Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Poissafoorumilta

Luottopelaaja
Heipä hei pitkästä aikaan foorumin väki. Oli ilo kirjautua sisään käyttäjälle kuukausien jälkeen ja ilmoitukset loistivat minun nimeäni monenlaisessa ketjussa. Toistaiseksi pahassa.

Yksi syy oli miksi jaksoin nähdä vaivaa kirjautua sisään. Tuo eräiden vihjailu siitä, että haiskahtaa Blegin tuplakäyttäjät. Pyydän @Ylläpito tarkastamaan asian, koska asia ei ole näin. Minulla enää ole kytköksiä mitään välikäsiä pitkin Ilvekseen joten asioista ole tietoa juurikaan yhtään.

Kiitos ja palaan ulkopuoliseen tilaan.

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Heipä hei pitkästä aikaan foorumin väki. Oli ilo kirjautua sisään käyttäjälle kuukausien jälkeen ja ilmoitukset loistivat minun nimeäni monenlaisessa ketjussa. Toistaiseksi pahassa.

Yksi syy oli miksi jaksoin nähdä vaivaa kirjautua sisään. Tuo eräiden vihjailu siitä, että haiskahtaa Blegin tuplakäyttäjät. Pyydän @Ylläpito tarkastamaan asian, koska asia ei ole näin. Minulla enää ole kytköksiä mitään välikäsiä pitkin Ilvekseen joten asioista ole tietoa juurikaan yhtään.

Kiitos ja palaan ulkopuoliseen tilaan.
Moro vaan sinnekin! Kannattaa jättää nuo tuollaiset päänaukomiset täysin omaan arvoonsa, ylläpito puuttuu kyllä multinickeihin aina jos sellaisista on mitään näyttöä.

parkano79

Vakiokokoonpanossa
Ehkä tavallaan väärä ketju, mutta aika yksimielisiä on asiantuntijat ja vanhat pelaajat kahdesta asiasta:
Jos kannu tavoittoiteena, niin Maalivahti ja Sentteri hankittava...

Itse sitä mieltä että laatu Sentteri pakko hankinta, mutta jotenkin haluais vielä uskoo Gunnarin ja Malekin nostavan tasoaan. Kumpikin pystyy pelaan huippu pelejä, mutta tasaisuus antaa odottaa..

Luotetaan Tilluun että hän tietää mitä tarvitaan ja missä vaiheessa...

Meklari

Luottopelaaja
Tämä Clendering olisi voinut ottaa kaverin mukaan..
Eipä taida olla mitään syytä lähteä AHL. Toistaiseksi kaverilla myös 7 peliä vasta alla miesten sarjassa ja 1 piste niin olisi voinut olla sisäänajettavaa.

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Tämä Clendering olisi voinut ottaa kaverin mukaan..

Juu sopimuksesta huolimatta samaan koneeseen vaan. Tällaisia kavereita on NHL/AHL pullollaan, joten en oikein kyllä nyt ymmärrä pointtia?

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Eipä taida olla mitään syytä lähteä AHL. Toistaiseksi kaverilla myös 7 peliä vasta alla miesten sarjassa ja 1 piste niin olisi voinut olla sisäänajettavaa.
On vaan jotenkin sen tyyppinen kaveri, että voisi tehdä tuhoa Liigassa. Mutta juu.. tuskin tässä kohtaa irtoaa minnekkään, jos ei sitten meille kehittymään yhteisymmärryksessä nykyisen organisaationsa kanssa.

Voi näitä NHL/AHL pullollaan olla, mutta ei me tarvita kuin yksi.