Tesoman maalitykki
Luottopelaaja
Tulee olemaan liigan parhaita allaround pakkeja ja antaa kentällä varmasti enemmän kuin jokipakka.Ei oo ei. Itse asiassa statsit ovat melko heikkoa luettevaa. Mutta jospa kerrankin onnaisi?
Tulee olemaan liigan parhaita allaround pakkeja ja antaa kentällä varmasti enemmän kuin jokipakka.Ei oo ei. Itse asiassa statsit ovat melko heikkoa luettevaa. Mutta jospa kerrankin onnaisi?
Niklas Frimanin statsit ovat heikkoa luettavaa. Ok. Ei varmaan sitten kannata sainata ollenkaan tällaista Olympia- ja MM-joukkueiden vakikävijää.Ei oo ei. Itse asiassa statsit ovat melko heikkoa luettevaa. Mutta jospa kerrankin onnaisi?
Loukkaus Frimania kohtaan että edes samassa lauseessa mainitaan herra nimeltä Jokipakka. Niin valtava on miesten tasoero Frimanin hyväksi.Varmasti.
Paperilla ei ole jokipakan tasoa mutta toivottavasti on jäällä tätä parempi.
Luitko mihin vastasit?Ja täällä jatkuu. Friman ei ole Jokipakan tasoinen pelaaja ja statsit heikot. OK.
Luitko mihin vastasit?
Olitkohan sinä ja sun kaveris jotka istui pronssipelissä mun vieressä, kun kovasti hehkuttivat että Valtteri Puustinen olisi tulossa Ipaan. Taitaa olla vaan fantasiaa, vaikka HPK tausta onkin ja Pendolle hyvinkin tuttu kaveri.Samaa olisin kans kyselemässä.
Edit: fantasioin Valtteri Puustista meille.
Peruspuolustajaksi nuo ovat erinomaisella tasolla. Kyse on enemmän puolustavammasta puolustajasta. Mutta uskon Frimannin takovan +20 pistettä Ilveksessä.Niklas Friman - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Niklas Friman, 1993-08-30 Rauma, FIN Finland. Most recently in the Liiga with Ilves. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Ei noi ny ihan priimaa ole, mutta josko kerran onnaisi?
Tämä ei tietenkään ole Savinaisen ketju, mutta en malta olla tätä kirjoittamatta.Tässä Tillulle ohje ja nimi, joka kannataa ottaa esiin, kun halutaan voittaa jotakin:
"– Montako mestaruutta haluat voittaa? Savinainen kysyi neuvotteluissa Leinoselta kesällä 2015.
– Kaksi olisi mukava määrä noin alkuun, Leinonen vastasi.
– Tehdään sitten kahden vuoden sopimus, Savinainen ilmoitti ilmeenkään värähtämättä.
Tappara juhli Suomen mestaruutta 2016 ja 2017 yhtenä tärkeänä ratkaisuhahmona Savinainen.
Kun viime keväänä Ukrainan sota päätti KHL-kauden, taas soi Leinosen puhelin.
– Haluatko voittaa Suomen mestaruuden? Savinainen olisi kiinnostunut tulemaan loppukaudeksi Tapparaan, Savinaisen asianhoitaja viestitti.
Taas syntyi sopimus. Savinainen näytti tullessaan tavalliselta duunarilta vielä runkosarjan lopussa, mutta oli pudotuspeleissä joukkueen tärkeimpiä lenkkejä."
Haha, en itse ole Puustisesta huhua kuullu tai kertonut, mutta toivottavasti tulisiOlitkohan sinä ja sun kaveris jotka istui pronssipelissä mun vieressä, kun kovasti hehkuttivat että Valtteri Puustinen olisi tulossa Ipaan. Taitaa olla vaan fantasiaa, vaikka HPK tausta onkin ja Pendolle hyvinkin tuttu kaveri.
Eikös tuo pronssipelissä ollut paikanpäällä? Ainakin tällaista huhua kuultu että olisi ollut peliä katsomassaOlitkohan sinä ja sun kaveris jotka istui pronssipelissä mun vieressä, kun kovasti hehkuttivat että Valtteri Puustinen olisi tulossa Ipaan. Taitaa olla vaan fantasiaa, vaikka HPK tausta onkin ja Pendolle hyvinkin tuttu kaveri.
Tuohon kesken kauden vielä pari tekijämiestä, niin avot.Suomi-Palve-Puustinen
Mäntykivi-Kunyk-Ikonen
Könönen-Kodytek-Meskanen/Nyman
Ratinen-Virtanen-Päkkilä
Ykkönen ois aika kermainen.
Onmeksi Masinista päästään eroon. Statseja kun katsoo niin floppi kyllä. Odotukset olivat isommat.Niklas Friman - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Niklas Friman, 1993-08-30 Rauma, FIN Finland. Most recently in the Liiga with Ilves. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Ei noi ny ihan priimaa ole, mutta josko kerran onnaisi?
0,06 maalia/ottelu. Surkea suoritus!Onmeksi Masinista päästään eroon. Statseja kun katsoo niin floppi kyllä. Odotukset olivat isommat.