Keltavihreä
Luottopelaaja
Missäs kohtaa sanoin että mikään on vahvistunut mun mielestä?No, jos kyseinen kirjoittaja historioineen kelpaa vahvistukseksi olettamukselle, niin ei kai siinä sitten...
En nyt väitä, että Haapalalla olisi sopimusta, mutta mitään sellaista ei kyllä tapahtunut, joka tätä vastaan puhuisi.
Edelleen omissa arvioissani uskottavin asiaa koskeva lähde on jatkoajan nimimerkki, joka on ollut näissä tähän asti aina oikeassa. (Eikös myös @Rauno Repomies vihjaillut samaa).
Ite harvemmin uskon mihinkään ennenkö virallinen julkaisu tulee. Foorumeiden, facen ym juttuja en pidä koskaan satavarmana ennen julkaisua. Enkä nytkään.
Ite vain uskon ettei Haapalalla ole sopimusta mihinkään ja jos on, niin sitten on ja mun uskon mukaan asia ei sitten mennyt. Ei olisi ensimmäinen kerta. Eikä viimeinen.
Edit. Omiin uskomuksiin ei vaikuta tällä hetkellä facen 100% tietäjät eikä tän foorumin yksikään jäsen. Omat uskomukseni perustuu vain siihen ettei sopparia ole julkaistu mihinkään, enkä itse nää syytä kenenkään sitä olla julkaisematta.