Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
M m muttakun se sanoi olevansa reissumies60 ottelua, 20+44=64 +19 Voitetut kamppailut 53.2%. Liigan pistepörssin voitto.
Vain Ilvesfoorumi -jutut kun porukka miettii että ei kelpaa meille.
Joka oikeasti tarkoitti sitä, että kun paikat vaihtuu kokoajan ja on "reissumies". Ei tarkoittanut pahalla vaikka moni sen taisi ymmärtääkkin hieman väärin.M m muttakun se sanoi olevansa reissumies
Helvetin pitkä on laiskojen lista nykyisessäkin joukkueessa…Et sitten hirveästi Ilveksen pelejä katsellut kun Oula meillä kävi? Kyllä siellä Oulaltakin sitä laiskuutta nähtiin.
Tarvitaan linjanmukainen: 40 ottelua 0+2=2 -19, hyvännäköinen miesmalli.60 ottelua, 20+44=64 +19 Voitetut kamppailut 53.2%. Liigan pistepörssin voitto.
Pudotuspelit 5 ottelua 0+260 ottelua, 20+44=64 +19 Voitetut kamppailut 53.2%. Liigan pistepörssin voitto.
En muista suoraan missä pelissä/peleissä mutta kyllä siellä niitä oli. Ainakaan poffeissa ei loistanut mutta mennäänkö taas sillä selityksellä ettei siellä loistanut kukaan muukaan? Koska eihän sitä nyt kärkimiehiltä voi odottaa esimerkin näyttöä.Antaisitko kiitos esimerkkiä miten suoristi selkäänsä täällä pelatessaan. Minulla ei tule mieleen yhtäkään edes Hermonen levelin suoristamista muistiin, vaikka toinen on neloskentän pelaaja, joka taisteli sopimuksesta, ja toinen taisteli pistepörssin voitosta.
Tämähän se ongelma oli.M m muttakun se sanoi olevansa reissumies
Kyllä oli vähissä selänsuoristelut. Mielessä on enemmänkin useampi ratkaiseva maali ja syöttö.60 ottelua, 20+44=64 +19 Voitetut kamppailut 53.2%. Liigan pistepörssin voitto.
Tuskin tämän tryoutin aikana mutta huhut kertoivat että ei jatkanut Kärpissä kun vaati kovaa palkkaa. Ja Kärpille yleensä on varaa omille kasvateille maksaa niin kai se aika tuhtia korvausta pyytää.
Tällä logiikalla siis ei pitäisi ketään ottaa sieltä jengistä enää?Pudotuspelit 5 ottelua 0+2
En muista suoraan missä pelissä/peleissä mutta kyllä siellä niitä oli. Ainakaan poffeissa ei loistanut mutta mennäänkö taas sillä selityksellä ettei siellä loistanut kukaan muukaan? Koska eihän sitä nyt kärkimiehiltä voi odottaa esimerkin näyttöä.
Pennanen oli syypää ihan kaikkeen, piste! Muuhun en ota kantaa.Mä kun täältä oon lukenu että Pennanen on syypää ihan kaikkeen mahdolliseen mitä tapahtui...
Juu ja Hölön johdolla piti kaikkien voittaa pistepörssi ja vetää elämänsä kaudet.Pennanen oli syypää ihan kaikkeen, piste! Muuhun en ota kantaa.![]()
Täähän nyt on ihan helppo, se kevät oli kaikkien niiden pelaajien vika ketkä ei jatkaneet viime kaudelle. Paitsi Iksan koska se on Oma Poika.Tällä logiikalla siis ei pitäisi ketään ottaa sieltä jengistä enää?
Iksalla oli myös 2 pistettä, pitäisikö kiertää kaukaa ja antaa mennä vaikka naapuriin?
Mäntykivi veti kiikareilla ja saalisti ulosajon, pitäisikö Timon laittaa sopimus silppuriin?
Mä kun täältä oon lukenu että Pennanen on syypää ihan kaikkeen mahdolliseen mitä tapahtui, niin kuinka se nyt on, onko pelaajilla sit kuitenkin vastuu myös?
Juu ja Hölön johdolla piti kaikkien voittaa pistepörssi ja vetää elämänsä kaudet.
Pelaajien peli.
Tottakai on, mutta itseäni ainakin ärsyttää ihan helvetisti tämä kun aina puhutaan vain valmentajista.On valmennuksella silti aika iso vaikutus.
Vetikö Iksa samaa palkkaa kuin Palve? Vetikö Mänty? Voittiko jompikumpi noista pistepörssin? Olisiko ihan pikkuisen olleet eri odotukset Palveen kohdalle pleijareissa? Mutta ei mitään, tuodaan kaveri tänne taas isolla rahalla. Jos onnistuu niin lupaan nostaa käden virheen merkiksi ylös. Teetkö sinä saman jos floppaa? Epäilen vahvasti.Tällä logiikalla siis ei pitäisi ketään ottaa sieltä jengistä enää?
Iksalla oli myös 2 pistettä, pitäisikö kiertää kaukaa ja antaa mennä vaikka naapuriin?
Mäntykivi veti kiikareilla ja saalisti ulosajon, pitäisikö Timon laittaa sopimus silppuriin?
Mä kun täältä oon lukenu että Pennanen on syypää ihan kaikkeen mahdolliseen mitä tapahtui, niin kuinka se nyt on, onko pelaajilla sit kuitenkin vastuu myös?