Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 689
Mitä niitä turhia jargoneita puhumaan. "Joukkue valmis siirtorajalla" "jos sopiva palanen löytyy, olemme valmiita reagoimaan".

Puolustaja on haussa tällä hetkellä.
Niin totta, jos sinä olet sitä mieltä, niin eihän kukaan muu saa erilailla ajatella!

Ja jargoneitahan minä toivoin xd jessus.
 

Bergy37

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
200
Mitä niitä turhia jargoneita puhumaan. "Joukkue valmis siirtorajalla" "jos sopiva palanen löytyy, olemme valmiita reagoimaan".

Puolustaja on haussa tällä hetkellä.
Siis oikeastiko vielä puolustajaa haetaan? Vaikea nähdä tohon puolustukseen enää tarvetta...
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 190
Siis oikeastiko vielä puolustajaa haetaan? Vaikea nähdä tohon puolustukseen enää tarvetta...
En itse usko enää, että on haussa. Kirjoittelin 15.6, että pakkia haetaan ja oletettavasti Masin oli tämä puuttuva palanen. Ja eipä tuohon tarvitsekaan enää ketään pakistoon
 

Bergy37

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
200
En itse usko enää, että on haussa. Kirjoittelin 15.6, että pakkia haetaan ja oletettavasti Masin oli tämä puuttuva palanen. Ja eipä tuohon tarvitsekaan enää ketään pakistoon
Samaa mieltä. Vielä se yksi kova sentteri niin ollaan valmiina taistoon
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 877
Täälä ollaan spekuloitu Jesse Puljujärveä jonkin verran... Itse olin sitä mieltä, että eurooppa kutsuu, tai saa jostain NHL seurasta 1x1milj, mutta näiden uutisten valossa laitan kaikki pelimerkit euroopan puolelle. Ettei vaan tulisi kuntouttaan itseään Kärppiin ja siitä vauhtia sitten esimerkiksi sveitsiin.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 637
Eiköhän ala pakisto oleen murheista pienin jos nyt ollenkaan murhe. Mut se yks sentteri…
Enkä mä peliverkkareita repis jos sieltä tulis vielä ykkösmolarin ykkösmolari. Onneks kauden alkuun on vielä matkaa.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 637
Melkein noiden pakkien takana meikäläinenkin pitäis maalin puhtaana… mut ehkä se ykkösmolarikin kävis…
No totta tuokin. Onneksi tässä on kesä aikaa kalastella, kovat kalat ei pidä mitään kiirettä.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 553
Täälä ollaan spekuloitu Jesse Puljujärveä jonkin verran... Itse olin sitä mieltä, että eurooppa kutsuu, tai saa jostain NHL seurasta 1x1milj, mutta näiden uutisten valossa laitan kaikki pelimerkit euroopan puolelle. Ettei vaan tulisi kuntouttaan itseään Kärppiin ja siitä vauhtia sitten esimerkiksi sveitsiin.


Puljujärvi ei osoittanut mitään, miksi mikään NHL-seura tarjoaisi yhdensuunnansopimusta. Tornionpoika on valitettavan yksipuolinen ja heikko peliälyn osalta. Ei hän mitään ihmeellistä täälläkään esittänyt.
 

IlvesYkköseksi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
404
Kyllä siellä vielä on Ilveksellä koukut vedessä hyökkääjän osalta.. Mitään nimiä ei ole heittää, mutta haetaan vielä selvää vahvistusta 1-2 ketjuihin. (uskoisin sentteriin). Tosin tämä ei varmaan ketään yllätä :D
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763

Näköjään Pulju ei välttämättä montaa peliä ensi kaudella pelaa (6-10kk kuntoutus), ja kuten joku spekuloi aiemmin, Suomeen on suunta kuntouttamaan itseään.

– Suunnitelma on, että olisin täällä nyt kolme viikkoa ja sitten palaan Suomeen, jossa etsitään ihmiset, joiden kanssa alan kuntoutusta toteuttamaan.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 637

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 333
Tosiaan NHL:ssa alkaa vapaiden pelaajien markkinat tänään, joten varmaan jokunen pelaaja saattaa vapautua myös Eurooppaan jos ja kun eivät saa sopimusta.

Toki sitten on vielä syksyllä training camppeja, joissa tippuu vielä pelaajia.

Eiköhän sieltä Pohjois-Amerikasta se sentteri tule jos on tullakseen. :)
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Joo sentteriin voin uskoa, mutta en missään tapauksessa usko maalivahtiin tai kalliiseen pakkiin. Ehkä rotaatiopakkia, mutta sekin varmaan johtaisi taas Ahon tai jonkun muun vuokraukseen farmiin Kerhoon.

Toisaalta taas mitään ei tarvita ja mun puolesta voidaan aloitella salaattipöydästä tälllä porukalla.
 
Ylös