Les oli Saksaan menossa joka tapauksessa tän kauden jälkeen.Nyt kun ankeuttajan aikakausi on lusittu, tuokaa meille Les takaisin Saksan stinttinsä jälkeen!
Kyllä, mutta jos haluaa ”kotiin”. Welcome back Les and Madde!Les oli Saksaan menossa joka tapauksessa tän kauden jälkeen.
Tehnyt NHL sopparin, voi vetää vihkosta yli.Jospa @ipa1970 haaveileekin Jääskää KooKoon riveihin.
Tuskin purkaa sopimustaan Tapparan kanssa.Onko Somppi oikea huhu
On kyllä todella kova pelimies ja vasta 21v. Tulispa meille. Are vibat tulee kaverista.Onko tosta Mäenpään tilanteesta jotain tietoa? Täällä oli huhua aiemmin kaudella, nyt ei oo omaan silmään osunut. Jäätävän kovan pelurin saa se joukkue mihin päätyykään.
Muiden hyvien osaamisten lisäksi suoraluistelu kaverilla ihan liigan kärkeä, ottaisin ehdottomasti Ilvekseen.Täällä tietyt nimimerkit vähätteli Mäenpäätä kun minä ja muut miestä kehuivat,kuulemma ei tarvita lisää kääpiöitä,onko mieli muuttunut. Ihan ykköskorin äijä.
Saman olen nähnyt eli et muista väärin. Paikkaansa tuskin pitää, mutta tällaista on luettu.Minä muistelisin lukeneeni jostain (foorumilta tai Twitter/X), että Juuso Mäenpää ois tehnyt sopimuksen Hämeenlinnaan HPK:hon. Sopimus ois tehty todella aikaisessa vaiheessa tätä kautta ja jotain tällästä. Koitin etsiä lihaa luiden ympärille, mutten löytänyt enään mitään. Huhu-aste 0.5/5
Tottakai tommonen pelaaja kelpais, mutta varmaan enemmänki kyse siitä ettei koko porukan ole järkeä olla "nanduja". Ainaki Pelikaaneilla näkyy olevan rouhijoita seassa ja Tapparasta ei kannata edes puhua.Täällä tietyt nimimerkit vähätteli Mäenpäätä kun minä ja muut miestä kehuivat,kuulemma ei tarvita lisää kääpiöitä,onko mieli muuttunut. Ihan ykköskorin äijä.
Eikö Mäenpää tehnyt jatkot Kalpaan?Onko tosta Mäenpään tilanteesta jotain tietoa? Täällä oli huhua aiemmin kaudella, nyt ei oo omaan silmään osunut. Jäätävän kovan pelurin saa se joukkue mihin päätyykään.
Ei ainakaan ole ilmoitettu. Klementiini oli se joka teki jatkot.Eikö Mäenpää tehnyt jatkot Kalpaan?
Vahva huhu sitten ilmeisestiEi ainakaan ole ilmoitettu. Klementiini oli se joka teki jatkot.
Sopimus tehtynä meille. Tämmöistä tänään Kalpan puolelta kuultuna.Onko tosta Mäenpään tilanteesta jotain tietoa? Täällä oli huhua aiemmin kaudella, nyt ei oo omaan silmään osunut. Jäätävän kovan pelurin saa se joukkue mihin päätyykään.
Kuulin kanssa tänään ystävältä joka kannattaa kalpaa että olisi Ilvekseen tulossa mutta tiedä noista.Sopimus tehtynä meille. Tämmöistä tänään Kalpan puolelta kuultuna.