Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 763
Joskus vuosituhannen alussa, kun Raato teki jotain pienimuotoista konsultointia Ilvekselle, niin Vinnie olisi halunnut palkata Raadon päävalmentajaksi, ja tämä vastasi, että ”ei teillä ole muhun varaa”. Nyt varmaan olisi.
Ja varmasti täällä moni tietää minua paremmin, mutta tuohon aikaan oli joku kummallinen Raato-fan club siellä Ilveksen johdossa, ajoivat kuin käärmettä pulloon, että olisi saatu se valmentajaksi.
Itse olen sitä mieltä, että ei ikinä, aivan liian epävakaa henkilönä.
 

vivalavili

Luottopelaaja
Viestejä
1 381
Iltapäivälehdessä luki Pennasella olevan optio ensi kauden jälkeen (ilmeisesti maajoukkueeseen)
Tätä on kyllä tosi vaikea uskoa. En näe mitään mahdollisuutta, että toimistolla olisi viime syksynä alettu neuvottelemaan Pennasen kahden vuoden sopimusta 23-25 ja tarjota heti mahdollisuus ensimmäisen kauden jälkeen sopimuksesta irtoamiseen jättäen Ilveksen ilman valmentajaa yhden kauden jälkeen. Lopulta toki Pennanen tuli jo viime vuonna joukkueen peräsimeen, mutta en usko, että tuollaisia sopimusehtoja olisi Ilveksessä hyväksytty.

Olen ainakin itse todella pettynyt, jos Pennanen päästetään maajoukkueen johtoon ilman asianmukaista korvausta.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Tätä on kyllä tosi vaikea uskoa. En näe mitään mahdollisuutta, että toimistolla olisi viime syksynä alettu neuvottelemaan Pennasen kahden vuoden sopimusta 23-25 ja tarjota heti mahdollisuus ensimmäisen kauden jälkeen sopimuksesta irtoamiseen jättäen Ilveksen ilman valmentajaa yhden kauden jälkeen. Lopulta toki Pennanen tuli jo viime vuonna joukkueen peräsimeen, mutta en usko, että tuollaisia sopimusehtoja olisi Ilveksessä hyväksytty.

Olen ainakin itse todella pettynyt, jos Pennanen päästetään maajoukkueen johtoon ilman asianmukaista korvausta.

No eipä se optio sitä tarkoita, etteikö siihen voisi korvausta sisältyä.

Ja toisaalta taas maajoukkueoptio tässä tilanteessa on tämän tason valmentajalle ymmärrettävä.
 

FightBackIpa

Luottopelaaja
Viestejä
1 023
Tätä on kyllä tosi vaikea uskoa. En näe mitään mahdollisuutta, että toimistolla olisi viime syksynä alettu neuvottelemaan Pennasen kahden vuoden sopimusta 23-25 ja tarjota heti mahdollisuus ensimmäisen kauden jälkeen sopimuksesta irtoamiseen jättäen Ilveksen ilman valmentajaa yhden kauden jälkeen. Lopulta toki Pennanen tuli jo viime vuonna joukkueen peräsimeen, mutta en usko, että tuollaisia sopimusehtoja olisi Ilveksessä hyväksytty.

Olen ainakin itse todella pettynyt, jos Pennanen päästetään maajoukkueen johtoon ilman asianmukaista korvausta.
Kaippa tuo Pendon sopimus on sellainen, että tämän vuoden jälkeen on mahdollisuus liueta isoihin tehtäviin esim. maajoukkueen päävalmentajaksi, ei mihinkään vähäpätöiseen virkaan
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 536
Tätä on kyllä tosi vaikea uskoa. En näe mitään mahdollisuutta, että toimistolla olisi viime syksynä alettu neuvottelemaan Pennasen kahden vuoden sopimusta 23-25 ja tarjota heti mahdollisuus ensimmäisen kauden jälkeen sopimuksesta irtoamiseen jättäen Ilveksen ilman valmentajaa yhden kauden jälkeen. Lopulta toki Pennanen tuli jo viime vuonna joukkueen peräsimeen, mutta en usko, että tuollaisia sopimusehtoja olisi Ilveksessä hyväksytty.

Olen ainakin itse todella pettynyt, jos Pennanen päästetään maajoukkueen johtoon ilman asianmukaista korvausta.
Pendo nyt oli niin kysytty valmentaja tuolloinkin, että hän on ihan hyvin voinut semmoista vaatia ja joku olisi suostunut jos Ilves ei. Ei pendon ollut pakko Ilvekseen tulla.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 372
Ja onhan se ärsyttävästi virnuileva Hönökin vaihtoehto. Optio Pelluun on, mutta sen sisällöstähän ei ole tietoa.
 

Pantterin Pensselit

Luottopelaaja
Viestejä
1 168
Kiven paluukin olisi ok, mutta vaikea nähdä potkut saaneen valmentajan paluuta ilman TJ- ja UTJ-vaihdoksia.
Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä mitä Karri saisi aikaan kärkitason resursseilla, kun tähän asti on profiloitunut vähän heikommilla rostereilla ylisuorittajana ja muutosjohtajana, joka kääntää rupusakin kurssin.
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Olli Jokinen tosiaan veti vähän huonon kauden väliin, mutta miehen tavoite on varmasti Änärissä ja tekee kovasti hommia sen eteen.

Molemmat Jaloset on jo vähän liian vanhoja boomereita mun makuun, parempi kun pysyisi loitolla heistä.

Salosta ensimmäisenä ihmetyttää miksi ei hän aikoinaan saanut Kiven potkujen jälkeen vastuuta ja lähti muille maille

Ahokas, no vaikea sanoa mitään, sai potkut Tepsistä, valmentanut junnuja paljon ja miehiä vain 4 kautta.

Raipen palkkaus on riski, kun ei voi antaa potkuja, ilman että suututtaa puolet sponsoreista ja faneista.

Manner pääsi sentään SHL asti jo, joten kai se pitää laskea kovaksi meriitiksi.

Varmaan Päällikön itse palkkaisin.
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 689
Vähän toivoisin tässä vaiheessa ulostuloa Tillulta sen suhteen, että onko tämä joukkue se millä lähdetään syksyyn, vai vieläkö tarkoituksena on ennen kauden alkua löytää vahvistuksia.

Viime kesänähän tällainen tuli ennen Haapalan jatkoa.

Jos tässä on syksyn joukkue voi laittaa kesän osalta foorumin säppiin.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 756
Vähän toivoisin tässä vaiheessa ulostuloa Tillulta sen suhteen, että onko tämä joukkue se millä lähdetään syksyyn, vai vieläkö tarkoituksena on ennen kauden alkua löytää vahvistuksia.

Viime kesänähän tällainen tuli ennen Haapalan jatkoa.

Jos tässä on syksyn joukkue voi laittaa kesän osalta foorumin säppiin.
Mitä niitä turhia jargoneita puhumaan. "Joukkue valmis siirtorajalla" "jos sopiva palanen löytyy, olemme valmiita reagoimaan".

Puolustaja ollee haussa tällä hetkellä.
 
Viimeksi muokattu:

Matoash

Luottopelaaja
Viestejä
4 065
Roope Talaja alkanut seuraamaan Ilvestä instagramissa. Ässiin kyllä sopimus ensi kaudelle.
IMG_3925.jpeg


Edit. Nyt poistunut seuraajista
 
Viimeksi muokattu:
Ylös