Raipe79
Luottopelaaja
Oli kylläkin Jasse Ikonen joka siirtyi. Seuran sivuilla ei lue mitään Palmusta.Petrus Palmu siirtyi Linköpingiin.
Oli kylläkin Jasse Ikonen joka siirtyi. Seuran sivuilla ei lue mitään Palmusta.Petrus Palmu siirtyi Linköpingiin.
KärpätKuka nappaa Otto Karvisen? Onko toimisto hereillä?
Oli kylläkin Jasse Ikonen joka siirtyi. Seuran sivuilla ei lue mitään Palmusta.
Elite Prospects myös huhuilee Palmua nyt tuonne Linköpingiin.Expressen huhuilee Palmua sinne. Eipä heillä hirveästi hutejakaan tule ymmärtääkseni.
Okei. Näin arvelinkin että yrittää vielä nostetta ruotsissa. Alkaa oleen viimeinen tanssi palmulla ajatellen ulkomaita kun senverran heikosti mennyt pisteiden valossa shl, del ja ahl-liigoissa aiemmin. Suomessa kyllä parikautta tehnyt hyvää jälkeä.Expressen huhuilee Palmua sinne. Eipä heillä hirveästi hutejakaan tule ymmärtääkseni.
Eikö Ilves nyt sitten uskalla noista suurseuraksi? Voihan nenä.
Ilves ymmärtää välttää nykyään miinat ja pukukopin myrkyttäjät.Eikö Ilves nyt sitten uskalla nousta suurseuraksi? Voihan nenä.
Jolyn jääminen suomeen olisi kyllä iso iso yllätys. Niin paljon hän on liigassa pelaamista kritisoinut, että ihmettelen jos liigaan jää.En nyt kymmentä sivua enempää jaksanut ketjua tahkota taaksepäin, niin en tiedä onko aiheesta jo aiemmin ollut keskustelua. Mutta siis kahdesta lähteestä olen tällä viikolla kuullut, että Joly olisi ensi kaudella meidän mies, niin onko tämmöistä "tietoa" ollut liikenteessä? Ja toisaalta samaa olen kuullut myös Tapparan leiristä, että olisi ensi kaudella heidän mies.
Mikähän mies se sitten on?En nyt kymmentä sivua enempää jaksanut ketjua tahkota taaksepäin, niin en tiedä onko aiheesta jo aiemmin ollut keskustelua. Mutta siis kahdesta lähteestä olen tällä viikolla kuullut, että Joly olisi ensi kaudella meidän mies, niin onko tämmöistä "tietoa" ollut liikenteessä? Ja toisaalta samaa olen kuullut myös Tapparan leiristä, että olisi ensi kaudella heidän mies.
"En mää täsä työmiehiä kaipas yhtikäs. Meskasta ja ylämummoo mää kaipasin"?
Olkoon yhden tempun poni, saa kotiuttaa. Kiitos
Onkos siellä Tillun vieheet jonkun hankinnan perässä?Mese ei ole Tillun kanssa ihan parhaissa väleissä että toiveet voi tänne tulosta samantien unohtaa..
Sen ainakin tiedän ja olen kuullut, että kyllä Tillu on kiinnostusta osoittanut Jolya kohtaan. Mutta tarkemmin en tiedä onko neuvotteluita käyty. Toki Tillu on Kerhosta tuonut näitä pelureita nyt joka kausi..En nyt kymmentä sivua enempää jaksanut ketjua tahkota taaksepäin, niin en tiedä onko aiheesta jo aiemmin ollut keskustelua. Mutta siis kahdesta lähteestä olen tällä viikolla kuullut, että Joly olisi ensi kaudella meidän mies, niin onko tämmöistä "tietoa" ollut liikenteessä? Ja toisaalta samaa olen kuullut myös Tapparan leiristä, että olisi ensi kaudella heidän mies.