Tarvii ihmetellä joidenkin kirjoituksia..Konna on virheensä tehnyt ja lopettanut viinan kanssa leikkimisen ja pyytänyt anteeksi Ilveksen pelaajilta/valmennuksesta typeryytensä..niin mikä tässä asiassa voi olla joillekin niin vaikeaa?
Huhujen mukaan yksi hyökkääjistä jättämässä joukkueen lähipäivien aikana
Nimenomaan. Itseäni ainakin alkaa väsyttämään jo pelkkä nimi Kontiola. Kaikki tietää sen, mitä se teki meillä pelatessa. Ihmiset tekevät virheitä, myös jääkiekkoilijat. Mahtava pelaaja ja persoona ja loistavaa jos on päässyt eroon holitouhuista.Konnan ketjussa jo väsymiseen asti viestejä kaverista niin jos tässä huhuketjussa ei lähettäs vetään tota ikuista Konna limboa.
Enkä nyt tarkoita sitä, että konnan menneisyys pitää unohtaa. Mutta onko tää oikea ketju siitä puhumiselle?Nimenomaan. Itseäni ainakin alkaa väsyttämään jo pelkkä nimi Kontiola. Kaikki tietää sen, mitä se teki meillä pelatessa. Ihmiset tekevät virheitä, myös jääkiekkoilijat. Mahtava pelaaja ja persoona ja loistavaa jos on päässyt eroon holitouhuista.
Ei ole, joten takaisin ketjun aiheeseen.Mutta onko tää oikea ketju siitä puhumiselle?
Asia on ymmärretty..ei tänne tosiaankaan jaksa enään kirjoitella..elikkä lähden bingon pariin..Hän on sinulta voinut pyytää anteeksi ja pyörii edelleen kanssasi samoissa bingoporukoissa, joten näkökulmasi on hieman eri kuin tavallisella kannattajalla.
Itse en anteeksi anna, ennen kuin tulee julkisen anteeksipyynnön kanssa ulos. Tuskin tulee, joten tuskinpa minäkään olen anteeksi antamassa. Ilveksen päälle ei unohtamatta kusta.
Sori, unohdin hymiön edellisestä viestistä.Tarvii ihmetellä joidenkin kirjoituksia..Konna on virheensä tehnyt ja lopettanut viinan kanssa leikkimisen ja pyytänyt anteeksi Ilveksen pelaajilta/valmennuksesta typeryytensä..niin mikä tässä asiassa voi olla joillekin niin vaikeaa?
Miksi pitäisi antaa anteeksi sellaiselle, joka ei anteeksi pyydä? En ainakaan ole nähnyt julkista anteeksipyyntöä Ilves-kannattajilta. Itselleni anteeksianto ei tässä tapauksessa ole sinänsä vaikeaa. Ymmärrän Konnan teot monellakin tasolla. En niitä kuitenkaan hyväksy enkä unohda.Hän on sinulta voinut pyytää anteeksi ja pyörii edelleen kanssasi samoissa bingoporukoissa, joten näkökulmasi on hieman eri kuin tavallisella kannattajalla.
Itse en anteeksi anna, ennen kuin tulee julkisen anteeksipyynnön kanssa ulos. Tuskin tulee, joten tuskinpa minäkään olen anteeksi antamassa. Ilveksen päälle ei unohtamatta kusta.
liigapörssissä oli merkitty loukkaantuneeksi.#25 poissa kokoonpanosta ... olisiko sittenkin ...
![]()
Eipä varmaan..Miks lähtis pois kun vaimo ja koira on täällä, ja lapsikin tulossa ?#25 poissa kokoonpanosta ... olisiko sittenkin ...
![]()
Eipä varmaan..Miks lähtis pois kun vaimo ja koira on täällä, ja lapsikin tulossa ?
Eikös lapsi ole vaimon mahassa?Lapsi tulee varmaan sitten perässä, kun on saanut perheen asiat hoidettua Kanadassa?
Toivottavasti kohdussa. (Sori oli pakko)Eikös lapsi ole vaimon mahassa?