaa. Kinkkinen homma, toki kaikilla pelaajilla on loukkaantumisriski, mutta Haapalalla se on aika paljon isompi, vaikka nyt onkin ehjänä pelaillut.
 

Lerppu

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
974
Vaikka kuinka sitä toivoisi että Tillun lahjapaketissa olisi Jolya ja Strömwallia niin kun tuota Ilveksen politiikkaa katselee viime vuosilta niin realistisimpia ovat nämä Pellit ja Könöset.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
5 027
Vaikka kuinka sitä toivoisi että Tillun lahjapaketissa olisi Jolya ja Strömwallia niin kun tuota Ilveksen politiikkaa katselee viime vuosilta niin realistisimpia ovat nämä Pellit ja Könöset.

"Pellit ja Könöset"? Varsinkin näistä Pelli on aika pirun kova hankinta Liigan sisällä. Ei tuota ole syytä kyllä vähätellä yhtään.
 

Lima

Luottopelaaja
Viestejä
1 222
Strömwallin papereilla pääsee helposti SHL:ään ja todennäköisesti myös Sveitsiin, joten vaikea nähdä Liigaa jo ihan puhtaasti rahan takia osoitteena. Vielä kun otetaan huomioon, että kaiken järjen mukaan muutenkin suosii Ruotsia Suomen ohi, niin ei oikein keksi syytä miksi Ilves ja Tampere? Toki mielelläni olen tässä väärässä.

Pelli on pakki ja Repo on hyökkääjä, mutta tarkoitinkin statusta. Väitän että 15/15 Liigan päävalmentajista ottaisi Pellin ennen Repoa, jos tulisi eteen valinta tilanne. Enkä nyt dissaa tässä Repoa vaan lähinnä kehun Pelliä.
Kova on Pelli, jos kaikki sen ennen Repoa ottaa. Toki pakki on tärkeämpi kuin laitahyökkääjä, mutta Repo on liigan parhaita laitahyökkääjiä ja sopii pudotuspelivääntöihin hyvin. Ainakin Ilvestä vastaan tuntuu olevan mahdoton pideltävä. Myönnän etten ole Pellin pelejä kovin tarkkaan seurannut. Pisteitä ainakin tekee hyvin. Miten se pakin tärkein ominaisuus puolustaminen sujuu kovissa väännöissä. Kokoa ei ainakaan liikaa ole.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 596
Vaikka kuinka sitä toivoisi että Tillun lahjapaketissa olisi Jolya ja Strömwallia niin kun tuota Ilveksen politiikkaa katselee viime vuosilta niin realistisimpia ovat nämä Pellit ja Könöset.
Ei nämä Pellit ja Könöset huonoja ole. Hyvissä ajoin saattanu Tillu olla liikkeellä ni Pellin markkina-arvo välttämättä ollu samaa luokkaa mitä nyt. Toki tarvitaan lihaa luitten ympärille ja tällä tarjkotan valmiita kovia nimiä.
 

Lerppu

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
974
"Pellit ja Könöset"? Varsinkin näistä Pelli on aika pirun kova hankinta Liigan sisällä. Ei tuota ole syytä kyllä vähätellä yhtään.
Kuka täällä on vähätellyt yhtään mitään? Erittäin hyviä hakuja liigan sisältä.

Näiden pelaajien vertailu tuli lähinnä palkkapussista, mutta jos asiat haluaa ymmärtää tahallaan väärin niin eihän sille mitään voi.
 
Ylös