Ei ole sentteristö kaikki kaikessa vaan jokainen osa-alue. Onko sinun mielestä laituriosasto riittävä? Mites joukkueen fyysisyys/vääntövoima pudotuspelejä ajatellen?
Puolustus on parhaimmassa kuosissa. Sinnekin menisi vielä joku fyysinen hampaaton kanukki.
Se on eri asia, mitä mieltä mä tai joku muu on muista osa-alueista. Pointti oli juuri se, että omituisesti keskustelu pyörii lähes täysin keskikaistan ympärillä ja muut osa-alueet jäävät tyystin paitsioon. Eli mä en käsittääkseni esittänyt tuossa yhtäkään väitettä siitä, kuinka hyviä tai huonoja muut osa-alueet ovat.
Mutta jos vaihdetaan aihetta ja puhutaan tosiaan kaikista osa-alueista, niin kaiken kaikkiaan joukkue näyttää mun mielestäni ajankohtaan nähden melko hyvältä. Pakisto ei välttämättä tarvitse mitään, ellei sitten yhden "täyteukon". Luulen, että se osa-alue on kauden alkaessa sarjan paras.
Laitureissa riittää oikeastaan kaikkia muita ominaisuuksia paitsi ehkä sitä vääntöä ja voimaa sinne mieluusti ottaisi ukon tai kaksi.
Maalivahdit pieni kysymysmerkki. Ei niin, että pelottaisi, kun Gunnarsson tuntuu aika varmalta kortilta Liigaan, mutta siinä mielessä arvoitus, että ensi kaudella meillä tuskin on molareissa etua muihin koviin nähden. Voi olla, että se osasto on vain perusvarma/keskitasoa, eli nyt ei päästä roikkumaan sen varassa.
Sentteriosastolle kaipaan yhtä takuuvarmaa laatumiestä, (jonka ei kuitenkaan tarvitse olla tasoa Ruohomaa).
Luulisin, että 1-10-asteikolla lähdetään taas kauteen sellaisella joukkueella, jossa kaikki osa-alueet voi pisteyttää välille 8-10, (kymppiä ei toki muualta kuin pakistosta), eli yhtenä todennäköisimmistä menestyjistä, tuskin kuitenkaan suosikkina.