Soho
Tähtipelaaja
Eikös Blegi aikanaan sanonut, että Koskela veti tiukkaa linjaa koronan kanssa ja että Myrrä oli "poikien" puolella?
Niinhän tuo sanoi. Ja nyt sanoo toista.
Eikös Blegi aikanaan sanonut, että Koskela veti tiukkaa linjaa koronan kanssa ja että Myrrä oli "poikien" puolella?
Niinhän tuo sanoi. Ja nyt sanoo toista.
Sanoiko? Edelleenkin mun mielestäni blegi ei sanonut niin, vaan sitä epämääräistä viestiä tulkittiin niin. Näin ainakin siinä tapauksessa, mitä mä muistelen. Siitä jäi kuva, että blegi saattoi tarkoittaa jotain ihan päinvastaistakin kuin miten se sitten tulkittiin. Tosin tällaista tää on, kun kirjoitellaan niin kryptisesti, ettei kukaan ota selvää, mistä puhutaan.
Sanoiko? Edelleenkin mun mielestäni blegi ei sanonut niin, vaan sitä epämääräistä viestiä tulkittiin niin. Näin ainakin siinä tapauksessa, mitä mä muistelen. Siitä jäi kuva, että blegi saattoi tarkoittaa jotain ihan päinvastaistakin kuin miten se sitten tulkittiin. Tosin tällaista tää on, kun kirjoitellaan niin kryptisesti, ettei kukaan ota selvää, mistä puhutaan.
En viitsi ihan oikeasti... Myrrä halusi olla katsojille avoin.
yksi esimerkki. Myrrä halusi puolustella pelaajia korona aikoina mm. Koskela ajatteli vain ja ainoastaan jääkiekko edellä toimintaan. Tämä aiheutti välillä isoa kinaa. Pelaajat eivät tuolloin olleet tyytyväisiä Koskelan sääntöihin. Sama pätee edelleen.
On vielä muutama asia, mutta tässä tilanteessa ketään ei hyödytä asian avaaminen.
Tätä samaa ”tiedän-enkerro” peliä Blegi on jo pidemmän aikaa harrastanut. Ensin huudellaan ja sitten ei kuulemma olekkaan hyödyllistä avata enempää.
En oikein ymmärrä tätä logiikkaa.
Kyllä mulle tämän päivän Mese kelpais vallan mainiosti. Tuohon rupusakkiin se olisi vahvistus.Ei helvetissä Meskasta. Onneks luovuttiin, eikä tarvi haikailla perään.
Kuten joku jo sanoi, niin Antonen aina ennen Meskasta.
Ja miksei Antonen tulisi? Eikös Ilveksellä pitäisi olla sauma hankkia pienempien seurojen ykköskorin pelaajia siinä missä muillakin kärkijoukkueilla, jotka ovat aina niin tehneet. En mä meinaa, että Antonen nyt olisi välttämättä tulossa enkä tiedä, yrittääkö Ilves edes miestä, mutta mitään erityistä estettä juuri Antosen tulolle en näe, vaan oikeastaan päinvastoin.
Kyllähän Meskasella on omat puutteensa 5v5 -pelissä, mutta maalintekijänä on kyllä liigan kärkikastia.Kyllä mulle tämän päivän Mese kelpais vallan mainiosti. Tuohon rupusakkiin se olisi vahvistus.
Myrrä halusi puolustella pelaajia korona aikoina mm. Koskela ajatteli vain ja ainoastaan jääkiekko edellä toimintaan. Tämä aiheutti välillä isoa kinaa. Pelaajat eivät tuolloin olleet tyytyväisiä Koskelan sääntöihin. Sama pätee edelleen.
Ei ole Ilveksellä käynnissä mitään rahankeräystä pelaajia varten.Onkos niistä rahoituskierroksista mitään tietoa? Sellainen hetivalmis koodinimi "Baptiste" ilman Baptisten sopeutumisaikaa kelpaisi nyt.
Eikä pitäisikään olla, kyllä kassassa täytyy olla rahaa muutenkin. Tuota hyökkäyskalustoa kun katsoo, niin paljon on nyt vain satsattu siihen laajuuteen mistä puhuttiin kauden alla, Laatu on unohtunut.Ei ole Ilveksellä käynnissä mitään rahankeräystä pelaajia varten.
Ei ole Ilveksellä käynnissä mitään rahankeräystä pelaajia varten.
Ei mitään tietoa, että oliko se rahankeruu huhu jotenkin yhteydessä siihen kun pelaajat menivät modulightin kanssa sinne lasten syöpäsairaalaan. Ne veivät sinne mm. PS5 konsoleita.Onkos niistä rahoituskierroksista mitään tietoa? Sellainen hetivalmis koodinimi "Baptiste" ilman Baptisten sopeutumisaikaa kelpaisi nyt.
Ei mitään tietoa, että oliko se rahankeruu huhu jotenkin yhteydessä siihen kun pelaajat menivät modulightin kanssa sinne lasten syöpäsairaalaan. Ne veivät sinne mm. PS5 konsoleita.
Juu riittää kun kourasee kirstun pohjalta vaan ja ostoksille….Ei ole Ilveksellä käynnissä mitään rahankeräystä pelaajia varten.
Niin mutta oliko Babilla, Saarelalla ja iksalla tässä vaiheessa kautta toi 42 maalia, kauden jälkeen vasta pystyy noin suoraa vertaileenBaptiste, Saarela, Ikonen kolmikon lähdettyä lähti myös 42 tehtyä maalia ( vertaus viimekauteen ).
Heidän korvasi ?
Räty, Tuulola, Tikka.. heillä nyt 5 maalia, joista Tikka tehnyt 3.
Helppoa matematiikkaa.
Baptiste, Saarela, Ikonen kolmikon lähdettyä lähti myös 42 tehtyä maalia ( vertaus viimekauteen ).
Heidän korvasi ?
Räty, Tuulola, Tikka.. heillä nyt 5 maalia, joista Tikka tehnyt 3.
Helppoa matematiikkaa.