Neitikiekko
Luottopelaaja
Jokos meillä on tankattu? Mennyt ainakin multa ohi..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eka tankataan ulospäin että tulee joukkueeseen tilaa ?Jokos meillä on tankattu? Mennyt ainakin multa ohi..
Ensi viikolla.Jokos meillä on tankattu? Mennyt ainakin multa ohi..
Ilveksen Pizza perjantai:Oisko tänään taas joku pihalle?
Oletan kyllä että kesäkuun ensimmäisellä viikolla tulee sopparit ulos. Voi toki ensi viikollakin, mutta itse olisin siitä aika yllättynytEnsi viikolla.
Silloin alkaa jo kesäreenit eli eiköhän ensi viikolla ole launch.Oletan kyllä että kesäkuun ensimmäisellä viikolla tulee sopparit ulos. Voi toki ensi viikollakin, mutta itse olisin siitä aika yllättynyt
Lanseerataan siihen päälle uus strategia "Make Ilves Great Again", ja pistetäään Ilves kaupalle kelta-vihreät "MIGA" lippikset myyntiin tulevien suurten vuosien kunniaksi. Varautukaa kaupalla ruuhkaan.Jos kaiken tämän hiljaiselon jälkeen launch on kaikessaan se lista mikä täälä tiedetään, niin olen ihan helvetin pettynyt. Utusen jatko + töttöset...
Siihen päälle tulee ensikauden kausarit myyntiin, niin kyllä kannattajien kelpaa![]()
Lanseerataan siihen päälle uus strategia "Make Ilves Great Again", ja pistetäään Ilves kaupalle kelta-vihreät "MIGA" lippikset myyntiin tulevien suurten vuosien kunniaksi. Varautukaa kaupalla ruuhkaan.
Hyvä pointti. Joku(nen) soppari ilmeisesti kuitenkin 31.5 (toki se on sunnuntai ja MM-finaali joten tuskin silloin) tai jälkeen julkaistaan mitä olen ymmärtänytSilloin alkaa jo kesäreenit eli eiköhän ensi viikolla ole launch.
Hyvä pointti. Joku(nen) soppari ilmeisesti kuitenkin 31.5 (toki se on sunnuntai ja MM-finaali joten tuskin silloin) tai jälkeen julkaistaan mitä olen ymmärtänyt
Wau. Tosta sais vaikka mitä variaatioita. Sun tarvis hakee suunnittelijaksikatso liitettä 19076
Olisihan se todella hieno, vaikka itse sanonkin. Vaadin jonkinlaista provikkaa tästä, kun kaupalle tulee myyntiin. Menihän minulla tämän suunnitteluun kuitenkin ehkä kaksi minuuttia elämästäni.
(19)31.(198)5Miksi 31.5?
Täähän meni hyvin… nyt tuli tietoa kaikille kausikorttilaisille että ens viikolla tulee tietoa pelaajasopimuksistaOletan kyllä että kesäkuun ensimmäisellä viikolla tulee sopparit ulos. Voi toki ensi viikollakin, mutta itse olisin siitä aika yllättynyt
Hyvä että kausikorttilaisille, mitäs meistä muista...Täähän meni hyvin… nyt tuli tietoa kaikille kausikorttilaisille että ens viikolla tulee tietoa pelaajasopimuksista![]()
Minulle tuli Rauman Lukolta sähköpostia ja tietoa ensi kaudesta ja kävin tosiaan katsomassa yhden pelin sielä. Ilveksen kotipelejä kävin katsomassa 22/30. Ei viestiä.Hyvä että kausikorttilaisille, mitäs meistä muista...
Juu, olen samaa mieltä, että omistajille pitäisi tulla tietoa ihan ensimmäisenä. Toisena kausikorttilaisille ja yhteistyökumppaneille ja sitten muille.Hyvä että kausikorttilaisille, mitäs meistä muista...
Siellä on Lantta jo öljynnyt viiksensä. Eikä Lantalta tosiaan mitään pois. Hän saa tulla. Mutta Tillu siellä sitten hykertelee, että saatiin massiivinen kaappaus KalPasta ja odottaa sisäistä kasvua jälleen Ratiselta ja kumppaneilta.Torstainako the massiivinen?