Ilveksenmiäs
Tähtipelaaja
Ok.. kiitos.
Eli muista varmoista huhuista väännetään sitten erikseen
Nyt ollakko vai eikö Ruohomaa.
Nyt ollakko vai eikö Ruohomaa.
Tottai kai voi onnistuakin. Tilastot ja onnistumisprosentti näissä tsekki-kärjissä ei kyllä tue tätä ja pelkästään tuo keskushyökkääjän poikkeuksellisen pieni koko yhdistettynä Suomen pudotuspelimaailmaan luovat kyllä sellaisia ennusmerkkejä etten häntä ihan heti nostaisi Lehterän tai Koivistoisen ykköshaastajaksi.
Kyllä (toivottavasti) tuleeOk.. kiitos.
Nyt ollakko vai eikö
Eli millä ehdoilla tässä nyt kukakin häipyy ?
Palve ja Ruohomaa eivät varmasti kumpikin ole tulossa.
Pitäsköhän tässä nyt toivoa, että änäristä irtoaa Sashaa ja co. kisoihin, niin olisi helpompi vääntää sopparia ilman arvonnousuja.Kovasti on Ruohomaasta toiveita siihen nähden, että @punakone jos ei nyt tyrmännyt huhua, niin ainakin sinne suuntaan.
En odottele...
Sanotaanko näin, että pitää löytyä ja tuo on vähimmäistaso!Itse uskon,että voivat jopa kumpikin tulla, mutta silloin Kunyk ei ole tulossa. Olen tyytyväinen, jos kärkisentterit löytyy kolmikosta Ruohomaa, Palve ja Kunyk
Näin minäkin hänen viestinsä käsitin. Jotenkin alkanut pelottamaan, että ne sentterit ovat Mäntykivi, Somppi ja Kodytek. Ja sitten taas ihmetellään kaikenlaista...Kovasti on Ruohomaasta toiveita siihen nähden, että @punakone jos ei nyt tyrmännyt huhua, niin ainakin sinne suuntaan.
En odottele...
Tuota tasoa sen pitääkin olla... jos ja kun puheet Euroopan suurseurasta eivät ole haihtuneet unholaan. Ja kyllä Ilveksellä pitää olla ton verta massia laittaa pelaajiin. Pakko.Suomi-Palve/Ruohomaa-Ikonen
Haapala-Kunyk-Könönen/Nyman
Mäntykivi-Kodytek-Meskanen
Ratinen-Virtanen-Päkkilä
Tälläinen hahmotelma tälle päivälle - tiedä sitten kuinka realistinen. Saattaa puuttua joitain, kun tämän nopeasti väsäsi. Eiköhän tällä sijoista 1-3 taisteltaisi.
Itse olen ihmetellyt miksi ei ole ÄnärissäLienee tasoltaan Jori Lehterä ellei jopa parempi... kunpa oikeasti tulisi. Kerrankin meilllä olisi etukäteen oikea 1. sena.
Tahdon uskoa, että Punakone on tarkoituksella sanonut, ettei joku Ruokomaa tule, mutta Ruohomaasta ei ole sanonut mitään.Mielestäni Ruohomaan haaveilemista ei kannata lopettaa. On aika mahdollista että tulee. Kuitenkin jo vanha, eikä Ruottisakaan jatka
Edit:Nokialla on myös talo
Tai joku toinen Ruohomaa.....Tahdon uskoa, että Punakone on tarkoituksella sanonut, ettei joku Ruokomaa tule, mutta Ruohomaasta ei ole sanonut mitään.![]()