Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
En ole tietysti nähnyt läheskään kaikkia pelejä, mutta en koskaan ole nähnyt sellaista lapamatopelaamista Palveelta, kuin Jasekilta.
Palve vaikuttaa muutenkin johtavammalle pelaajalle, joka toki voi selittyä ihan silläkin että puhuu lähes ellei jopa täydellistä englantia sekä Suomea äidinkielenään.

Ei kyllä ihan aukea tämä Palveen toivominen meille. Joo parhaillaan voi voittaa pisteolrssin mutta pahimmillaan on todella löysä selkänsä suoristaja ja niitä meillä on tämän kauden joukkueessa jo aivan tarpeeksi tälläkin kaudella näkynyt. Iksa olisi se mitä tarvitaan tai samantyylinen pelaaja. Pelaaja joka pelaa joka ilta logolle, pystyy pelaamaan niin yli- ja alivoimaa ja pystyy myös tuottamaan tehoja.
Antaisitko kiitos esimerkkiä miten suoristi selkäänsä täällä pelatessaan. Minulla ei tule mieleen yhtäkään edes Hermonen levelin suoristamista muistiin, vaikka toinen on neloskentän pelaaja, joka taisteli sopimuksesta, ja toinen taisteli pistepörssin voitosta.

60 ottelua, 20+44=64 +19 Voitetut kamppailut 53.2%. Liigan pistepörssin voitto.

Vain Ilvesfoorumi -jutut kun porukka miettii että ei kelpaa meille.
Pudotuspelit 5 ottelua 0+2
Antaisitko kiitos esimerkkiä miten suoristi selkäänsä täällä pelatessaan. Minulla ei tule mieleen yhtäkään edes Hermonen levelin suoristamista muistiin, vaikka toinen on neloskentän pelaaja, joka taisteli sopimuksesta, ja toinen taisteli pistepörssin voitosta.
En muista suoraan missä pelissä/peleissä mutta kyllä siellä niitä oli. Ainakaan poffeissa ei loistanut mutta mennäänkö taas sillä selityksellä ettei siellä loistanut kukaan muukaan? Koska eihän sitä nyt kärkimiehiltä voi odottaa esimerkin näyttöä.

Tuskin tämän tryoutin aikana mutta huhut kertoivat että ei jatkanut Kärpissä kun vaati kovaa palkkaa. Ja Kärpille yleensä on varaa omille kasvateille maksaa niin kai se aika tuhtia korvausta pyytää.

En usko, että hän on Ilvekseltä saanut mitään erityisen korkeaa liksaa, mutta kyllä tuon ikäinen pelaaja jo ihan oikean palkan haluaa muuttaessaan toiselle paikkakunnalle. Jos panos on kovin lähellä sitä, mitä oma nuori tuo, kannattaa tämäkin raha säästää kovempien vahvistusten hankintaan.

Pudotuspelit 5 ottelua 0+2

En muista suoraan missä pelissä/peleissä mutta kyllä siellä niitä oli. Ainakaan poffeissa ei loistanut mutta mennäänkö taas sillä selityksellä ettei siellä loistanut kukaan muukaan? Koska eihän sitä nyt kärkimiehiltä voi odottaa esimerkin näyttöä.
Tällä logiikalla siis ei pitäisi ketään ottaa sieltä jengistä enää?

Iksalla oli myös 2 pistettä, pitäisikö kiertää kaukaa ja antaa mennä vaikka naapuriin?

Mäntykivi veti kiikareilla ja saalisti ulosajon, pitäisikö Timon laittaa sopimus silppuriin?

Mä kun täältä oon lukenu että Pennanen on syypää ihan kaikkeen mahdolliseen mitä tapahtui, niin kuinka se nyt on, onko pelaajilla sit kuitenkin vastuu myös?

Tällä logiikalla siis ei pitäisi ketään ottaa sieltä jengistä enää?

Iksalla oli myös 2 pistettä, pitäisikö kiertää kaukaa ja antaa mennä vaikka naapuriin?

Mäntykivi veti kiikareilla ja saalisti ulosajon, pitäisikö Timon laittaa sopimus silppuriin?

Mä kun täältä oon lukenu että Pennanen on syypää ihan kaikkeen mahdolliseen mitä tapahtui, niin kuinka se nyt on, onko pelaajilla sit kuitenkin vastuu myös?
Täähän nyt on ihan helppo, se kevät oli kaikkien niiden pelaajien vika ketkä ei jatkaneet viime kaudelle. Paitsi Iksan koska se on Oma Poika.

Takaisin