Toki Revon näytöt on huomattavasti isommat kuin Tuulolalla. Jos se Tuulolan paras kausi oli se 16 maalia ja 36 pinnaa mitä täällä tykättiin muistella niin tuo on ihan normi Revolle joka kausi. Puhumattakaan tuosta 21 maalista 40 peliin viime kaudella. Kyllä Repo on muutamia napsuja kovempi ihan jo pelkällä cv tuijotuksella puhumattakaan, että näyttää kentälläkin aina hyvältä.No mullakin tuli aluksi mieleen, että Repo on uusi Tuulola. Odotetaan kuuta taivaalta, mutta sitten petytään. Toki ei tule suoraan Pohjois-Amerikasta kuten Tuuski.
Lähinnä itseä mietityttää tuo tehottomuus ja hieman tahmeampaa ollut nyt. Muuten kyllä miellyttävä pelaaja omaan joukkueeseen.
Toki Revon näytöt on huomattavasti isommat kuin Tuulolalla. Jos se Tuulolan paras kausi oli se 16 maalia ja 36 pinnaa mitä täällä tykättiin muistella niin tuo on ihan normi Revolle joka kausi. Puhumattakaan tuosta 21 maalista 40 peliin viime kaudella. Kyllä Repo on muutamia napsuja kovempi ihan jo pelkällä cv tuijotuksella puhumattakaan, että näyttää kentälläkin aina hyvältä.
Toki turhaa spekulaatiota jos tämä on ankka vain.
En tiedä oliko tämä osoitettu minulle vai yleisesti mutta itse kyllä olen alusta asti ollut ilomielin Könöstä Ipaan ottamassa. Molemmat nämä kelpaisi.Könönen otettiin täällä vastaan vähän naureskellen, mutta kauden viimeiseen kymmeneen peliin 0+1 tehot Repo otetaan vastaan näin innokkaasti. Eikös nuo nyt aika samasta muotista ole veistetty. Kukas meillä ne tehot tekee, jos suurin osa on näitä grindaajia.
Ei ollut kenellekään osoitettu.En tiedä oliko tämä osoitettu minulle vai yleisesti mutta itse kyllä olen alusta asti ollut ilomielin Könöstä Ipaan ottamassa. Molemmat nämä kelpaisi.
Toivottavasti tälle voi myöhemmin nauraa, mutta en kyllä ole innoissani tästä. Mitä me tuolla tehdään?SM-liigassa kaappaus – Maajoukkuetason pakki vaihtaa seuraa
Libor Zabranskyn tie vie ensi kaudeksi Poriin.www.iltalehti.fi
Jurmo Ilvekseen ainakin IL:n mukaan
Noh aika Otto Latvala vibathan tuosta hausta tulee. Erotuksena tottakai se, että Jurmo on kolmannen kierroksen NHL varaus eli potentiaalia löytyy vielä enemmän. Eikä se Latvalakaan nyt kovin huonosti ole vetänyt.Toivottavasti tälle voi myöhemmin nauraa, mutta en kyllä ole innoissani tästä. Mitä me tuolla tehdään?
Toivottavasti tälle voi myöhemmin nauraa, mutta en kyllä ole innoissani tästä. Mitä me tuolla tehdään?
SM-liigassa kaappaus – Maajoukkuetason pakki vaihtaa seuraa
Libor Zabranskyn tie vie ensi kaudeksi Poriin.www.iltalehti.fi
Jurmo Ilvekseen ainakin IL:n mukaan
Oon ihmetellyt suuresti joitakin kommentteja Jurmosta, kun ei paljon selvempää voisi olla, mitä hankinnalla haetaan ja onnistuneesti ollaan tehty samaa hieman vähemmänkin lahjakkaiden pelaajien kanssa.
Jurmohan käsittääkseni vääntää tulokassopparista parhaillaan ainakin jotain sen tapaista taisin Twitteristä lukea.
Mahtaako Hakasella riittää liigassa kuitenkaan? Ehkä pienemmässä seurassa voisi yrittää.Millos tuo Akaan poika nostetaan kooveen ykkösen keskeltä liigakuvioihin takasin?
Ei yhtään mitään jos mestaruutta tavoitellaan ja yritetään nykyistä pakistoa parantaa...Toivottavasti tälle voi myöhemmin nauraa, mutta en kyllä ole innoissani tästä. Mitä me tuolla tehdään?
Jurmohan käsittääkseni vääntää tulokassopparista parhaillaan ainakin jotain sen tapaista taisin Twitteristä lukea.
Kuulostaa jälleen Ilves-legendalta, joka melkein pelasi meillä, mutta kaikkien yllätykseksi menikin pelaamaan rapakon taakse.Lähde: Jukureiden kärkimies haluaa rapakon taakse - NHL-sopimus vireillä?
Jukureiden puolustaja Joni Jurmo haluaa jatkaa kauttaan Pohjois-Amerikassa. Mikkeliläisten kausi päättyi Liigan runkosarjaan. CanucksArmy-sivuston Vancouver Canucksin sisäpiiritoimittajan Chris Faberin tietojen mukaan 20-vuotias espoolainen saattaa siirtyä loppukaudeksi Canucksin AHL-seuran...www.nhlsuomi.com
Ei Jurmo ainakaan vielä ole tehnyt NHL-sopimusta ja tuosta uutisoinnista on mennyt jo yli 2 viikkoa.Kuulostaa jälleen Ilves-legendalta, joka melkein pelasi meillä, mutta kaikkien yllätykseksi menikin pelaamaan rapakon taakse.