Kaukofani
Luottopelaaja
Täähän on varma eikä haave…
Täähän on varma eikä haave…
Pyrkii edelleen jatkamaan Pohjois-AmerikassaKoivula ei oo tulossa Ipaan. Tieto.
Ens kaudella varmasti Jypin miesOnko kellään tietoja mikä on schnarrin tilanne tämän kauden jälkeen, Siinä olisi minusta oiva ykkös sentteri ja voisi tulla hölön perässä mahdollisesti
Mikseiköhän ilves hanakammin hae näitä jo liigassa hyviksi todettuja ulkkeja, luulisi tampereen ja areenan kiinnostavan enemmän ku pienemmät kaupungit ja varmasti varaa maksaa saman verran kun esim jypissäEns kaudella varmasti Jypin mies
Huhun mukaan Schnarr on menossa naisen perässä Jyväskylään. Siinä ei silloin auta mikäänMikseiköhän ilves hanakammin hae näitä jo liigassa hyviksi todettuja ulkkeja, luulisi tampereen ja areenan kiinnostavan enemmän ku pienemmät kaupungit ja varmasti varaa maksaa saman verran kun esim jypissä
Haluatko avata mulle missä kukaan on huhunnut Jasekia meille?Näin se usein mennyt huikeita huhuja lopputulokset jotain muuta…
Joo se on aina huonompi homma näis haaveis, että ne lähtee herkästi elään omaa elämäänsä. Jotku taitaa pistää tämmösiä "pölhöpuheita" tarkotuksella liikkeelle, että saisi sitten näyttään koko asian hölmöltä.Haluatko avata mulle missä kukaan on huhunnut Jasekia meille?
Itse en ole nähnyt Jasekia missään huhuissa. Pelkästään fantasia rostereissa olen nähnyt Jasekin nimeä.
Joo se on aina huonompi homma näis haaveis, että ne lähtee herkästi elään omaa elämäänsä. Jotku taitaa pistää tämmösiä "pölhöpuheita" tarkotuksella liikkeelle, että saisi sitten näyttään koko asian hölmöltä.
Pikemminkin niin että jonkun kirjoittama "Koodinimi Jasek" muuttuu muotoon "Jasek" ja loppu on historiaa.Joo se on aina huonompi homma näis haaveis, että ne lähtee herkästi elään omaa elämäänsä. Jotku taitaa pistää tämmösiä "pölhöpuheita" tarkotuksella liikkeelle, että saisi sitten näyttään koko asian hölmöltä.
Pavlat, mutta täytyy odotella Pardubicen kauden loppumista.muuten ei piironginlaatikossa taida edes olla enää muuta kuin Utunen.
Pavlat varmaan ainakin myös pöytälaatikossa odottelemassa Pardubicen pelien loppumista.Sen Björkvistin ja Gazdan voi vielä julkaista pois kuleksimasta, mutta muuten ei piironginlaatikossa taida edes olla enää muuta kuin Utunen. Eli paljon on työsarkaa jäljellä, jos halutaan materiaalilta TOP3-joukkue kasaan.
Joo tottakai. Meinaan vaan että jotku trollailee tarkotuksella kuten joskus oli se Friend&BRGRS tapaus.Pikemminkin niin että jonkun kirjoittama "Koodinimi Jasek" muuttuu muotoon "Jasek" ja loppu on historiaa.
Suomalaisten lukutaito on huonontunut.
Totta näissä alkaa seota mitä mikäkin…Haluatko avata mulle missä kukaan on huhunnut Jasekia meille?
Itse en ole nähnyt Jasekia missään huhuissa. Pelkästään fantasia rostereissa olen nähnyt Jasekin nimeä.