Niin valmennus.. mikä siinä sitten on että huippuvalmentajista tulee Ilveksessä huonoja ?
Myrrä, Raipe, Pennanen, Jalonen, nyt Hölö. Kaikki ovat muualla vieneet joukkueensa vähintään finaaleihin. Ja joukkueita joiden ei pitänyt olla lähellekkään edes välieräjoukkueita.
Jos kerran joukkueen kasaaminen ei ole se ongelma vaan valmennus.
Selittäkää joku minulle tämä niin lupaan ostaa sen vastauksen.
Myrrän potkujakin seliteltiin sillä ettei taidot riitä viemään Ilvestä finaaleihin.. no riitti viemään KooKoon. Pennanen petti täysin.. no nyt on taas Maailmanmestari.
Raipe vei surkean välikausitepsin finaaleihin ja myöhemmin Saipan.
Niemelä vei Pelsut kaksi kautta putkeen finaaleihin.
Oliko näillä kaikilla sitten vaan hyvät valmennustiimit ?