Rubin on iso syy miksi Ässät on sijalla 8. Todella hyvin on kannatellut joukkuetta.En itse ainakaan syty. Langhamer -> Rubin on kyllä paha downgrade.
Joukkueen tärkein palanen kuitenkin tuo ykkösmaalivahti.
Kyllä sellaiset näytöt King on lyönyt, että mua saa lyödä puulla päähän mikäli Ilveksessä jatkaisi.
No Langahamer haluaisi pelata suomessa ensi kaudella, että eihän tässä ole kyse kuin rahasta.Kyllä sellaiset näytöt King on lyönyt, että mua saa lyödä puulla päähän mikäli Ilveksessä jatkaisi.
Älä älä hyvä mies vielä tuommosia lupaile.
Ei se Vehviläinenkään HIFK:iin mennyt, vaikka oletit.
En olettanut. Se oli heitto.
On juu varmasti hyvä kassari, mutta muistetaan millä näytöillä Langhamer tänne tuli. Oli kesän kovimpia hankintoja. Jos tässä huhussa on perää, ei tässä ainakaan eteenpäin olla menossa.Rubin on iso syy miksi Ässät on sijalla 8. Todella hyvin on kannatellut joukkuetta.
Muistellaan vaan:On juu varmasti hyvä kassari, mutta muistetaan millä näytöillä Langhamer tänne tuli. Oli kesän kovimpia hankintoja. Jos tässä huhussa on perää, ei tässä ainakaan eteenpäin olla menossa.
Kukaan Ässäfani ei vaihtaisi Rubinia keheenkään muuhun maalivahtiin tällähetkellä.En itse ainakaan syty. Langhamer -> Rubin on kyllä paha downgrade.
Joukkueen tärkein palanen kuitenkin tuo ykkösmaalivahti.
No jos ei paremmasta tiedä.Kukaan Ässäfani ei vaihtaisi Rubinia keheenkään muuhun maalivahtiin tällähetkellä.
Aina voidaan jossitella, mutta pelaisiko Rubin paremmin vielä Ilveksen maalilla? Parempi joukkue myös helpottaa monesti maalivahdin työtä, toki silti vaaditaan maalivahdilta huippupeliä.
Itse voisin jopa nähdäkin Langhamerin jatkavan mutta mikäli näin ei olisi niin en kyllä lähtisi uutta mokkea Liigan sisältä hakemaan. Ellei joku Zagiduhlin Lukosta irtoaisi. Metsolalla sopimus sveitsistä katkolla ja pitkän ulkomaankieroksen jälkeen harkitsisiko paluuta Suomeen ja Tampereelle? Olkinuora varmaankin on aivan liian kovan kaliiberin mokke edes haaveeksi mutta ainakin luulisi eurooppaan palaavan tulevalle kaudelle. Jokatapauksessa uskoisin että joku ihan nevöhööd mutta hitokseen kova ulkkiveskari sieltä on kuitenkin tuomassa, jos nyt lankku ei jatka. Ja uskon että jatkaa.
Metsolalla sopimus sveitsistä katkolla ja pitkän ulkomaankieroksen jälkeen harkitsisiko paluuta Suomeen ja Tampereelle?
Tämä on hyvä uutinenKovasti huhuillaan Metsolan paluusta Tampereelle, mutta ei Ilvekseen..
Ellei joku Zagiduhlin Lukosta irtoaisi.
Kovasti huhuillaan Metsolan paluusta Tampereelle, mutta ei Ilvekseen..