Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Chief44

Vakiokokoonpanossa
Ei tässä jaksa enää odotella. Kaikenlaiset Sveitsin Saipat julkistelee siellä sopimuksia. Voitais meillekki antaa nyt yks tai kaks…

Blackhawk

Luottopelaaja
Nyt kun ankeuttajan aikakausi on lusittu, tuokaa meille Les takaisin Saksan stinttinsä jälkeen!

Blackhawk

Luottopelaaja

Jalmari

Vakiokokoonpanossa
Täällä tietyt nimimerkit vähätteli Mäenpäätä kun minä ja muut miestä kehuivat,kuulemma ei tarvita lisää kääpiöitä,onko mieli muuttunut. Ihan ykköskorin äijä.

DonMaco

Rivipelaaja
Minä muistelisin lukeneeni jostain (foorumilta tai Twitter/X), että Juuso Mäenpää ois tehnyt sopimuksen Hämeenlinnaan HPK:hon. Sopimus ois tehty todella aikaisessa vaiheessa tätä kautta ja jotain tällästä. Koitin etsiä lihaa luiden ympärille, mutten löytänyt enään mitään. Huhu-aste 0.5/5

King98

Vakiokokoonpanossa
Täällä tietyt nimimerkit vähätteli Mäenpäätä kun minä ja muut miestä kehuivat,kuulemma ei tarvita lisää kääpiöitä,onko mieli muuttunut. Ihan ykköskorin äijä.
Muiden hyvien osaamisten lisäksi suoraluistelu kaverilla ihan liigan kärkeä, ottaisin ehdottomasti Ilvekseen.

Torski

Tähtipelaaja
Minä muistelisin lukeneeni jostain (foorumilta tai Twitter/X), että Juuso Mäenpää ois tehnyt sopimuksen Hämeenlinnaan HPK:hon. Sopimus ois tehty todella aikaisessa vaiheessa tätä kautta ja jotain tällästä. Koitin etsiä lihaa luiden ympärille, mutten löytänyt enään mitään. Huhu-aste 0.5/5
Saman olen nähnyt eli et muista väärin. Paikkaansa tuskin pitää, mutta tällaista on luettu.

Teme-74

Luottopelaaja
Tottakai tommonen pelaaja kelpais, mutta varmaan enemmänki kyse siitä ettei koko porukan ole järkeä olla "nanduja". Ainaki Pelikaaneilla näkyy olevan rouhijoita seassa ja Tapparasta ei kannata edes puhua.
Huikea pelaajahan toi on, mutta tuskin on Ilvekseen tulossa huhujen perusteella.

Blackhawk

Luottopelaaja
Onko tosta Mäenpään tilanteesta jotain tietoa? Täällä oli huhua aiemmin kaudella, nyt ei oo omaan silmään osunut. Jäätävän kovan pelurin saa se joukkue mihin päätyykään.
Eikö Mäenpää tehnyt jatkot Kalpaan?

Blackhawk

Luottopelaaja

Ilves fan

Luottopelaaja
Jos paskaraan menee Räsänen, Gallet ja Kantner
Ja Ilves nappaisi Juuso Mäenpään niin kyllä kalpa lujaa tyhjenee…
Mäenpää voisi kyllä Niemelän pelissä olla aika seppä