Iksan Kalapuikot
Luottopelaaja
Itse veikkaan Gregoiren lähtevän ja Ahon gonahtaneen. Pahempiakin ajatuksia kyllä on mielessä. Gregoirehan huhujen mukaan olisi saanut suorankin sopparin Liigaan, vai mainitsiko jopa itse.
Olisiko Jeremy sitten vetänyt niin pahasti herneet nenään katsomokomennuksesta tai Pendo sai sitten oikeasti tarpeeksensa typeryyksistä? Aika näyttää, mutta Gregoire ei tosiaan ole vastaus siihen kysymykseen "Kuka laitetaan viimeisellä minuutilla aloittamaan"Olisiko vain, että Gregoire ei jatka tryoutin jälkeen (tai se keskeytetään jo nyt) ja joudutaan hommaamaan uusi sentteri neloseen?
Häijään muurarista voidaan olla montaa mieltä, mutta viime torstaina oli heittänyt näin.Toivottavasti tästä on kyse.
pohjois-Amerikkaan kohdistettu katseet. Sentteriä katsellaan mutta kiire ei ole
No voi nyt vee.Ilves joutuu ostoksille en voi asiaa enempää avata..
Hyvää alkanutta viikkoa vain sullekkin
Voi nyt sanonko mikä. Kuka on klesana arvauksia? Ratisella sittenkin jotain pahempaa?
Kunhan nyt ei liity Ikoseen tai Frimaniin.
Onko asia sellainen mistä uskot Ilveksen itse ilmottavan vai onko kyseessä asia josta ei ilmoitella julkisesti?Ilves joutuu ostoksille en voi asiaa enempää avata..
Häijään muurarin viestillä ei ole mitään yhteyttä minun viestin kanssaHäijään muurarista voidaan olla montaa mieltä, mutta viime torstaina oli heittänyt näin.
Tämä.No nyt lähti viestit kaikille Areenan pikkulinnuille, että onko tänään aamujäillä tapahtunut jotain.
Eipä omaan silmään ainakaan sattunut loukkaantumisia HPK:ta vastaan. Supia tuli taklaus ylös mutta pelaili normaalisti ottelun loppuun. Jos pitäisi veikata, toivottavasti kyse tuosta Gregoiren tilanteesta. Todennäköisesti kun oli terveenä lauantaina katsomossa.
Könönen ainakin olkapäätä piteli muutamaankin kertaan. Taklaustilanteen jälkeen tuskallisen näköisesti penkillä mutta toki pelasi normaalisti loppuun asti pelin.Eipä omaan silmään ainakaan sattunut loukkaantumisia HPK:ta vastaan. Supia tuli taklaus ylös mutta pelaili normaalisti ottelun loppuun. Jos pitäisi veikata, toivottavasti kyse tuosta Gregoiren tilanteesta. Todennäköisesti kun oli terveenä lauantaina katsomossa.
Aamujäät on oma veikkaus. Siis missä olis mahdollisesti tapahtunut jotain mikä ajaa Ilveksen pelaaja kaupoille.Toisaalta jotenkin kumma, että nyt jo maanantaina aamutuimaan olisi joku pitkä saikku viikonloppuna pelanneesta kaverista selvillä, kun Ratisellakin selvisi vasta pitkälle yli maanantain puolen päivän saikun pituus.
Ennemmin viittaisi aiemmin loukkaantuneen pelaajan saikun pitkittymiseen (eli Friman) tai sitten henkilökohtaisiin syihin.